četvrtak, 3. svibnja 2018.

New In by Notino

poklon paket notinohr

Nedavno me Notino razveselio divnim paketom pa sam vam ga odlučila pokazati ovdje na blogu. Paket me stvarno razveselio i velika većina toga će biti itekako iskorištena.

Za sve vas koji niste upoznati, Notino je online parfumerija koja prodaje preko 55 000 proizvoda i drže 1500 brandova. Valja spomenuti kako drže neke brandove koji se kod nas ne mogu nigdje kupiti, primjerice Nars. Također u ponudi imaju veliki i kad kažem veliki, mislim stvarno veliki izbor parfema. Iskreno, mogu se satima izgubiti na Notino stranici i skrolati kroz ponudu. Dostava košta 25 kuna, za otoke 28 kuna i dostavlja DPD služba. Paket dolazi stvarno pažljivo zamotan i nema šanse da se nešto polomi tijekom transporta.
Narudžba se može platiti pouzećem, internet bankarstvom/virmanom, online karticom. Evo to je ukratko ono što sam htjela podijeliti o parfumeriji, ako imate kakva pitanja, slobodno pišite u komentarima, a sada se bacamo na proizvode koje sam dobila.

Prvi proizvod koji mi je izmamio osmijeh na lice je ovaj L'Oreal Paris plosnati kist. Inače prije nego što sam se prebacila na spužvice, puder sam uvijek nanosila plosnatim kistovima i ovaj mi je došao ko naručen jer sam doslovno sve plosnate kistove potrgala, tako da nisam imala više niti jedan. Već sam isprobala ovaj kist i odlično mi surađuje s puderom, tako da se vraćam korijenima nanošenja pudera. Ostatak L'Oreal Paris proizvoda možete pronaći na linku.


loreal paris notinohr

Sljedeći proizvod koji sam dobila je Vivian Gray Crystals Brown mlijeko za tijelo, namijenjeno je za osjetljivu kožu, ali i za sve tipove kože. Mlijeko se lako razmazuje i poprilično brzo upija. Miris mu je poprilično parfumiran, mom nosu odgovara i taj miris se na koži zadržava neko vrijeme. Za prvi dojam mogu reći da dobro nahrani moju kožu. Ima stvarno lijepu i elegantnu bočicu, koju ću koristiti i nakon što potrošim mlijeko, prikladna je za instagramske fotke. :D


vivian gray losion za tijelo notinohr
Dobila sam i Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment šampon koji je namijenjen za veoma oštećenu kosu, ovaj šampon bi trebao imati neka regenerirajuća svojstva.Koristila sam ga samo jednom, tako da nemam baš neke dojmove, ima stvarno divan miris, poput onih šampona koje koriste u frizerskim salonima i kosa prilikom pranja nije onako škriputavo čista, već pomalo djeluje kao da sam odmah stavila i regenerator na kosu. Nisam sigurna kako će u budućnosti funkcionirati s mojim ekstremno masnim vlasištem, nadajmo se najboljem. :D


dove advanced hair series nourishment šampon notinohr

Ovo mi je prvi put da se susrećem s nekim Bielenda proizvodom. Dobila sam Bielenda Happy End omekšavajuću kremu za pete i stopala, namijenjena je rožnatoj koži, ali isto tako mogu ju koristiti i svi ostali. Pošto nam je sve toplije i toplije, nožice će hodati u sandalama, tako da će ih trebati dovesti u red. Svojstva ove kreme su hidratacija kože, regeneracija, jačanje kože te održavanje elastičnosti kože.


bielenda happy feet krema za stopala notinohr

U paketu mi je stigla i Avene Cleanance micelarna voda, koja je namijenjena čišćenju problematičnog lica i kože sklonoj aknama. Iako je namijenjena masnoj i problematičnoj koži, navode da ju mogu koristiti i ljudi s osjetljivom kožom. Pošto se meni lice pročistilo od akni (da kucnem o drvo), zasad ju neću koristiti, ali bit će mi pri ruci, ako i kad mi koža ponovno podivlja. Dobra stvar kod Notina je to što neke proizvode možete kupiti u više veličina pa tako i ova micelarna dolazi u dvije različite varijante od 100ml i 400ml.


avene cleanance micelarna voda notinohr

Još jedan proizvod namijenjen za problematičnu i aknama sklonu kožu je Soaphoria Carbone sapun za čišćenje. Nisam ga još koristila, tako da ne mogu ništa reći, ali ako mi se ponovno pojave akne, sigurno ću ga isprobati i javiti vam svoje dojmove.


soaphoria carbone sapun notinohr

U paketu su mi stigla i dva testera parfema, koji su me baš razveselili jer niti jedan od ovih mališana nisam isprobala. Cartier Baiser parfemska voda za žene koja se sastoji od agruma, ljiljana i zelenih tonova. Sviđa mi se ovaj miris, miriši osvježavajuće citrusno i mislim da je idealna za ove toplije dane. Parfemska voda je dostupna u količinama od 100ml, 50ml, 30ml te čak ima za kupiti i tester od 1ml. Što je odlična stvar ako želite neki parfem, a niste sigurni kako miriši i hoće li vam se svidjeti kako se razvija na vašoj koži. Jednostavno kupite testerčić, isprobate i ako vam se ne svidi, barem niste potrošili puno novaca.


cartier baiser vole pafremska voda notinohr


Katy Perry's Mad Love parfemska voda u sebi sadrži mirise jagoda, jabuka, sorbea i ružičastog grejpa, ovo su mirisi glave, srce se sastoji od cvjetnih tonova božura i jasmina, a baza se sastoji od sandalovine, mošusa i kokosa. Sreća moja što se ovaj kokos ne osjeti toliko jako. Možete zaključiti prema mješavini ovih mirisa da je ovo jedna jača parfemska voda, miriši voćno i moćno. Miris je stvarno jak i ja najviše osjetim jagodu. Također je dostupna u više količinskih verzija.

katy perry mad love parfemska voda notinohr

Stigla su mi i dva testera Academie proizvoda. Prvi je Academie Dermacte Brillance & Imperfection serum, ovo je zapravo umirujući serum koji služi u borbi protiv crvenila kože lica. Serum je prigodan za sve dobne skupine te za nadraženu, ispucalu, problematičnu i kožu sklonu crvenilu. Drugi proizvod je Academie nježni piling i čistač 2 u 1. Služi za nježno čišćenje normalne kože.


academie notinohr

academie peeling notinohr

Stigla mi je i Bioderma Hydrabio Gel Creme blaga hidratantna krema koja je namijenjena za normalnu i mješovitu osjetljivu kožu lica. Prigodna je za sve dobne skupine te bi trebala lagano nahraniti kožu lica.


bioderma hydrabio gel krema notinohr

Posljednji proizvod koji mi je stigao je ova Mediblanc Strong Black pasta za zube koja je namijenjena za cjelovitu zaštitu zuba s izbjeljujućim učinkom. Inače volim koristiti ovakve crne paste, tako da se baš veselim isprobavanju ove.


mediblanc strong black pasta za zube notinohr



I to bi bili svi proizvodi koji su mi stigli s Notina. Ovim putem im se još jednom želim zahvaliti, ovakav paket može izmamiti osmijeh i veselje. Kak vam se čini ovaj moj new in by Notino? Jeste li isprobali štogod od ovih proizvoda i jeste li ikad kupovali preko Notino stranice?

Green 💋

2 komentara:

  1. Odlična stranica.Sviđa mi se što imaju i ljekarsku kozmetiku također i profesionalne proizvode za kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, stvarno im je ponuda šarolika, ima za svakog ponešto. :)

      Izbriši