nedjelja, 10. travnja 2016.

MMS: Animal Print


Pozdrav svima,

još jedni noktići su na repertoaru i to ovaj put životinjski, yeah! :D Jako dugo sam se veselila ovom zadatku i iskreno nisam ga mogla dočekati, prvi naum mi je bio peacock manikura, ali pošto nisam vješta u freehandu, predomislila sam se za jednu umiljatiju životinjicu. :D Kao što vidite na noktima imam zmijski uzorak, umiljati piton, jel. :D Osobno sam presretna kaj mi je ovak dobro ispalo. Ovo kaj vidite na noktima su home made naljepnice. Ako vas zanima kak napraviti naljepnice, keep reading.


Znači, uzela sam omiljene novine, Ljepotu&Zdravlje i izrezala dio di je bio ovaj zmijski uzorak, zatim sam na taj izrezani dio novina nalakirala dva izdašna sloja Essence BTGN nadlaka i ostavila da se dobro posuši. Nakon toga sam nalakirani dio izrezala da odgovara mom noktu. Odrezani dio novina sam stavila u mlačnu vodu i čekala 20 sekundi te izvadila i dio novina sa stražnje strane koji mi je bio nepotreban sam sastrugala. Pričekala sam da se naljepnica posuši, nalakirala nokt BTGN-om i pričekala 20 sekundi i naljepnicu prislonila na nokt. Na onim noktima na kojima mi je dio naljepnice stršao izvan nokta sam izrašpala, naposlijetku sam stavila debeli sloj nadlaka. Vjerojatno sam vam ovo objasnila ko petogodišnje dijete pa vam stavljam link youtube tutoriala po kojem sam ovo radila. LINK



Na svim noktima imam dva sloja Essence 36 dare it nude. Ovo je jedna prekrasna nude nijansa sa sitnim shimmerom u sebi, koji je najprimjetniji na suncu, osobno ovaj lak mi je predivan i mislim da se odlično uklopio u manikuru.



Evo članka i fotke koju sam izrezala i koja mi je poslužila za naljepnice. Ovdje je fotka već upotrebljena, dragi Bowie mi je bio i više nego od koristi. <3




Here snakey snakey. Inače nemam strah od zmija, ali da mi piton luta po dvorištu, ne bih bila presretna jer bi moja Pupi vjerojatno postala zalogajčić. Mislim da su zmije stigmatizirane i da zapravo nisu opasne, sve dok ih ne diraš nemaš razloga strahovati. Po meni one su neshvaćene i zapravo dok napadaju, napadaju iz samoobrane i straha.




Kao što možete vidjeti na desnoj ruci sam malo zabrljala, ali nju sam ipak prvu radila, a i s lijevom mi je teško raditi jer nisam toliko spretna, a budimo realni nisam ni s desnom. :D U svakom slučaju meni se jako sviđa kak je ispalo.



Kak vam se čini ova moja manikura?
Pogledajte radove kolegica.

Green :**

Broj komentara: 26:

  1. Ja sam jedna od onih žena koja voli zmije, čak sam jedno vrijeme imala i malu bjeloušku kao kućnog ljubimca :D Imala bi ja i neku veću zmiju, no nemam je zbog toga što ne bi imala srca hraniti je živim zamorcima i mišićima. Manikura ti je predivna i od mene čista petica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda smo jednake, mene su jedno vrijeme zmije jako zanimale i moji su se zgražali nad time. :D Nikad nisam imala tak nekog kućnog ljubimca, prvenstveno žao mi je bilo kaj držati zatočeno, a i to kaj veliš, nebi ja mogla druge životinjice bacati u ralje... Puno ti hvala. :))

      Izbriši
  2. manikura ti je odlicna :D ovo je super nacin za manikuru ukoliko neko nije vjest sa crtanjem ili nema potreban materijal, ja sam ovako nesto radila ali samo sa tekstom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Slažem se s tobom, idelna je za početnike poput mene, a i nedostatak materijala, odnosno pribora... u svakom slučaju jednostavna, a efektna i možeš bilo kakav uzorak zaljepiti. :D

      Izbriši
  3. Jako lep manikir, diskretan, a opet efektan. Lepe su ti lale. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna fora! Super ti je ispalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super iskorišten ovaj essence's dare it nude :D i ja ga kupila za prošli MMS. Sad mi žao što nisam i ja bila malo više inovativnija :D košulja je odlično poslužila, svaka ti čast :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam uopće primjetila da je nudać bio u tvojoj džemperastoj manikuri. :D Ma ima još puno prilika za inovativnost. :) Hvala ti puno. :)

      Izbriši
  6. Ovo mi je totalno super! Ideja je za 10, a i kombinacija boja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stari moj, koja si ti maherica! :D Ja imam tak neke naljepnice s ebaya i da nisi napisala mislila bi da su i tvoje odonud. Fkt si super ovo izvela, svaka čast ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E stari moj, nemaš pojma kolko mi znači ovaj komentar! Fala ti <3

      Izbriši
  8. Svaka čast, odlično si to napravila.. :D ja sam prelijena za gledanje i sljeđenje tutorijala..ali vau za tebe, krasna je manikura :) i bowie se lijepo uklopio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. BTW Gorgeous on a budget je hahha, sad sam skužila da je ostao na kompu njegov google+ acc. lol

      Izbriši
    2. Puno ti fala Gordana! :D Hehehe, vjerojatno ne bi skužila da si ti, jedino bi me možda pesonja podsjetil. P.s. zabrini se ak ti dragi počne čitat bjuti blogove, ahahaha ;) :DD

      Izbriši
    3. hahahah laže, to je neki muški fan pa sad izmišlja! :P

      Izbriši
  9. Tvoje objašnjenje ništa nisam skužila! haha Trebala bi ti sama nama snimiti taj video! :P
    Ideja je stvarno brutalna, ja nikad ne bih skužila da je to papir. Za mene je naljepnica. :')

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha i mislila sam si da bude tak, zato sam i stavila video. Čuj jednog dana dok budem imala pravu opremu i malo više iskustva s noktima, ko zna, možda počnem snimat i videe. :D Fala. :)

      Izbriši
  10. Odlična ti je ideja s tim DIY naljepnicama!
    Moram priznati da nikad nisam radila naljepnice na taj način, a svašta sam već isprobala :) :D

    OdgovoriIzbriši