utorak, 19. srpnja 2022.

Summer Black Friday - Notino - preporuke

 

summer-black-friday-notino_hr

Notino i ja se volimo već dugi niz godina, isto tako, dugi niz godina Notino ima summer black friday. Uvijek volim naglasiti da  Notino prednjači u povoljnim cijenama, ako uz to dodamo dodatne kodove za popust, itekako uštedimo. Trenutno traje black summer friday, ali požurite jer traje samo do 24.07.2022. U ovom postu vam donosim pregled stvari i brandova koje su na sniženju te neke svoje preporuke. 

 

Hajmo odmah od najvećeg popusta, a to je 40% i odnosi se na brandove Dove, Mixa, Signal, Tony&Guy.  Dugi niz godina koristim Dove dezodoranse i najveći favorit mi je Dove Original dezodorans. Ima divan blagi i nenametljiv miris, puderast je na koži, jedina mana mu je što ostavlja bijele tragove na crnoj odjeći, osobno me ne smeta jer me štiti i od najgorih vrućina i najturbulentnijih smjena, dok padam s nogu, ali ne smrdim!

Nedavno sam se šokirala dok sam u jednoj drogeriji vidjela da su dezić od 150ml digli na 29 kuna, prije mu je cijena bila 20 i nešto sitno kuna. Isti takav, ali od 250 ml košta 40 kuna! Oprostite, nisam znala da dezići postaju „luksuz“, definitivno prenabrijana cijena i čisto pljačkanje naroda. Stoga, treba dezić kupit na Notinu jer tamo s popustom dođe cca 12 kuna za 150 ml. Isto tako, njihovi gelovi za tuširanje su mi top, kremasti, mirišljavi, super se pjene, obožavam ih na svojoj koži.

Od Mixe bih svakako preporučila Hyalurogel bogatu noćnu kremu, milina koliko dobro nahrani dehidriranu kožu i vrati ju u život. Isto tako, njhove kremice za ruke su mi spas, koju god probate, vjerujte, koža će vam se preporoditi, pogotovo ako imate problema sa suhom kožom. 


loreal-elseve-dream-long-maska-za-kosu-notino_hr

Još jedna velika preporuka ide za L'oreal Elseve Dream Long maske za kosu. L'Oreal je snižen za 30% i tako ovu masku možete kupiti za cca 32 kn. Od kako su ove maske izašle na tržište, samo njih koristim, odlično omekšaju i nahrane kosu. Kosa mi se sjaji od ovih maski, lepršava je i lako se češlja. Miris je predivan i zadržava se na kosi. Toliko volim ovu liniju da sam si kupila i leave in regenerator, kao dodatni boost maski za kosu. S vremena na vrijeme odlutam na druge maske, ali odmah osjetim da mi nije to to, nekako mi je ovo postala Holy Grail maska.  


mac-ruzevi-za-usne-notino_hr

20% popusta možete ostvariti na brandove poput MAC, Lancome, Versace, Vichy i mnogi drugi, najbolje da sami vidite na Notino web shopu. Uglavnom, znate mene, izdvojila bih vam kao vrhunske proizvode MAC ruževe za usne. Kvaliteta im je vrhunska, iznimno su dugotrajni (matte i semi matte završetak), mazivi su, ne krvare preko ruba, pojedini izdrže obroke. Sve u svemu su vrh i moja kolekcija broji 12 MAC ruževa, mislim da to dovoljno govori koliko ih volim.


mac-ruzevi-swatch-notino_hr

Još jedna preporuka za MAC su extra dimension rumenila, znači ta rumenila su top! Toliko su mekana i kvalitetna na dodir, baršunasta i divna. Koži pružaju osim divne boje, baršunasti i podatni izgled, divno se stapaju s kožom, ne ističu pore. Milina je koristiti ih, iako su malo skuplja, ta rumenila su nepotrošiva, uz svakodnevno korištenje, imat ćete ih jako dugo jer uz tu kvalitetnu pigmentaciju, ne treba ih puno nanositi. Tako da se isplati kupiti jer na duge staze vrijede.

