srijeda, 2. kolovoza 2017.

Favoriti: svibanj, lipanj i srpanj 2017.



 U posljednje vrijeme pravi mi je problem izdvojiti hrpicu proizvoda koje obožavam. Nekako se uvijek držim onih proizvoda koji mi pašu i koje volim i ne mijenjam rutine, stoga ni ne isprobavam stalno nove proizvode, a dok ih i probam ne oduševe me na toj razini da bi završili u favoritima. Uglavnom, da ne trkeljam previše, u nastavku posta možete saznati koje sam to proizvode obožavala protekla tri mjeseca.

Prvi na redu je dugoželjeni Golden Rose tekući ruž u nijansi 05, čim sam ga vidjela kod A Lady, odmah sam ga poželjela u kolekciji, ali svaki put dok bi naručivala s Pink Pande, bio bi rasprodan, da bi naposljetku povukli Golden Rose s PP. Bila sam baš tužna što ga nisam uspjela ugrabiti, na svu sreću, Anita me pozorno slušala i kupila mi ga za rođendan, bila sam presretna  dok sam ga dobila. Ovaj ruž je odličan, na usnama traje satima i satima, preživi jelo, piće...neki dan sam jela pizzu i samo je mrvicu nestao s usana, gotovo neprimjetno. Sve pohvale za ovaj ruž, ne trusi se, meni ne isušuje usne, traje satima i ne uvlači se u borice.



Nakon njega proizvod koji obožavam već mjesecima, a to je Alverde highlighter o kojem sam pisala ovdje, stoga sad neću previše duljiti. Uglavnom, ovaj highlighter je predivnog zlaćanog sjaja, koži pruža blistav i zdrav izgled, a posebice krasno izgleda na preplanuloj koži. Svakako dajte priliku ovom mališanu, mislim da nećete pogriješiti.


Inače nisam preveliki fan pilinga za lice, svakom nađem manu i uglavnom su mi pregrubi. Ne volim lice ribat do iznemoglosti, već volim jako blage pilinge. Ugodno sam se iznenadila dok sam isprobala ovaj Oriflame Love Nature šećerni piling s marelicom. Kupila sam ga u mini setu i totalno na blef, nisam istraživala kakav je, primamio me izgledom. Također nisam ni čitala što na njemu piše pa sam se iznenadila dok sam skužila da se zapravo radi o šećernom pilingu. Do sad nisam imala prilike isprobati takav za lice, koristila sam samo šećerne pilinge za tijelo. Ovaj je toliko nježan, bogate teksture i učinkovito očisti lice. Nakon njega mi je koža blistava, prokrvljena i očišćena.


Još jedan rođendanski poklon se našao u favoritima, a to su Artdeco lakovi za nokte koje mi je poklonila draga Goga. Ove dvije nijanse ko da vrište moje ime, Goga me pogodila točno u žicu. Roze nijanse obožavam i imam ih najviše u kolekciji, a ljubičaste sam počela mahnito kupovat prošle jeseni i još uvijek ih se nisam zasitila. Ovaj rozi mi se toliko svidio da sam ga u roku mjesec dana već dva put imala na noktima, a za jednu osobu koja ima 100+ lakova, to puno govori, vjerujte. Ovo su nijanse pod vrlo nemaštovitim nazivima 632 (rozi) i 749 (ljubičasti). Oba su divno pigmentirana, dovoljan je čak i jedan deblji sloj, ja nanosim dva tanja, dosta dugo traju na noktima bez oštećenja. Sve u svemu, meni odlični.



Za divno čudo kod mene se našao i jedan parfem, a radi se o Avonovom Perceiveu. Smatram kako je ovo jedan od njihovih kultnih parfema, koji je idealan za ovo ljetno razdoblje, vrlo je lagan i prozračan, a na koži miriši satima. Neću opisivat miris jer nisam dobra u tome, ali ću vam reći kako smatram da su Avonovi parfemi jedni od najkvalitetnijih u svom cjenovnom rangu.


I za sam kraj, jedan dezić, znam da ovo nije nešto ekstra, niti glamurozno, ali je itekako nužno u ovim vrućinama. Ovo je jedan od onih dezića kojima se uvijek vraćam i iako nije najzdraviji za kožu, svejedno ga konstantno koristim, a savjest guram pod tepih. Nije mi se dogodilo da sam se usmrdila ispod njega, čak niti nakon puno fizičke aktivnosti u ovim vrućinama, smatram da to puno govori o njegovom mirisu i učinkovitosti.



Stigli ste do kraja posta, nadam se da vam se sviđaju moji favoriti. Recite mi, imamo li koji zajednički? Koje proizvode ste vi voljeli u posljednje vrijeme?

Green 💋

4 komentara: