utorak, 7. studenoga 2023.

Clinique All About Eyes krema za područje oko očiju - Recenzija

 

clinique-all-about-eyes-krema-za-podrucje-oko-ociju-protiv-oticanja-i-crnih-krugova-notino_hr

„Luksuzna gel forumula ovog proizvoda pomaže održati šminku na mjestu. Ova lagana krema za područje oko očiju za podočnjake umjanjuje pojavu podočnjaka i podbuhlosti. Krema/gel formula zapravo pomaže zadržati šminku na očima.“ Sve to zvuči divno i krasno kad naš dragi brand Clinique tako navede, a je li uistinu tako, pročitajte u novoj recenziji. 

Clinique All About Eyes je teksturom vrlo lagana krema, neljepljiva i maziva, idealna je za svaki dan. Kao osoba kojoj su se već pojavile prve bore (kmeee), nanosila sam ju u mogu reći debelom sloju i trebalo joj je neko vrijeme da se upije i dobro sjedne na kožu, tako da sam ju zbog toga većinu vremena nanosila samo u večernjoj rutini.

 

clinique-all-about-eyes-krema-za-podrucje-oko-ociju-recenzija-notino_hr

Navečer se volim baš natrackati debelim slojevima seruma, kremi, a po potrebi i ulja. Clinique All About Eyes okoloočna krema može se  nositi i tijekom dana, testirala sam ju i tako, puder lijepo sjedne na nju i drži cijeli dan na tom području.

Zapravo je super u jutarnjoj rutini jer je lagane gel teksture i ima u sebi ohlađujuća svojstva, upravo zbog tog hlađenja smanjuje podbuhlost kože i pruža okoločnom području svježinu i punoću. 

Proizvođač navodi i kako je ova krema dobra za smanjenje vidljivosti tamnih podočnjaka, barem s tim nemam problema pa vam ne mogu potvrditi radi li na tom području. Moguće da za neke osobe pomaže i kod toga jer kažem, nakon što ju se nanese, pruži koži vidljivo osvježenje i razbuđeniji izgled. Idealna za sve pospane i podbuhle. Krema je namijenjena svim tipovima kože.

 

cilnique-all-about-eyes-krema-notino_hr

Kad sam ju nosila i koristila, činilo mi se kao da su borice manje uočljive. Što se tiče hranjenja kože, meni je bila super, pružala je jako dobru hidrataciju i osvježenje koži.

 Osobno imam suho okoločno područje, s pojavom prvih bora i jako mi je tanka koža na tom području, tako da mi je bitno da je krema prvenstveno dobro hranjiva, da se dosta brzo upija i da ne dobijem milije od nje.

Ova krema je za mene ispunila sva očekivanja, suhoću je držala pod kontrolom, šminka je ok sjedala na nju, u normalnom sloju se brzo upijala (izuzev navečer, kad bi stavila kilu na svako oko) :D i posljednje, nije mi stvorila milije, niti neke druge probleme. Krema nema miris, ne smeta za oči i naravno oftalmološki je testirana.

 

clinique-all-about-eyes-recenzija-notino_hr

Od nekih bitnijih sastojaka u ovoj kremi imamo kofein, koji je zaslužan za stvaranje kolagena, odnosno potiče stvaranje kolagena u koži, ekstrakt pšeničnih mekinja koje su zaslužne za pružanje intenzivne hidratacije i regeneracije kože, ekstrakt dudova korijena koji djeluje antioksidacijski i hrani kožu te ekstrakt bajkalske kapice koja pomaže u održavanju zdravlja kože. 

Po meni se itekako osjeti djelovanje kofeina i ekstrakta pšeničnih mekinja jer su to efekti koje sam ja najviše osjetila na svojoj koži: smanjenje vidljivosti borica, razbuđen i osvježen izgled kože te nahranjena i mekana koža. 

Clinique All About Eyes okooločna krema dolazi u količini od 15 ml, trenutna cijena na Notinu joj je 31 euro. Isto tako Clinique ima i rich verziju ove okoloočne kreme, koja je svojstvima i teksturom bogatija od ove kreme. Svakako bih voljela isprobati i rich verziju, jer, tko ne voli „rich verziju“.

 Isto tako, Notino trenutno ima super ponudu i pod opcijom poklon setovi za prekrasnu kozu i blistavo lice možete pronaći brdo setova za kožu, sve od Cliniquea do Nuxea, Estee Lauder i tome sličnih brandova. Setovi se mogu kupiti po povoljnim cijenama. Osobno mi je predblagdansko vrijeme najdraže za kupovanje beauty setova jer su količinski puno isplativiji od kupovanja samo jednog proizvoda, a i često su povoljniji.

 

clinique-all-about-eyes-krema-oko-ociju-notino_hr

Krema dolazi u staklenoj ambalaži, što pridonosi skupljem i luksuznijem osjećaju, što, da budem iskrena, kod mene poprilično utječe na kupnju, volim da izgled prati cijenu, naravno, to mi nije na prvom mjestu. Aliii, volim da mi na makeup stolu budu lijepe i luksuzne teglice i bočice. Čep je plastičan, što smanjuje doživljaj, ali eto, nekako se preživi. :D Čep je također sklon packanju, baš se vide otisci prstiju na njemu. 

Ambalaža je roze boje i totalno je girly i slatka. Sama krema je blage bež boje. Iako krema dolazi u količni od 15 ml, trebat će vam neko vrijeme da ju potrošite, po meni se isplati kupiti ju, ako imate iste ili slične probleme kao i ja. Naravno da neće maknuti bore, ali će svakako pomoći u smanjenju vidljivosti istih i bitno osvježiti i proljepšati umorno i sivo područje oko očiju. Komotno možete reći bye, bye umornom izgledu s ovom kremom.

 

clinique-all-about-eyes-krema-recenzija-notino_hr

Jeste li probali ovu kremu? Imate li neku za preporuku, koju sljedeću moram probati?

Hvala vam na čitanju!

Anamarija

 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje o proizvodu

1 komentar:

  1. Your post was excellent! Your writing is both clear and compelling. Write more, please!

    OdgovoriIzbriši