nedjelja, 5. lipnja 2022.

Lacoste Pour Femme Legere - najbolji poklon za mladu

 

lacoste-parfem-recenzija-notino_hr

Neki mirisi ostaju zauvijek u sjećanju i bude u nama posebne uspomene i osjećaje.  Za mene Lacoste Pour Femme parfem predstavlja profinjenost i ljepotu.

 U mom djetinjstvu ga je nosila jedna od žena, koja je meni bila uzor i uvijek sam se nadala da ću jednog dana biti poput nje, njegovana, vedra i prekrasna. Na prvu dok sam naručila ovaj miris, nikako se nisam mogla sjetiti na koju osobu me podsjeća, onda me kroz razgovor seka podsjetila tko ga je nosio.  Nekako me ova slučajnost, simbolika, nazovite to kako hoćete nagnala da se malo preispitam i zamislim jesam li postala ono što sam htjela. E pa, na njegovanosti radim, a vedra sam onoliko koliko mi karakter dozvoljava. :D Vjerujem u simboliku i zato ću ovaj parfem nositi na svom vjenčanju.


lacoste-parfem-za-zene-notino_hr

Ako i vi imate mladenku u svom životu, onda je ovo jedan idealan ženski parfem za tako važan i poseban dan. Pogotovo ako je mladenka ljetna, mislim da bi ovaj miris svakoga oborio s nogu jer iako je lagan i lepršav, itekako je zavodljiv i profinjen. Uz to, Notino nudi uslugu  graviranja parfema, tako da možete svojoj posebnoj mladenki ugravirati lijepu poruku. Vjerujte da će to biti poseban poklon i nešto što se ne zaboravlja.

 

lacoste-recenzija-notino_hr

Lacoste je prvo proizveo Pour Femme verziju,  a kasnije su proizveli i ovu verziju koju ja imam, a to je Lacoste Pour Femme Legere. Ove dvije verzije se razlikuju u nekoliko nota, ali obje su jednako zavodljive i divne.

 Lacoste Pour Femme Legere u sebi sljubljuje note:

GLAVA - ružičasti papar, bergamot, aroma naranča-mandarina, crni ribiz, grejp

SRCE - jasmin, hibiskus, heliotrop

BAZA – mošus, vetiver, himalajski cedar, sandalovina. 


lacoste-parfemska-voda-legere-recenzija-notino_hr

Dakle miris je cvjetno – drvenasti, sve ove arome se divno sljubljuju i čine zavodljivu i osvježavajuću kompoziciju mirisa. Na prvu te u nos „udari“ miris papra i arome voća, a zatim se razvijaju note cvijeća, naposljetku na koži ostaju puderaste i tople note mošusa i sandalovine.  Citrusne note mu daju osvježavajući štih i laganost, ali je ovo ipak sveukupno ženstven, sladak i privlačan miris. Iako je ljetni i lagani, nije onaj klasični citrusno-svježi miris, više se osjete note cvijeća. Po meni je miris lagan i mladenački, prpošan i osvježavajući. Ovako nešto slično nemam u kolekciji i baš mi je drago da sam ga naručila jer ga špricam svakodnevno.


lacoste-parfem-notino_hr

Bočica je jednostavnih linija, ali čep je ono što daje posebnost izgledu, na samom vrhu je prepoznatljivi logo krokodila. Čep mi se jako dopao, dok mi je ova naljepnica malo bezveze, mislim da bi parfem ljepše izgledao bez nje. Svakako bi bilo profinjenije da su samo na bočicu napisali naziv mirisa, bez naljepnice, ali sve u svemu, bočica izgleda lijepo jer je čistih linija i bez dodatnih kerefeka.

Trajnost mu na ovim vrućinama baš i ne ide na slavu, na mojoj koži potraje 4 sata, nakon toga ga ne osjetim, ali srećom, uvijek špricnem i na odjeću pa se zadrži dulje. S obzirom da je ovo parfemska voda, a ne parfem, nije za zamjeriti za trajnost.


lacoste-parfem-za-zene-recenzija-notino_hr

Ovaj miris je trenutno na Notinu snižen s 500 i nešto kuna, na samo 200, ako ga škicate, sad je prava prilika za kupiti.

Ovaj miris će svakako biti moj vjerni pratitelj ovo ljeto. Koji miris vi planirate nositi ljeti?

Hvala vam na čitanju!

Anamarija

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar