ponedjeljak, 8. svibnja 2023.

MAC Lady Danger - Proljetna inspiracija

 

mac-lady-danger-lipstick-notino_hr

MAC Cosmetics nije mogao u bolje vrijeme izbaciti kolekciju u suradnji s londonskim dizajnerom Richardom Quinnom. Kolekcija je puna vibrantnih i živih boja, idealna za osvježiti proljetni make up look. 


mac-lady-danger-swatch-review-notino_hr

Put do moje kolekcije je pronašao ruž za usne u nijansi „Lady Danger“ – ovo je zapravo nijansa koja je dostupna u njihovoj stalnoj postavi ruževa. Međutim, ja ne bi bila ja, da si nisam nabavila limited edition pakiranje. Nekako se nisam ni snašla, a ovo mi je već sedmi ruž u limitiranoj kolekciji -  izgleda da sam postala sakupljač. 


mac-richard-quinn-notino_hr

MAC Cosmetics Richard Quinn ruž ima predivno pakiranje, zapravo, naljepše mi je kad se ruž otvori pa se vidi ova lijepa žuta ruža, koja je u prekrasnom kontrastu sa vibrantnom narančasto – crvenom bojom samog ruža. Lady Danger nijansa je zaista prekrasna i posebna, mislim da ju sam naziv jako dobro opisuje, ovo je nijansa za opasne dame, koje vole žive boje i koje ih znaju nositi s dozom samopouzdanja. Nijansa u sebi ima topli podton.

 

mac-richard-quinn-review-notino_hr

Osobno mi se nijansa jako sviđa, podigne svaki look u neku novu dimenziju i zaista osvježi lice. Ovakva vibrantna nijansa privlači poglede. Meni je bila ljubav na prvo mazanje i uvijek ću radije kupovati vedre i vibrantne nijanse, nego nude, koliko god bile praktičnije za svakodnevno nošenje. Kad smo već kod nude/neutralnih nijansi, MAC je uz ovu redizajnirao i nijansu Mehr, tako da zaista ima za svakog ponešto.

 

mac-cosmetics-richard-quinn-matte-lipstick-notino_hr


Lady Danger ruž ima semi-mat završetak, što znači da je poprilično dugotrajan. Na mojim usnama izdrži solidnih 4 do 5 sati, cijenim tu dugotrajnost. Ravnomjerno nestaje s usana i nikad se zaprvo u potpunosti ne obriše, za sobom ostavlja sloj boje - stain.

 Ne prelijeva mi se preko ruba usana i ugodan je na usnama, gotovo da ga ni ne osjetim. Ima dobru pigmentaciju, potez – dva i usne su u potpunosti prekrivene. Nakon cjelodnevnog nošenja, usne mi imaju potrebu za slojem balzama za usne. 

 

mac-cosmetics-notino_hr


Cijena ružu je trenutno na Notinu oko 38 eura, za 3,90 grama. Što se tiče kvalitete izrade pakiranja, ruž dolazi u čvrstom pakiranju i nikako ne mogu odgonetnuti je li samo plastika u pitanju ili je metalno pakiranje. Nekako imam dojam da su plastiku ojačali metalom, nemam pojma, ali stvarno je ambalaža čvrsta i teška.



mac-ruz-za-usne-recenzija-notino_hr

Ruž se zatvara na klik, nema šanse da se otvori u torbici. Ambalaža je refletkivna i ove točkice i rombići izgledaju slatko, uz to su na pojedinim uzorcima udubljenja. Međutim vide se packe na ambalaži pa ko je freak za to, malo će mu ići na nerve, mene ne dira, malo pobrišem i idemo dalje. Ambalaža nije u standardnom za MAC bullet pakiranju, već je ravnih linija i ne znam što mislim o tome. Definitvno će mi odudarat od ostalih limitiranih MAC ruževa, radije bih da su se držali svoje standardne ambalaže.


mac-ruz-swatch-notino_hr

Na sljedećim fotkama možete vidjeti kako ruž izgleda na usnama, prva fotka je fotkana odmah nakon što je ruž nanesen na usne, kao što vidite prisutan je taj blagi sjaj. Na drugoj fotki možete vidjeti kako ruž izgleda nakon što se se setira na usnama, ostaje taj satin mat finiš, što ga čini ugodnim na usnama i pogodnim za nošenje na dulje vrijeme, bez da stvara neugodu na usnama, u vidu zatezanja. 


mac-lady-danger-swatch-lipstick-notino_hr


lady-danger-mac-swatch-notino_hr

Ruž se mrvicu uvlači u borice, ništa pretjerano jako, ali opet da napomenem. Isto tako, da se ispričam na lošim swatchevima, usne su mi u koma stanju jer sam sad već neko vrijeme prehlađena i blago rečeno je da su mi maramice u stalnoj uporabi. Zapravo, kad sam doma, sa sobom nosam rolu wc papira. Alergičari i bolesnici, ujedinimo se. XD


mac-lady-danger-swatch-notino_hr

Sve u svemu, MAC rijetko kad razočara kvalitetom, pogotovo kad su u pitanju ruževi, tako i ovaj put nisu razočarali. Zadovoljna sam nijansom i dugotrajnošću i mogu samo reći da se veselim svim sljedećim limitiranim MAC kolekcijama.


mac-lady-danger-ruz-recenzija-notino_hr


Skupljate li vi limitirane kolekcije? Što mislite o ovoj nijansi?


mac-ruz-recenzija-notino_hr

Do sljedećeg puta, pozdrav od MAC sakupljača.

Hvala vam na čitanju!

Anamarija 


*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

1 komentar: