utorak, 14. ožujka 2023.

Dan očeva 19. ožujka - ideje za poklone

Sad ću biti kao školarac koji piše zadaćnicu i napisati da volim svoje tatu i mamu najviše na svijetu. Puno toga lijepog i dobrog su usadili u mene i dali mi svu moguću ljubav i podršku cijelog svijeta. I dan danas mi pružaju svu podršku kao pravoj razmaženoj tridestdvogodišnjoj ženi. Stoga kao prava kćer i kao osoba koja ljubav iskazuje poklonima, koristim svaku priliku da im nešto poklonim. 

Kako propustiti Dan očeva i ne pokloniti neku sitnicu najboljem tati na svijetu. Moj tata je najbolji tata na svijetu i iskreno se nadam da svatko ima takvog, iako nažalost znam za puno loših čeva. Odmalena me učio ludostima, zabavljao, popuštao, ali isto tako bio strog dok treba. On me naučio skromnosti i poštenju, naučio me voziti bicikl, naučio me kako se zauzeti za sebe i naučio me da kad mi je najteže, da tek onda dignem glavu i idem dalje.

 Naučio me i kako da psujem i kako da fućkam i kako da vozim traktor, doduše u sporohodnoj, ali Bože moj i to je nešto. Isto tako me naučio da mi je lickanje najbolji prijatelj. Od mame mi ljubav prema knjigama i čitanju, a od tate mi ljubav prema kozmetici. I dan danas se sjetim da sam ga kao mala gledala kako lice maže kremama i dok je nekima to i dalje "tabu" jer što će muškome krema, u našem je kućanstvu to bilo sastavni dio njege. 

Ako i vi imate najboljeg tatu na svijetu, koji zaslužuje sve najbolje, onda vam predlažem koji su to najbolji pokloni za dan očeva.

Prvi glas ide za Bruno Banani Magic man parfem, meni je ovo jedan od ljepših muških mirisa, nije preintenzivan i idealan je za svaki dan, s razlogom je vrlo popularan. Mislim da trenutno jeftinije od 10 eura ne možete proći za ovaj parfem, Notino stvarno ima povoljne cijene. 

bruno-banani-magic-man-parfem-notino_hr



Plava Nivea je kultna krema i mislim da ju je moj tata koristio u mladim danima, mislim da zbog toga i sad voli posegnuti za ovom Nivea Men original verzijom kreme za lice, čak smo mu seka i ja za Božić poklonile iste ovakve kreme, onda znate koliko ih voli. 


nivea-men-original-univerzalna-krema-notino_hr



Gel za tuširanje uvijek dobro dođe, trenutno su Adidas gelovi na Notinu jako povoljni, samo 2,80 eura, ne pamtim kad sam zadnji put u drogeriji vidla gel s ovako niskom cijenom, sve cjenovno otišlo u nebesa. Prije sam koristila Adidas gelove za tuširanje i mogu reći da su mi bili odlični, trebala bih si ponovno neki nabaviti, a pošto su ženski dobri, vjerujem da su i muški dobri. 


adidas-after-sport-gel-za-tusiranje-notino_hr



Sprej za tijelo je još jedan od dobrih i korisnih poklona, od svih mogućih muških brandova za njegu tijela Old Spice i Axe mi imaju najljepše mirise, a koji tajo ne voli izlit sprej na sebe. 


old-spice-dezodorans-u-spreju-notino_hr



Jedna jako dobra i korisna ideja je pokloniti njegujući i umirjući gel za stopala. Brand Apis ima Api-Podo gel s 30% uree, koji pomaže kod suhe i rožnate kože. 


apis-api-podo-gel-za-stopala-notino_hr


Još jedan zgodan poklon je vosak za brkove, ako vaš tajo njeguje M.M. Kovač look, onda mu definitivno treba jedan ovakav. Brand Mr. Bear Family ima vosak za uglađivanje i pomaganje u oblikovanju brkova. 


mr-bear-familiy-vosak-za-brkove-notino_hr


A ako je tajo stara bečka škola i mora biti redovito obrijan, onda su mu najbolji frend Gillette britvice, jesu u startu zeru skuplje, ali se dobiju i zamjenske glave i stvarno su kvalitetne i traju dulje vrijeme.


gillette-brijac-notino_hr



Eto, ovo bi bile neke od ideja što možete kupiti svojim očevima i mala sitnica će ih razveseliti. Moj tata će dobiti jedan poklončić i najveći zagrljaj na svijetu plus veliku čokoladu jer je i on jedno veliko dijete ko i njegova kćer. 

Što ćete vi kupiti svojim očevima? Nadam se da sam pomogla s idejama, nisu premaštovite, ali bitna je namjera i činjenica da ih se sjetimo i damo im do znanja da mislimo da njih.


Hvala vam na čitanju!

Anamarija


Sve fotografije su preuzete s Notino web shopa i njihovo su vlasništvo.

Post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje.

Nema komentara:

Objavi komentar