 Dolazimo do high end proizvoda, oni su na popustu 15% pa tako možete kupiti Yves Saint Laurent, Clinique, Lancome, Estee Lauder i mnoge druge.

Izgleda da od high end brandova nekako najviše volim Yves Saint Laurent, preporučujem njhove parfeme, iznimno su dugotrajni i kvalitetni. Izdvojila bih Libre i Black Opium kao favorite. Doduše, nisu sad za ljetno razdbolje, ali zimi su vrh, uz njihove parfeme ne možete proći nezamijećeno.

 

yves-saint-laurent-libre-notino_hr

yves-saint-laurent-parfem-notino_hr

Isto tako od Yves Saint Laurenta vam preporučujem slim mat ruž za usne, on na usnama traje i traje i još malo traje. Preživi pića, obroke i izgleda gotovo netaknuto, obožavam ga i mislim da mi nije dovoljna samo ova koraljna nijansa koju imam. :D

 

yves-saint-laurent-the-slim-mat-ruz-notino_hr

yves-saint-laurent-coral-revolt-notino_hr

Isto tako, preporuke i za njihove tekuće mat ruževe, imam jedan iz tatouage couture stain linije, mrvicu ugodniji na usnama od slim mat, posebice nakon što ih nosite cijeli dan. Nisam mogla odoljeti pa imam koraljnu nijansu i u tekućem izdanju (nema mi pomoći). :D

 

yves-saint-laurent-corail-anti-mainstream-notino_hr

yves-saint-laurent-corail-anti-mainstream-swatch-notino_hr

Preporuke idu i za Lancome mat ruževe, dugotrajni i prekrasni na usnama, na fotki je nijansa 290 Poeme. Osim što će vas oboriti s nogu kvalitetom, isto tako će i izgledom. Ambalaža je posebna i čini da se osjećate luksuzno i boujiee. :D 


lancome-lipstick-swatch-notino_hr

Također imam preporuke i za Clinique i to za Clinique All about eyes okoloočnu kremu. Iznimno je bogate i guste teksture. Super nahrani kožu oko očiju, čini ju mekanom i elastičnijom. Ne stvara milije, bez mirisa je i jako je ugodna ispod očiju. Koristim ju u večernjoj rutini jer je super bogata pa mi je previše za preko dana, idealna je za osobe sa suhim ili dehidriranim okoloočnim područjem.


clinique-okoloocna-krema-notino_hr

Preporuke i za Clinique cheek pop rumenila, opravdavaju svaku lipu koju koštaju. Super su pigmetirana pa ih nije potrebno puno, drže se cijeli dan na licu, imaju lijep satenast finiš i sve u svemu izgledaju divno na koži. Da ne pričam o samom izgledu i reljefu rumenila, koji je neodoljiv i poseban, obožavam ih vidjeti na stolu za šminkanje, ali isto tako i na licu. :D

 

clinique-blushes-swatch-notino_hr

Većinu ovoga što sam vam spomenula sam i recenzirala pa ako vas zanimaju detaljniji dojmovi, u tražilicu upišite naziv proizvoda i izbacit će vam recenziju.

Što mislite o ovim proizvodima, sviđaju li vam se moje preporuke?

Nadam se da sam pomogla ovim postom, sad trčim naručit Dove deziće jer odbijam plaćat nerealne cijene u fizičkim drogerijama. Brate ljeto je, ne možeš smrdit, al ne možeš ni bacit 100 kuna mjesečno na deziće, sorry, not sorry!

Hvala vam na čitanju!

Anamarija

 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje iskreno mišljenje

4 komentara:

  1. Lancome ruzevi su mi do sad najbolji koje sam probala uz Dior 999. Za clinique se slažem isto. A za dove cijene u drogeriji sam ostala u soku ! 40 kuna !
    Drago mi je da si objavila post. Bravo Anamarija 😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Dior ruževe, izgleda da moraju na wish listu. :D Da, drogerije su nenormalno poskupile, cijene svemu gore, a nama plaće nikud :/ Hvala ti! :D

      Izbriši
  2. Dream long maska je ludilo! Toliko dobro miriše, a kosa je prekrasno mekana od nje

    OdgovoriIzbriši