četvrtak, 15. ožujka 2018.

Olival ricinusovo ulje


Već sam podijelila svoje dojmove o Olival ricinusovom ulju u videu o mojoj rutini njege kose, ali ipak želim i ovdje podijeliti dojmove, za sve one koji radije čitaju recenzije.

U postu su i fotke moje kose bez korištenja ulja i s korištenjem ulja, tako da ćete moći vidjeti razliku. Ako ste propustili video s mojom rutinom njege kose, možete ga pogledati OVDJE.
Ok, kad smo to maknuli s dnevnog reda, ajmo na recenziju.

Moram priznati kako do prije godinu dana, nisam pridavala preveliku važnost njezi kose, koristila bi samo regenerator i tu i tamo masku za kosu, ali pošto sam posvjetljivala kosu i kasnije ju opet farbala, bila mi je potrebna kvalitetnija njega, tako da sam se prebacila na korištenje ulja i mogu reći da sam se od tad preporodila. Ako još niste probali ulja, definitivno im dajte šansu jer su odlična.

"Ricinusovo ulje je vrlo bogato i gusto, a blago za kožu. Potiče rast kose, trepavica i obrva. Može se koristiti samostalno ili kao pakung za brži rast kose u kombinaciji s drugim uljima. Svakodnevnim premazivanjem trepavica s nekoliko kapi ulja, potaknut ćemo rast i dobiti bolju gustoću i sjaj trepavica."




Olival ricinusovo ulje se može kupiti u Dm-u, Bipi, Ktc-u, Mulleru i na Olivalovom web shopu. Cijena mu je 19,90 kuna i od svih Olivalovih ulja, ovo je najjeftinije. U ponudi imaju još i bademovo, orahovo, čičkovo i avokadovo ulje.

Dolazi u količini od 60ml i potrebno ga je potrošiti u roku od 12 mjeseci po otvaranju. Mom primjerku je krajnji rok trajanja do kolovoza 2019.g. Ulje se baš sporo troši, ja ga koristim već dulje vremena (nekoliko mjeseci) jednom tjedno i još uvijek ga nisam potrošila.

Ulje nema neki specifičan miris, miriši vrlo, vrlo blago. Ima onaj blagi uljni miris, koji se osjeti samo  prilikom nanošenja, kasnije se ne osjeti. Na donjoj fotki možete vidjeti sastojke.




Ulje je stvarno jako, jako gusto i zbog toga se teško razmazuje po kosi. To bi vas moglo smetati, ako ga namjeravate koristiti kao ja, a to je gotovo po cijeloj dužini kose. Ne koristim ulje za ubrzani rast i pojačanje gustoće trepavica/obrva/kose. Prvo, na trepavice volim stavljati samo maskaru, nikakva ulja ili serume, imam neku odbojnost prema tome. Drugo, obrve lako nadocrtam i popunim pa ni tu nemam potrebe za uljem. I treće, kosa mi se sama po sebi obnavlja (ko i svakome drugome, obvious), imam baš puno baby kose koja mi strši na sve strane, tako da mi fkt ne treba nešto što će mi poticati rast, ako me razumijete.

Ali zato mi je kosa suha, često beživotna, vrhovi su mi ispucani i definitivno joj treba dodatna hrana i tu onda uskače Olival ricinusovo ulje. Ovo ulje koristim na donjem dijelu kose kao neku masku ili "pakung". Stavljam ga na 90% kose, odnosno jedino ga ne stavljam na tjeme. Natopim kosu uljem, svežem ju u rep i tako držim nekih 10 do 12 sati.

Lagano se ispire iz kose, odnosno potrebna su standardna dva šamponiranja. Nakon toga stavim regenerator i moram priznati kako je to odlična kombinacija za moju kosu. Kosa stvarno izgleda prekrasno, mekana je, zaglađena i lako ju je raščešljati. Također imam dojam punoće, kosa mi djeluje punije i raskošnije. Ulje pruži sjaj kosi i općenito zdraviji izgled.

Dolje na fotkama sam vam pokušala dočarati kako mi kosa izgleda nakon korištenja ulja. Gornja fotka pokazuje kako mi kosa izgleda nakon korištenja ulja i regeneratora, a donja fotka je moja kosa samo s regeneratorom.



Nisam sigurna koliko sam uspjela dočarati i vidite li vi uopće razliku. Uglavnom, odgovorno tvrdim da kosa izgleda ljepše i zdravije dok koristim ovo ulje. Inače mi je nekako beživotna i nije toliko podatna. I na donjoj fotki nisam uspjela toliko raširiti kosu, ko što sam na onoj iznad, čini mi se da sam prednji dio kose zaboravila prebacit na leđa dok sam fotkala, my bad. :D Ugl, pišite mi vidite li ovdje razliku ili sam totalno fejlala u dočaravanju.

Bacam vam još jednu fotku u kojoj je razlika nešto slabije vidljiva, ali opet kažem, uživo je to druga pjesma. Lijevo je kosa samo s regeneratorom, a desno ulje+regenerator.




Zaključak svega je da jako volim ovo ulje i da su mi i ostala Olivalova ulja na redu za isprobavanje. Osim ovog sam isprobala i bademovo ulje i bilo mi je stvarno ok, tako da vjerujem da su i ostala ulja odlična.

Jeste li isprobali koje Olivalovo ulje ili ovo ricinusovo? Kakvi su vaši dojmovi?

P.s.ne zaboravite odigrati nagradnu igru OVDJE.
Green 💋

Broj komentara: 7:

  1. Oooo itekako se primjećuje razlika, u videu si ga spomenula ali baš nisam registrirala da baš ovoliko može napraviti razliku u njezi i stiliziranju. Deff ću isprobati za svoje kovrče

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde super da sam uspjela dočarati to na fotkama, uživo je još vidljivije, a posebno se osjeti razlika na dodir. :) Nadam se da će ti biti super ko i meni.

      Izbriši
  2. Trenutno koristim avokado ulje od Olivala i odlično je.Stavljam ga na cijelu dužinu kose par sati prije pranja.Mislila sam kupiti i ovo za korijen jer mi je baš tu kosa malo rjeđa pa predpostavljam da bi pomoglo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avokadovo mi je na listi za isprobavanje. :) Stvarno ne mogu reći potiče li rast jer ga stvarno nisam koristila za tu namjenu, ali valja isprobati, mislim da ne može odmoći. :)

      Izbriši
  3. Ja ga koristim i meni je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, još jedan proizvod oko kojeg dijelimo oduševljenje. <3

      Izbriši
  4. Ricinusovo ulje je savršenstvo nakon mjesec i pol nisam ni očekivala takvu razliku slučajano onako idem ogledalu i rekoh ajme kako mi je kosa narasla stv cudesno jer nikako nisam vjerovala u bilo kakve preparate..

    OdgovoriIzbriši