ponedjeljak, 2. siječnja 2017.

Wish lista #2

Bok društvo, za početak svima želim sve najbolje u 2017oj, puno zdravlja i svega lijepoga, nek vas ružne stvari zaobiđu. 💚

Za prvi post ove godine sam odlučila natipkati lagano štivo sa puno fotkica koje sam ukrala s neta, linkat ću izvore. Više sam se orijentirala na web shopove jer većine stvari koje si želim nema u drogerijama ili ih nema u drogerijama koje su mi u blizini. Prvu wish listu možete naći klikom OVDJE.
Ovo su stvari koje planiram nabaviti kroz godinu i nadam se da ću uspjeti prekrižiti sve s liste. Nisam pretjerivala, a ako i netko misli da jesam, nije me briga, bila sam na kozmetičkoj dijeti protekla 2 mjeseca, dakle...sve vam je jasno. 😀




Prva stvar koju si želim već jako dugo, a nikako da kupim jer imam zalihe micelarki je Olivalova micelarna otopina s uljem smilja, cijena za 500ml je 49,90 kn.  DOBILA
Pošto sam posljednjih mjeseci opsjednuta sa smiljem, nije ni čudo da si želim ovaj Mala od lavande hidrolat. Nisam sigurna imaju li ga u dm-u, ako ne, kupit ću s njihovog web shopa, tamo je cijena za 200ml 45kn.

Uzet ću si i njihov macerat smilja, cijena za 30ml 38kn.

Nemam fotku, ali si želim i Spoil With Oil masku s AHA kiselinama, cijena za 25ml je 50 kn.

Posljednja stvar od preparative je ova Novexpert Express Radiant pjena za čišćenje s vitaminom C. Slaba sam na umivalice, a pošto je Novexpert hvaljeni brand, moram ju imati i isprobati, htjela bi i onaj njihov booster s vitaminom C, ali je trenutno za moj novčanik preskup. Fotku sam preuzela s web shopa ljekarne Coner i tamo je cijena za 150ml 148,20 kn.


Mr. Green mi je za Božić kupio Milanijev ruž, pošto mi se svidjela kvaliteta, poželjela sam si još jedan i to ovu smećkastu nijansu, iskreno se nadam da mi bude pristajala tonu. Ovo je ruž u nijansi 19 Covet i na Pink Pandi dođe 74,99 kn. NE ŽELIM GA VIŠE


U posljednje vrijeme svi luduju za Golden Rose tekućim mat ruževima pa onda moram i ja. Želim si ovog ljepotana u nijansi 05, cijena na Pink Pandi 44,99 kn. DOBILA



Nyxove ruževe gledam već godinama, a nikako ih nisam kupovala jer općenito nisam nosila ruževe, pošto se to promjenilo u posljednje vrijeme, rekla sam samoj sebi da je vrijeme da i ja nabavim pokoji, najviše si želim ovog ljepotana u nijansi Transylvania koji na Diviana web shopu košta 51,90 kn.


Nemam puno sjenila, tek pokoju paletu pa si želim ovu paletu jer u sebi sadrži puno boja i većinu onih koje se meni sviđaju, a po swatchevima izgledaju famozno. Cijena Makeup Revolution Fortune Favours the Brave na Pink Pandi je 116,99 kn. NE ŽELIM JU VIŠE






Nikad nisam imala pomadu za obrve pa sam rekla da je 2017 pravo vrijeme da nabavim jednu, želim si ovu Freedomovu u nijansi Ash brown, cijena joj je 52,90 kn, dobavljivo na Pink Pandi. DOBILA


Na Diviani sam ugledala ove ljepote, gornje su Ardell 109 Demi black (KUPILA SLIČNE) i cijena im je 37,99 kn, dok ove donje Red Cherry Frida koštaju 34,99.




S Moyrinog web shopa si želim ovaj tekući silikon za zaštitu kožice prilikom pečatiranja/nail arta, cijena mu je 30 kn. KUPILA




Iako mi je draga Sanela poklonila Born Pretty pločicu sa zimskim motivima, još uvijek mi je ova Moyrina "Winter is coming" na wl jer ima preslatke uzorke, cijena joj je 50 kn.


I to bi bilo to, ovo je moja lista želja za 2017. Kak vam se čini moja lista, koje stvari su na vašoj, imamo li kaj zajedničkog?


Green 💋

Broj komentara: 25:

  1. Super :) Nyx istuu nijansu i ja gledala pa uzela drugu na kraju, ali ova mi je isto extraa, imam ovu micelarnu gore olival smilje, super je :), i jako su mi fora ove naljepnice za nokte <3 :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ovu mjerkam jako dugo vremena, boja je baš po mom guštu. :D Joj, svi hvale tu micelarku, moram ju čim prije nabaviti. To kaj vidiš na noktima ti je otisak s pločice, nisu naljepnice, mada nebi bilo loše da imaju i takve naljepnice. :)

      Izbriši
    2. aha, super je :) odmah se sjetim onoga ,,Gdje je pečat?,, hahah :D super je to, ja sam lijena i za nokte nalakirat, kao da prođe cijeli vijek dok se osuše. :D

