ponedjeljak, 1. kolovoza 2016.

Poslije svega...o ljubavi

Poslije svega evo i mene...napravila sam si jednomjesečnu pauzu, trebala mi je, sad sam dobro, ne treba mi više. Mislim da sam se tražila, ne kao osoba, tražila sam se u ovoj blogosferi. Iskreno bloganje mi više nije činilo zabavu, hobi i ljubav, već činjenicu koliko ljudi mi je na fejsu, koliko ljudi dnevno dođe na blog i da ne nabrajam, u biti sve mi se svelo na brojke. Koje bi mi trebale biti nebitne jer ne surađujem s brandovima, niti hoću u skorije vrijeme, ali eto upala sam u tu neku rupu koje uopće nije trebalo niti biti. Stoga, nakon kaj sam shvatila kaj mi je bitno ovdje, odlučila sam s blogom raditi sve kaj do sad nisam radila, a to uključuje neke nove sadržaje poput ovog. Prije ih nisam htjela raditi jer me bilo strah da mi neće biti čitani, danas me baš briga hoće li biti čitani, samo znam da za sobom želim ostaviti pisane riječi pa makar samo jednu osobu potaknule na razmišljanje i makar ta osoba bila ja sama...

Dakle, predstavljam vam novu rubriku na blogu "Manic Monday", znam da mi je naslov nemaštovit, ali brat bratu nije li svaki ponedjeljak maničan?! :D Priznajem naslov sam ukrala od poznate pjesme, sue me. :D Ideja je da ponedjeljkom pišem svoja razmišljanja o određenim temama, neki chit chat postovi, ne garantiram da će svaki ponedjeljak ići post, već dok ja dobijem potrebu za istim.

Upozorenje, ovo će biti post pun slova, bez iti jedne fotke. Ovo će također biti necenzurirani postovi pa ako vam poneko "sranje" i "jebiga" smetaju i mislite da im nije mjesto na jednom blogu, lepo prosim, odite s mog bloga dok sam još uvijek pristojna. Ljudi koji su mi bliski znaju da psujem, nije me sramota priznati i dok neki kažu da je to vrlo nekulturno, ja kažem da je to moj ispušni ventil. U ovakvim postovima ćete vidjeti najviše mene, ne Green, najviše Anamarije pa bi bilo glupo da samu sebe cenzuriram, kaj ne...

Enivjes, danas sam vam odlučila reći koju nepametno pametnu o ljubavi. Ako se pitate kud baš o ljubavi, le' me explain...nedavno sam čitala tako neke knjige i u moje kandže je pala Anna Todd sa svojom "Poslije svega" sagom. Neću vam pisati recenziju knjige jer ovom postu nikad neće biti kraja, hoću vam reći da me ta saga potaknula na razmišljanje o ljubavi. Nekako se tijekom cijele sage nisam mogla oteti dojmu koliko su glavni likovi toksični jedan za drugoga i kako spisateljica ima neku drugačiju verziju ljubavi od one moje... I nisam mogla ne pomisliti na sve one djevojke koje su još vrlo premlade i koje će pročitati knjigu i pomisliti kak je u redu da se dečko prema tebi ponaša ko prema govnu, samo zato jer za sobom vuče teret prošlosti. A-a, no ma'am, to nije u redu, u ovom svijetu u kojem sam ja odgajana, muškarac i žena, dečko i cura poštuju jedan drugoga bez obzira na sve. Sve me to dodatno potaknulo da razmišljam o svojoj ljubavi, vjerojatno ću vam sad biti totalno sladunjava (udarila sam se mentalno), ali,  jesam li imala sreće ili je to sudbina, nazovite kak hoćete, ali moja ljubav nije bila niti malo nalik dotičnoj sagi. Moja ljubav je bila iskrena, lijepa, onakva ljubav od koje postaješ bolja verzija sebe same, ne znam zkj pišem u prošlosti, moja ljubav je još uvijek takva.

