petak, 16. veljače 2018.

Mystery blogger award


Nedavno me blogokolegica Katarina s bloga Zimzeleni cvijet nominirala za ovaj tag. Baš sam mu se razveselila jer nekako više i nema tagova u blogosferi, a nema tog taga na koji se ja neću odazvat.

Stalno mi je negdje u glavi kako moram napisat post, a stalno nešto odgađam i natipkam samo par rečenica i postove s videima. I sad ću i onda ću napisat post i nikako...pa me eto sad. Hvala Katarina na tagu! :D Ajmo mi sad na pravila...

1. Podijeli logo Mystery nagrade u naslovu posta (jesam)
2. Ne zaboravite podijeliti pravila (evo sad ću)
3. Budite ljubazni i zahvalite onome tko vas je nominirao (jesam)
4. Recite svojim čitateljima tri stvari o sebi (i to ću...)
5. Odgovorite na postavljena pitanja (evo, evo)
6. Slobodno iznenadite i nominirajte 10 do 20 drugih blogera i obavijestite ih (uf, 10?20??)
7. Postavite im pet pitanja. Nije nužno biti ozbiljan i ne postoje glupa pitanja. (ajde da ne mogu postavit barem jedno glupo :D)
8. I za kraj malo samoreklame - podijelite link do svog najboljeg posta/postova (odlično)





Ajmo mi prvo na tri stvari o meni... Hmmmm, ne znam kaj vam do sad nisam rekla jer sam se već nekoliko puta predstavljala i na blogu na youtube kanalu...

Ne volim puno pričat i iako to ne bi rekli za mene (barem ovako kaj vidite na blogu i yt), lajavica sam, u smislu da ne trpim sranja i kažem svakome kaj ga ide. Tak da, ako mi ideš na nerve, ja ću ti to reći, otvoreno i bez uvijanja. Često je ljude oko mene sram jer se ne bojim reći kaj mislim. U posljednje vrijeme se sve manje ustručavam jer sam shvatila da nije vrijedno trošit vrijeme na ljude koje ne volim ili mi se ne sviđaju iz nekog razloga pa im ja to lijepo dam do znanja i ćaopusabok. Sorry, not sorry.

U posljednje vrijeme sam opsjednuta rakunima, mogu ih satima gledat na videima i slinit nad njima. Htjela bi jednog za kućnog ljubimca, ali realno, ne mogu imat...tak da samo slinim nad njima i njihovom mucastoćom i pomalo pokvarenom inteligencijom.

Jako, ali baš jako želim biti ginger, obožavam tu boju kose. Problem je taj što ne volim ići k frizerki i sjedit tam satima, pokušavat imat neki razgovor, štajaznam...sve me to nekako zamara i već si pomišljam da se sama ošišam, eto toliko mi nije do small talk i do ljudi koji mi zalaze u privatni prostor. :Đ Još malo pa ću se opet sama ofarbat u narančasto pa kak ispadne, ispadne.




Ajmo sad odgovorit na pitanja koja mi je postavila Katarina.

1. Da možeš odabrati samo jednu osobinu/stvar/bilo što po kojoj bi te ljudi znali, koja bi to bila?
   
    Hmm...pa htjela bi da me znaju i pamte po tome da sam uvijek svoja, ali prije da me znaju i pamtit  će me po živčanoći i jezični. #truethat  Evo može i ovo s fotke, budimo realni, milostiva gospođa nisam, al donja tvrdnja me jako dobro opisuje.


2. Da dobiješ dovoljno novaca da možeš lagodno živjeti do kraja života bez da moraš raditi, čime bi se tada bavila?

    Vjerojatno bi putovala svijetom i dalje bi vodila blog i snimala za youtube...definitivno bi upisala škole/tečajeve šminkanja, upisala bi tečajeve za talijanski, španjolski i ruski jezik. Pokrenula bi neki biznis, tipa hotel za pse, mačke i tako to i danima bi mazila i gnjavila tuđe živinice. :D Ah, snovi!





3. Jesi li uživo upoznala nekog tko prati tvoj blog?

   Nisam i bolje da nisam jer sam idiot dok mi prilaze nepoznati ljudi, uopće se ne znam snaći i onda ispadnem bahati kreten.

4. Što si oduvijek htjela napraviti, a nikako nemaš hrabrosti ili vremena?

    Htjela bi operirat nos, ali za to trenutno nemam para, htjela bi naučit plivat, al za to uvijek nemam muda. Htjela bi naučit šivat i krojit tak da si sašijem neke čeče gluposti, ali za to nemam živaca. Po svemu sudeći, fali meni ne samo hrabrost ili vrijeme, nego i koja čista u glavi.

5. Preporuči nešto (blog, hranu, knjigu, mjesto...) što te oduševilo.

     Nedavno me u lokalnom restoranu oduševila Dimsi pizza...oduševio me i nastup Vlatka Štampara, odnosno njegov novi show "Odraslost". Mjesta koja oduvijek volim i uvijek iznova ću im se vraćati su Opatija i Rovinj.



Moja pitanja:

1. Navedi jedan svoj guilty pleasure. (Eto glupog pitanja, muahaha)
2. Tvoja najdraža osobina je...
3. Koje stvari/osobe te uvijek oraspolože?
4. Bez čega ne možeš zamisliti svoj dan?
5. Koja ti je najbolja pjesma upravo u ovom trenutku u kojem tipkaš post?

Nominiram:
Zimzeleni cvijet (ako ti nije više do odgovaranja, shvaćam u potpunosti)
A Lady
Gorgeous on a budget
MakeupFANdra
InSANEnails
Pepe Le Pew Girl
Marie's kitchen of beauty

Drage moje, ako neka od vas ne želi odgovoriti, no problemo, nit ću se ljutiti niti išta slično, kako god vam drago, meni bi bilo lijepo pročitati vaše odgovore. :)

Moji najpopularniji postovi su:

Body&Soul kistovi za šminkanje
Olival piling za lice s uljem smilja
Nivea Protect & Shave linija


Hvala vam svima na čitanju. Ako i vi želite odgovoriti na neka pitanja, slobodno to napravite u komentarima. Baš sam se zabavila tipkajući ovaj post, nisam bila svjesna koliko su mi nedostajali tag postovi.

Kak vam se čini ovaj post?

Green 💋

PRETPLATITE SE NA MOJ YOUTUBE KANAL

Broj komentara: 6:

  1. Hvala na lijepim riječima :) Odgovori i pitanja su baš zanimljivi. Na pitanja ću odgovoriti u originalnom postu :)
    Iskrenost i ne pristajanje na kompromis u tom pogledu gledaj samo kao svoju vrlinu jer kad si na čisto s drugima, na čisto si i sama sa sobom. Svijet bi bio savršen kad bi svi govorili ono što stvarno misle. Ja sam vjerojatno naivna i sudim po sebi pa mi baš bude koma kada skužim da nisu svi takvi.
    I istog razloga i ja izbjegavam frizerske salone. I da, baš sam u nekoj fazi da bih bila ginger. Za početak sam si napravila pramenove, ali fakat me vuče da svu kosu tako pofarbam.
    U najljepšem gradu na svijetu - Rovinju sam imala vjenčanje, a uz Opatiju me vežu sjećanja na dva prekrasna wellness rođendana. Za plivati ni ja nemam muda ili volje. Ko bi ga znao... volim se izležavati u plićaku hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jej! :D Bacim onda ponovno pogled na tvoj post. :D Ma ne kažem ni ja baš svaki put ono kaj mislim, ali evo u 90% slučajeva kažem. Vjeruj, teško je to gledat kao vrlinu, dok si odgojen da budeš pristojan i da ne kažeš "ružnu" istinu, nego da bolje prešutiš, a ja sam eto takva da rijetko kad prešutim...pa onda iz tuđih pogleda ja ispadnem bad guy, zato to ne vidim kao vrlinu. Usput se i zakačim s drugim ljudima pa ono...nije lijepo. :3

      Ja sam već dugo vremena u ginger fazi i sve čekam proći će, a ono nikak. Joooj, nemam se namjeru udavat u skorije vrijeme, al kak bi bilo divno imat vjenčanje u Rovinju, evo, zavidim ti. :DD
      Hahah i ja uvijek ležim u plićaku i bućkam se, ovog ljeta me dragi silom htel naučit plivat, morala sam počet histerizirat u moru i razljutit se, samo da me ostavi na miru. -_-

      Izbriši
  2. Kao prvo, fala lepa na nominaciji :) Volim ovakve postove i svakak bum natipkala nekaj. Sviđaju mi se i tvoji odgovori, imamo dost toga zajedničkog :D Ni ja nisam jedna od ženski koje moru pripovedati bez prestanka, ali jao si ga onome ko mi se zamjeri. Jako se teško suzdržim, a da ne velim u facu ono kaj ga ide. Svakome po zaslugi. Jemput budu i frizerke došle na red haha, mrzim dok mi počnu postavljati pitanja o mojem 'zanimljivom' životu. Bič pliz, šuti i delaj svojega posla! -.-' Hahaha i mene ljudi, nažalost, pamte po živčanoći i agresivnosti. :D Uuuu jako mi se sviđa odg. na 2. pitanje. Vidimo se na tečajevima šminkanja i stranih jezika (I wish) :D E da, i ja bi novi nos, al' jbg nema se ni para ni muda. Možda jednog dana (nakon laserskog skidanja dioptrije). Ok, idem sad odg na tvoja pitanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes, jedva čekam videti tvojeg posta. :D Podseti me da ti se ne zamerim. :3 :DD
      Joj, ni ja ne volim osobna pitanja, al skrešem ja njih odma u startu, nego me nervira dok mi počnu prenašati tračeve i onda mesto da me šiša, ona stane u pol posla i objašnjava mi nekaj pa onda sedim dulje nego kaj moram, ddddd.
      Hahahh, bilo bi lepo da se vidimo na nekom tečaju šminkanja i da onda vežbamo jedna na drugoj, bilo bi mi manje stresno. :D

      Izbriši