ponedjeljak, 27. veljače 2017.

Spoil With Oil lanolinska krema - recenzija





Svi koji me imalo poznaju, znaju da sam strašni ovisnik o kremama za ruke, nažalost ta ovisnost nije došla sama, gotovo stalno se borim sa suhoćom kože ruku, sa zatezanjem kože, neugodnim svrabom, pucanjem kože, perutanjem, you name it, I got it. Prvi put dok mi je draga Ivona, vlasnica Spoil With Oil branda poslala svoj katalog, odmah mi je za oko zapela ova lanolinska krema, nisam ju odmah naručila, ali stalno mi je bila u glavi. Jesenos sam ju kupila i bila sam presretna što je konačno kod mene i što ju mogu isprobati pa ako vas zanimaju moji dojmovi, svakako pročitajte post do kraja.



Već sam recenzirala nekoliko proizvoda od Spoil With Oil, možete doći do njih, tako da kliknete na sljedeće linkove: SWO Balzam za usne; SWO Aromakrema; SWO Uljni serum

Ako imate kakva dodatna pitanja vezana uz proizvode ili ako vas zanima koji su sve proizvodi u ponudi, skoknite na Spoil With Oil  facebook stranicu, sve možete pronaći ondje, a ako zapnete s nečim, slobodno se na toj istoj stranici obratite Ivoni za pomoć.

Krema dolazi u količini od 50 ml, cijena joj je 50 kuna, a trebate ju potrošiti u roku 6 mjeseci.
Ambalaža kreme je plastična teglica, koja je prozirna, sasvim je običnog oblika i ni na koji način ne upada u oko, ali meni je uvijek bilo lijepo vidjeti ju na komodi, takva minimalistička se baš uklapala uz ostatak preparata. Teglica je lagana, ali dovoljno čvrsta da ju možete nositi u torbi.

Miris kreme je dosta intenzivan, miriši biljno, moj nosić najviše osjeti neven, ali uz njega su prisutne i druge arome, ukoliko dobro osjetim. Uz neven najviše osjetim lavandu, inače volim miris nevena, dok me lavanda smeta i ne volim ju, ali navikla sam na ovaj miris kreme.



Krema je izuzetno masna i zbog toga nije najpogodnija za dnevno nanošenje jer ruke budu skliske neko vrijeme, dok se krema ne upije. U dodiru s kožom krema se lijepo razmazuje i klizi po koži, ali se jako sporo upija. Za jedno mazanje vam je potrebna mala količina kreme, zbog toga se sporo troši.
Jedno vrijeme dok mi je koža bila jadna i isušena, nanosila sam ju i preko dana, u takvim danima, koža bi mi ju dosta brzo upila. Inače sam ju koristila samo navečer, prije spavanja i to u dva sloja.

Moja koža ruku je izuzetno osjetljiva, sklona isušivanju do te mjere da mi popuca do krvi, posebice u hladnom zimskom periodu. Ponekad mi bude toliko suha da se peruta, a to nenormalno svrbi i smeta, a uz to bude i ružno za vidjeti. Ova krema mi je zimus bila pravi spas, dok mi niti jedna druga krema nije mogla pomoći, posezala sam za ovom. Ako bi imala ispucanu kožu, na to područje namazala bi malo više kreme i ujutro bi se probudila s potpuno zacjeljenom kožom. Isprobala sam čitavo brdo razno raznih krema, različitih cjenovnih rangova i rijetko koja bi mi toliko pomogla, koliko mi je ova.



Odlična je u zacjeljivanju rana, u hidrataciji kože, svoj posao odradi u potpunosti. Pruža koži vlažnost, mekoću i onaj zdravi nahranjeni izgled kože. Ova krema se još može koristiti i za pete, laktove i sve suhe/nadražene dijelove tijela, također, čini mi se da se ova krema navodi kao pomoć bebama kod pelenskog osipa.




SASTOJCI:

LANOLIN je masnoća životinjskog porijekla, dobiva se s vune ovaca. Zbog svojih hranjivih svojstava je pogodan za izrazito suhu kožu, kožu sklonu atopiji. Štiti kožu od isušivanja te prodire u dublje slojeve kože.

MACERAT NEVENA potiče regeneraciju stanica i zarastanje rana i ožiljaka, ima protuupalna svojstva.

MACERAT GOTU KOLE potiče regeneraciju kože, primjenjuje se kod ožiljaka, celulita, strija.

RICINUSOVO ULJE štiti kožu, daje jojv vlagu te djeluje umirujuće.

BILJNI GLICERIN/GLICEROL djeluje protuupalno, daje koži vlažnost i mekoću.

PRIRODNI E VITAMIN služi kao dodatak pripravcima ove kreme, a uz to je i snažan antioksidans.

HIDROLAT LAVANDE služi za umirivanje kože, djeluje regenerativno, stoga je izvrstan za njegu osjetljive kože i kože sklone upalnim procesima.

ETERIČNO ULJE LAVANDE umiruje i zacjeljuje opekotine, svrbež, ekceme.

ETERIČNO ULJE SJEMENA MRKVE koristi se kod tretiranja dermatitisa, psorijaze, ekcema, također potiče regeneraciju kože.
Ova krema mi je puno pomogla i bila mi je pravi spas, ako ću i sljedeće zime imati iste probleme kao i ove, sigurno ju ponovno kupujem. Kakva vam se čini? Biste li ju voljeli isprobati, a ako jeste, kakvi su dojmovi?

Green 💋


Broj komentara: 8:

  1. Ista stvar kao i s mojim rukama. Isprobala sam milijardu krema, rijetko koja mi odgovara, a te prirodne uglavnom budu nešto masnije pa ih volim koristiti pred spavanje da se lijepo upije, pa ruke ujutro budu kao nove. Isprobala sam Ivoninu masku od gline za masnu kožu, ajme savršena je i balzam za usne, isto jako dobar, nešto masniji :) Drago mi je da si si našla dobru kremicu i hvala na preporuci :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda znaš kak je to grozno, ako ćeš biti u prilici, probaj ovu kremu, stvarno je dobra i vrijedna svake lipe. :) Kaj god sam probala od SWO, sve mi je bilo super, osim ove posljednje aromakreme, ali to je do moje kože, došla mi je u normalu i onda mi je krema prebogata pa mi se lice previše zasjaji, ali dok mi je koža bila dehidrirana, skroz mi je pasala. :)

      Izbriši
  2. Znam koliko krema inače koristiš, tako da, ako ti kažeš da je ovo dobro znam da valja! :D
    Drago mi je da si uspjela koliko toliko riješiti probleme suhoće. :) Na svu sreću, nemam takvih problema! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno previše ih koristim, hahah. E fkt valja, sreća tvoja da bar s tim nemaš problema. :)

      Izbriši
  3. Super kremica :) meni svaka odgovara, nemam problema s tim, samo da nije jako masna ;) dal se može ova upotrebljavati i za tijelo? :/ pošto ima ove super sastojke, ili je ono baš baš za ruke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, kak ti zavidim, mislim da bi bila presretna da mi svaka kremica odgovara, imala bi ih puno više od ovog kaj sad imam, uglavnom se stalno vraćam istima. U principu bi ju i mogla koristit za tijelo, ali ova teglica od 50ml ti nebi dugo potrajala pa ono, sve kak si preračunaš. :)

      Izbriši
  4. Nemam nikakvih problema sa kožom ruku pa bi mi ova krema bila premasna, a baš kao i ti ne volim miris lavande. Ali općenito sam prezadovoljna sa Ivoninim preparatima i bogatim znanjem o aromaterapiji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krema djeluje super :) odličan blog imaš baš zanimljivih stvari :) pohvale!

    OdgovoriIzbriši