Konačno dolazimo do poante ovog posta, ovo vam pišem jer sam svoju ljubav, svog dečka, svog Kristijana neko vrijeme uzimala zdravo za gotovo, a znam da svi to radimo, uljuljkamo se u tu neku rutinu i počinjemo sve raditi/koristiti kao da nam je Bogom dano, a to nije lijepo niti ispravno. Ne kažem da se za nečiju ljubav moramo totalno promjeniti ili raditi stvari koje smatramo neispravnim, ali isto tako tu ljubav moramo cijeniti i poštivati i raditi sve u svojoj moći da ona opstane. Doći će tako neki dani kad ćete se preispitivati koje ste stvari mogli uraditi, a niste ili koje ste stvari uradili, a niste trebali i tih dana će vam biti žao. Ne ću vam početi s nekom tužnom životnom pričom, počet ću vam sa šaljivom jer volim takve stvari i reći ću vam kak sam nakon dugo vremena lelujave veze i veze koju sam uzimala zdravo za gotovo potaknula sebe i Mr. Greena na one slatke zaljubljene poglede i sva ona sladunjava sranja koja parovi rade prvih godinu dana, a ne nakon sedam godina veze.

Zanima li vas kako sam primjetila da Mr. Greena uzimam zdravo za gotovo? Dovela sam se u tako neke situacije u kojima sam shvatila koliko smo kompatibilni, koliko su nama neke situacije prirodne, dok nekim drugim ljudima nisu, ljudima koji su puno stariji od nas, ovdje mislim na izražavanje osjećaja i one situacije u kojima komuniciraš s voljenom osobom samo pogledom... Dovela sam se u situaciju da jedemo s drugim ljudima i da ti tuđi dečki/muževi mljackaju kod stola, a ja vam imam onaj poremećaj da bi najrađe razbila cijeli stol, dok čujem nekog kak mljacka ili srče juhu (živci na 1000) :D i onda sam primjetila da su i mom dragom živci na 1000 i da ga nikad nisam čula kak mljacka. Dovela sam se u situaciju da moj nećak spava s nama u sobi i da hrče ko traktor (bješe samo jednu noć, ali majketi, ne naspavah se nikaj), a moj dragi je tiho disao do mene i svih ovih 7 godina nikad nije hrkao niti me probudio, dovela sam se u situaciju da mi je dragi ostavio posljednju vrećicu Nes-a 3u1, ne samo zato jer bi postala prava gadura da ju nisam popila, već i zato jer zna koliko to volim piti pa me nije želio mučiti apstinencijskom krizom... i još puno takvih stvari, znam da su sve ovo banalne stvari, ali banalne stvari čine život, a život mora biti lijep, a ljubav još ljepša.

Nakon te svoje spoznaje, odlučila sam prestat biti gadura i više cijeniti sve ovo kaj imam pa sam za početak, počela više vremena provoditi zajedno s dragim, radeći išta ili ništa. Počeli smo još otvorenije razgovarati, počeli smo se više dodirivati (ne prostaku, mislim na one nevine dodire ruku u javnosti ili poljupci u tjeme, te šeme). Počeli smo se jednostavno više voljeti, cjeniti, prihvaćati i ovim postom se nadam da ću nekoga tko je bio uljuljkan u život, potaknuti da taj život živi još više i bolje i da svoje bližnje cijeni i voli upravo onako kako zaslužuju. Just love.

Broj komentara: 8:

