četvrtak, 13. travnja 2017.

Catrice Soft Blossom lakovi



"Buket cvijeća. Vedre boje inspirirane cvijećem, obogaćene su intenzivnim pigmentima boja. Dugotrajna tekstura s uljima ruže, kamelije i hibiskusa ostavlja satenski - mat završetak podsjećajući na baršunaste cvjetove. Nakon sušenja, lak za nokte razvija jedinstven cvjetni miris koji ih pretvara u must - have komade za proljeće i ljeto. Budući da Soft Blossom lakovi za nokte dolaze iz sličnih boja, oni jako dobro idu zajedno i lako se mogu kombinirati."



Ovim lakovima sam se iznimno veselila čim sam ih ugledala, a dok sam saznala da mirišu po cvijeću, nisam mogla dočekati da ih ugrabim. Jedva sam se odlučila za ove dvije nijanse, mislim da ću kupiti i ostale, koliko su me se dojmile. Najprije sam se razočarala jer nakon kupnje, čim sam došla kući, otvorila sam bočice i nisam osjetila cvjetni miris. Bila sam toliko razočarana da ih nisam imala volje isprobavati, na svu sreću seka je htjela da joj nalakiram Cherry Blossom Avenue nijansu. I dok sam ja tako kukala kako lakovi opće ne mirišu po cvijeću, sekini noktići su se počeli sušiti i cvjetni miris se počeo razvijati. Nismo mogle vjerovati, svako malo smo njuškale nokte, ko djeca od pet godina. Dok mirišite lak direktno u bočici, osjeća se samo miris laka, ali dok se lak počne sušiti na noktima, počinje se i miris razvijati te u potpunosti nestane smrad laka. Miris je predivan, pravi cvjetni i mene asocira na miris voćaka u cvatu, nešto prekrasno. Živim za dan kad će svi lakovi mirisat po cvijeću i ostalim miršljavim stvarčicama.


Lakovi dolaze u prekrasnim bočicama zapremnine 11 ml i po cijeni od 23,90 kn. Svoje primjerke sam kupila u Mulleru, a uz ove dvije, postoje još četiri nijanse u ponudi. Ko što sam rekla, bočice su mi prekrasne, izgledaju elegantno i veličanstevno, a toliko su jednostavne, sviđaju mi se čak i naljepnice, mislim da su one šlag na tortu. Catrice bi trebao sve lakove pakirati u ovakve bočice, a ne one nezgrapne i ružne okrugle. Bočice su lijepe, ali i korisne jer ne zauzimaju puno prostora, a nama lakoholičarkama to puno znači. Nije isto imat 100+ okruglih i debelih bočica ili 100+ ovakvih slim, štednja prostora je ogromna.
Rok trajanja ovim lakovima je 24 mjeseca.


Četkica je uska, ravno rezana, iako ja ne volim ovakve četkice, aplikacija laka je jednostavna i lak se ravnomjerno nanosi, obje nijanse koje imam. Lakovi se vrlo brzo suše, svi nokti su suhi u roku 3 do 4 minute, što je odlično za sve nas nestrpljive.




Proizvođač navodi kako lakovi imaju satenski mat završetak, iskreno ja si ne mogu protumačiti kakav je to završetak. Ovo mat me bode u oči jer ovi lakovi nisu čak niti polu mat. Ovo su lakovi s glossy završetkom, ali to nije onaj visoki sjaj, već zamagljeni/zamućeni sjaj. Nakon nekoliko dana nošenja taj sjaj se pomalo gubi, ali to se može riješti sa slojem glossy nadlaka.



02 Sugar Plum Orchiday
Prekrasna  topla šljivasto ljubičasta nijansa. Ovu nijansu možete nositi u jednom sloju jer joj je prekrivanje odlično, ali za bolju dubinu boje, bolje je staviti dva sloja. Tekstura ove nijanse je kremasta i bogata, ova nijansa je dugotrajna i na mojim noktima potraje bez oštećenja 5, 6 dana. Napomenula bi kako ispod svakog laka nosim sloj baznog laka, a i moji nokti su dosta čvrsti i zdravi, a dugotrajnost laka puno ovisi o tim segmentima. Mislim da bi mi ovi lakovi još dulje izdržali da nosim i sloj nadlaka, ali nemam naviku stavljati ga.







06 Cherry Blossom Avenue
Divna pinky nijansa, ne znam kako ju opisati, uživo je puno vedrija i vibrantnija te tamnija, no što je ovdje na fotkama, fotić mi ju je izblijedio i nikako nisam mogla uhvatiti realnu nijansu. Ova nijansa je kremasta, ali je rijetka te ju je za potpunu pokrivnost potrebno nanijeti u dva sloja, a dok imate jako dugačke nokte i u tri sloja, kao bi sve prekrila. Cherry Blossom Avenue je nešto lošije kvalitete u odnosu na šljivastu te mi potraje 3 do 4 dana, ali meni to ne smeta jer rijetko kad manikuru nosim dulje od 4 dana.







Meni su ovi lakovi odlični, još se ne mogu načuditi inovaciji i ko što sam rekla, mislim da ću kupiti cijelu kolekciju. Od mene imate same preporuke za ove lakove.

Jeste li isprobale ove lakove, kako vam se čine? Ako niste, hoćete li si ih kupiti?

Green 💋

Broj komentara: 16:

  1. Ne znam koja mi je ljepša, baš ću sutra ujutro ić škicnut ako ima kod nas :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, obje su divne, ma zapravo cijela linija, dok sam kupovala ove dvije, valjda sam 15 minuta stajala nad stalkom i pokušavala odlučit koje da uzmem. :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Da, divan je, ko što sam rekla, uživo još ljepši. :)

      Izbriši
  3. Prekrasne su i jedna i druga. Jednu imam, a drugu si isto želim. :D Btw tebi je Cherry Blossom Avenue ispala puno realnija na fotkama. Moje fotke su užas haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja si oću sve, možda jedino crvenu ne. :D Ja si baš suprotno mislim, dok sam gledala tvoje fotke, mislila sam si zkj moje nisu tak žive XD

      Izbriši
  4. Najprije, aplikator je savršen :P Baš onako kako ja volim! :D
    Mislim da bi nokte njušila dan i noć da imam ove lakove, bolje da ih zaobilazim. haha
    Nijanse su predivne! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi je, meni nije, ja obožavam one široke, Essenceove. :P :D Ma daj, moraš bar jedan imat, ovakvi dragulji se ne preskaču. :)

      Izbriši
  5. Predivna mi je ova ljubičasta nijansa, a tek ovo predivno pakiranje! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Bočica im je precute :) a miris me jako zanima moram skočit bar po jednog :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivo izgledaju, skroz mi je promaknulo da su mirisni, morat ću kupiti koji (a vjerojatno ova oba :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi, odlični su, baš su posebni zbog tog mirisa. :)

      Izbriši
  8. Lakovi su prekrasni, od ambalaže do nijansi..ipak malo više naginjem ovom u pink nijansi jer je suptilniji i osvježavajući :) Moram pohvaliti-slike su ti odlične, vrlo proljetne i ugodne za gledati :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mislila sam si da će ti se rozi više svidjeti. :) Fala ti! :D <3

      Izbriši