      Izbriši
  2. Olival micelarnu zelim i ja. Kao i Nyx i GR ruzeve.
    Hvala Bogu pa sam konacno pocela raditi tako da cu si sada poceti ispunjavati zelje i zeljice i osloboditi moju wish listu. 😊
    A i sutra mi je rođendan pa ce i tu biti neki New in iz Bipe i vjerojatno iz dm-a 😃
    Ali, vise zelim preparative nego dekorative. I narocito moram vise paznje posvetiti njezi lica 🙂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam na poslu i sve najbolje za ročkas!! :)
      Znam kako je i ja sam se posljednjih mjeseci puno više okrenula preparativnoj njezi, nije sve u šminki. :)

      Izbriši
    2. Hvala i hvala 😘
      Oo da. Itekako. Nekako me sad to vise privlaci i uzivam u kupnji preparative. Prije sam to kupovala jer sam morala a sad zelim. :)

      Izbriši
  3. Novexpert pjena mi se jako svidja :) GR ruz sam si kupila i ispunila zelju, trepavice su predobreee! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam i ja ispunit si želje. Daaa, ove donje su brutalne, dok ove gornje su više za neki prirodniji look. :)

      Izbriši
  4. Super ti je wish lista!! Preparativa mi je jako zanimljiva!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala draga. :) I meni je, moram priznati da se čak malčice više veselim preparativi, nego dekorativi. :D

      Izbriši
  5. Big like za Milani,gr ruževe... Oba imam i dosta su dobri... Gr su bolji i jeftiniji, ali nije ni Milani za bacit... ARDEL i red chery najbolje trepke koje sam probala, nećeš požalit..Freedom pomade slična kao Abh...a puno jeftinija...wish lista odlična... Trebala bih je i ja napisati...imam punooo toga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A Milani je ipak kao nešto "luksuzniji", a i nije zanimljivo imat samo jedan brand, jel tako. :D Baš mi je drago da sam si odabrala dobre stvari jer ipak većinu nisam nikad probala, orijentirala sam se prema recenzijama. Baš me zanima što je na tvojoj wl, početak godine je pravo vrijeme za pravljenje takvih lista. :D

      Izbriši
  6. Joj, i mene je opsjelo smilje xD Ja si pak želim Olivalovo zlatno ulje. Probala sam ga nedavno u Mulleru, čak imaju testera haha. Kak se to čudo brzo upije, prelepo miriši, a ruka mi je taaak mekana bila haha. Nekaj predobro. Čekam neki ekšn pa da si konačno to nabavim :D

    Uuuu baš je dobra nijansa GR ruža. Istina bog, ja nemam muda naličiti se s takvim bojama, al jako mi se sviđaju te sve ljubičaste i smeđe nijanse, pogotovo tamne. Obavezno ih sve zlajkam na instagramu xD

    Lajkam i ovu pločicu, baš su dobri uzorci. Nemam još ni jednu njihovu pločicu, trebalo bi poduzeti nekaj po tom pitanju :D Btw lajkam i tvoju novu manikuru s pahuljicama <3

    Negooo, želim ti da čim prije poskidaš sve ovo s WL i da ti novo leto donese još punooo svega lepog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee, vidiš, ja zabbila na to zlatno ulje, to mi je još na prvoj wl, budem valjda i ja jednoga dana si nabavila. :D
      Mislim da bi ti takve tamne nijanse super stajale, meni nude nikak ne stoje, bolje su mi te tamne, nude mi samo smanje i ovak male usnice. :D
      Ja imam jednu i dobra je, sad samo moram nabaviti boljeg pečata jer ovaj Essenceov me ne služi više :3
      Fala :**

      Izbriši
  7. moram si definitivno nabavit nekoliko GR ruzeva jer svi pricaju o njima :) a vjerujem i da imam tekuci silikon za zastitu kozice oko noktiju mozda bi se pocela i zabavljat sa njima, ovako mi se neda jer se bojim nereda pa onda niti ne isprobavam nista vise od obicnog lakiranja :D super lista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već mi je odavno taj silikon na listi za kupnju, ali nikako da ga nabavim, posljednji put dok sam si naručivala nije bilo na zalihama... Hvala. :)

      Izbriši
  8. Imamo potpuno isti Golden Rose i Nyx tekući ruž na wishlisti ;)
    skoro sam si uzela jedan Golden Rose al su mi svi izgledali korišteno,a i ta prodavačica me većinom ignorira svaki put kad navratim do ''štanda'' O.o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mrzim dok su prodavačice uobražene ili prenasrtljive, zato ću si ja naručit s pink pande, barem budem sigurna da niko nije otvaral i gural svoje prste u njega...

      Izbriši
  9. I tebi sve najbolje u novoj! :) i ja obozavam nyx, samo sto nikako ne mogu pogoditi nijansu, na web shopu mi izgledaju drugacije nego u stvarnosti... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Probaj prije kupnje guglat swatcheve i uspoređuj ih na više stranica/blogova...ako naravno već nisi tak radila. :)

      Izbriši
  10. Sviđa mi se lista, nisi prezahtjevna! :P
    Imamo čak i dosta istih stvarčica na listi! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ma ja sam uvijek skromna. :D Nadam se da ćemo čim prije skinut te stvari s wish lista. :**

      Izbriši
  11. Divna ti je lista ♥. Novexpert pjenu bi voljela probati, a jošš više si želim booster iz iste linije :D Hidrolate obožavam, što već znaš, tako da sa smiljem ne možeš pogriješiti. Evo jedne preporuke za proizvod sa smiljem: Olea krema za ruke smilje. Ja sam oduševljena s njom, savršena je, odličan sastav, a košta mislim 10 kn :D

    OdgovoriIzbriši