  1. Potičem manic monday teme..jako mi se sviđa inovativnost na blogu jer svi popstanemo s vremena na vrijeme opsjednuti brojkama i izgubimo smisao i motiv koji nas je vodio na početku bloganja. I sama sam krenula u pripremu nečega što ne uključuje samo kozmetičke postove nego i ono što mene osobno trenutno u ovom perdiodu života zanima. Što se tiče ljubavi, svi zapadamo u krize i izgubimo ono što nas čini parom i zajednicom, doslovno uzimamo sve zdravo za gotovo i ponestane nam poštovanja. Imala sam i ja takvo razdoblje, ne iz razloga što je moj suprug možda nešto radio krivo, nego sam izgubila sebe i nisam imala pojma što radim i kud idem...nakon što sam riješila problem u svojoj glavi, počela sam više obraćati pažnju na male stvari i njemu udovoljavati...sada recimo idemo zajedno u teretanu, aktivno me zanima ono što njega zanima i trudim se da vaku večer provedemo vani i razgovaramo makar o banalnim stvarima. Imamo jedan život, te ako smo toliko sretni naći svoju srodnu dušu, taj odnos se mora njegovati i poštovati iz dana u dan. :) Odličan post, i podupirem pravu Anamariju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kaj nam to novog pripremaš, jedva čekam vidjet/pročitat. :)
      Drago mi je da si uvidjela svoj problem i riješila ga jer upravo ko što kažeš, ak smo sretni da imamo svoju srodnu dušu, onda ju moramo i čuvati i njegovati ljubav. Čovjek dok nema ljubavi, nema ničega. I razgovor, razgovor je najbitniji, kak znati kaj druga strana želi i očekuje, ako ne razgovaramo. Potpisujem sve kaj si rekla. I drago mi je da uživaš sa svojim mužićem. :) <3 I hvala ti na divnom komentaru. :**

      Izbriši
  2. Predivan post. Sviđa mi se tvoje razmišljanje. Iskrenost.
    Stvarno trebaš češće pisati ove postove 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Aneta. :) Obećajem da ovo nije posljednji takav post. :D

      Izbriši
  3. Baš sam s guštom pročitala post :)
    Moram priznati da parovi često jedno drugo uzimaju zdravo za gotovo. I iako pazim i meni se to desi (ipak već 14 godina živimo zajedno), ali s obzirom da sam svjesna te mane trudim se izbjeći takve situacije.
    Osobno imam sreću pa smo i muž i ja maze (i hedonisti) pa se i dan danas držimo za ruke, trudimo modno i bojom uskladiti, ljubimo se (u javnosti čedno, doma ne baš toliko suptilno) i tak... ljudi nas još uvijek zovu mladencima iako smo u braku već više od 11 godina.
    Srećom pa nas zanimaju iste stvari i imamo zajedničke hobije (trčanje, čitanje), ali imamo i život izvan svojeg ružičastog mjehura, ja posao, blog i treninge, on posao, tako da ne možemo jedno drugom dosaditi.
    Mislim da je najbitnije ne upasti u rutinu i uzimati stvari zdravo za gotovo, i još jedno - treba pričati o svojim željama i očekivanjima kako ne bi došlo do prevelikih razočarenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa. :)
      Bitno da si svjesna toga, teško je boriti se protiv nečega dok toga nismo ni svjesni. A gle ljudi smo, ponekad znamo biti sebični i svakakvi i uzimati stvari zdravo za gotovo, bitno da na vrijeme to zaustavimo.
      Ovo je baš lijepo, nadam se da će i nas nakon toliko godina nazivati ko i vas. :D
      I u potpunosti se slažem za razgovor jer dok ljudi ne komuniciraju, može dovesti do svačega, razočarenja, prevelikih očekivanja, različitih ciljeva i da ne nabrajam...

      Izbriši
  4. Hvala ti. :)
    Slažem se da bi se dao roman napisati o bloganju i svim njegovima manama i vrlinama, a kamoli o ostalim osobama koje blogaju...ali nećemo si time kvariti temu ljubavi. :D
    Spoiler alert, nisu se poklali, nego je saga završila sladunjavo, tak da nisi puno propustila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Treba s vremena na vrijeme uzeti predah i zbrojiti i oduzeti sve stvari oko sebe. Sviđa mi se ideja o necenzuriranoj Anamariji :) jer mi je pun q politički korektnih osoba i pretvaranja na sve strane. Treba sve to izbaciti iz sebe. Dakle, odlična ideja i jedva čekam sljedeće postove.

    OdgovoriIzbriši