četvrtak, 15. kolovoza 2019.

Kako ekonomično spakirati kozmetiku za put - Notino Travel

Vrijeme godišnjih odmora još nije gotovo pa dijelim ovaj post s vama u nadi da će vam pomoći kod pakiranja i uštede prostora.

notino-travel-putni-kozmeticki-set-notino_hr


Inače sam osoba koja stvarno trpa nepotrebne stvari u torbu, čak i dok idem na kraći put. Međutim, ove godine ne prestajem iznenađivati samu sebe, preselila sam u južnije krajeve na par mjeseci i ponijela sam samo jednu putnu torbu za odjeću/cipele i jedan ruksak pun kozmetike, što je ako realno pogledamo, malo za tri mjeseca. :D

Inače sam toliko uzimala za tjedan dana godišnjeg, plus još pokoja torba jer nikad se ne zna, a zna se, 90% stvari koje ponesemo, ni ne pipnemo. Stoga, ako idete na kraći odmor, imam idealno rješenje za vas kako uštedjeti na prostoru i ne gomilati hrpu nepotrebnih stvari.

Znate da surađujem s Notinom i ne kažem ovo samo zbgo suradnje s njima, stvarno volim kupovati kozmetiku i izgubiti se satima skrolajući po njihovoj stranici, imaju brdo stvari i uvijek su povoljnije nego u drogerijama. Imaju i svoju Notino kolekciju kistova za lice, kozmetičkih torbica i sličnih potrepština. Danas ću vam pokazati jedno preslatko putno pakiranje, koje stvarno dobro dođe za putovanja.

Notino Travel putni set se sastoji od 3 plastične bočice i 2 teglice, u koje možete prebaciti što god želite od svoje kozmetike. Ja sam si prebacila gel za umivanje, micelarnu otopinu i tonik za lice, Doduše ovo mi nebi bilo dovoljno za tri mjeseca, ali sam nedavno bila u posjetu kući i odlučila sam dosta stvari tamo ostaviti, tako da sam si za ova tri tjedna ove proizvode prebacila jer mi se ne isplati vuči sa sobom velike bočice, pošto znam da će mi ovo biti dostatno.


putna-kozmetika-notino_hr

U ponudi imaju set s bijelim čepovima i set s rozim, osobno mi je rozi puuuuno ljepši i baš mi je drago da su mi upravo njega poslali. :) Putni set dolazi i s prozirnom kozmetičkom torbicom, osobno uvijek više preferiram prozirne torbice i imam ih nekoliko. Smatram da su praktičnije jer u svakom trenutku vidite gdje vam se što nalazi, bez da prekopavate pola sata u potrazi za gumicom za kosu ili sličnom sitničarijom, koja se voli sakriti. Isto tako, ako se kojim slučajem nešto prolije po torbici, napravljena je od takvog materijala da ju možete bez problema pobrisati i očistiti. Inače, bočice su napravljene od čvrste plastike i dobro se zatvaraju, tak da ste bez brige da će se nešto izlijati, ali ako se to desi, opet ste sigurni da ćete ju moći počistiti s pol snage.

notino-travel-punjivi-rasprsivac-parfema-notino_hr


Ako već imate bočice, ali vam fali kozmetička torbica, imaju i to zasebno za kupiti, imaju prozirne, imaju fancy ružičaste, svašta nešto. Isto tako imaju popularni punjivi raspršivač za parfeme, koji je opet upola jeftiniji nego u našim drogerijama. Dolazi u količini od 5 ml i tri boje (rozoj, crnoj i srebrnoj). Ja sam dobila rozi, znate da živim rozo, tak da mi je ovaj toliko presladak i moram priznati jako koristan. Jer ne morate sa sobom vuči velike bočice parfema i strahovati da će vam se slučajno razbiti, isto tako je super za ponijeti sa sobom u torbici, ako ste netko tko voli tijekom dana pojačavati miris na sebi. Bočica je mala i praktična, raspršivač je jako fin. Ovo je jedan jako praktičan proizvod.

korika-notino_hr

I za sam kraj ovog posta, dobila sam jednu Korika SciBeauty masku za okoloočno područje. Nisam ju još stigla isprobati jer ju čuvam za spa rutinu kad se vratim kući, ali moram priznati kako sam slaba na sheet maske i redovito ih kupujem, tako da se baš veselim isprobavanju ove.

Uz to, dobila sam i set Saffee micelarnih maramica, koje su namijenjene za sve tipove kože. Iskreno, prvi put se susrećem s ovim brandom i nisam znala što očekivati od maramica. Imaju blagi i nježni miris, ne peckaju za oči i dobro skidaju šminku s lica. Imaju pomalo osvježavajući osjećaj na koži, što uvijek paše u ovim paklenski vrućim danima. Za sobom ne ostavljaju nikakav film i ugodno ih je koristiti na koži. Mislim da su idealne za osvježiti se tijekom puta.

I eto, to bi bilo sve za ovaj post, pišite mi kako se pakirate, uzimate li sa sobom brdo stvari ili ste praktični i uzimate samo ono za što znate da će vam trebati?

Green

2 komentara:

  1. Ove godine sam i ja bila praktična i nosila minumum stvari za dva tjedna! :) super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, mišljenja sam da nas stvari dok ih previše natrpamo, samo sputavaju. Hvala ti 😊

      Izbriši