ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

Alverde Sun Kissed Highlighter Recenzija


Ovo je post za sve ljubiteljice suptilnih highlightera i  prirodnog, zdravog sjaja na licu. Smatram kako je ovaj mališan premalo zastupljen u blogosferi. Po mom mišljenju zaslužuje pobrati sve lovorike, koliko je prekrasan i odličan, a budget friendly.


Highlighter dolazi u preslatkoj staklenoj ambalaži, koja me podsjeća na lakove. Cijena ovog mališana je 27,90 kuna te dolazi u količini od 10ml. Možete ga kupiti u DM drogerijama.
Ambalaža je stvarno čvrsto napravljena pa ako vam i padne na pod, neće se razbiti. Čep je plastičan i dolazi s aplikatorom kakvog najčešće viđamo na sjajilima. Osobno, nisam najsretnija ovakvim aplikatorom, stoga highlighter ne nanosim direktno na lice, već ga stavim na ruku pa potom prstima na lice.



Na fotki iznad možete vidjeti kolika količina proizvoda izađe na aplikatoru. Za obje jagodične kosti i ispod obrva, potrebna mi je dupla količina od ovog što vidite na fotki. Bez obzira na to, highlighter se sporo troši i strah me da ga neću potrošiti do 10/2018 kada mu ističe rok.



Ne sviđa mi se miris ovog highlightera, podsjeća me na friško ubrani miris graška pomiješan nekom kremom, da se razumijemo, inače volim taj miris, ali ga ne volim na licu. Možda vama uopće neće smetati, meni smeta prvih pol sata dok ga stavim na lice, nakon toga na svu sreću ishlapi. U bočici se taj miris ne osjeti toliko jako, ali eto, intenzitet se pojačava po nanošenju na lice. Ako ćete ga kupovat, prvo swatchajte tester u drogeriji i ponjuškajte, za slučaj da sam ja luda i da samo meni miriši po grašku, haha.

Boja ovog highlightera je prekrasna zlaćana te u sebi sadrži vrlo sitne i fine čestice koje reflektiraju svjetlost. Boja je prekrasna, idealna za ljeto i preplanulu put. Doduše, nosila sam ga i dok sam imala svijetli ten, nije da sam cijelu godinu crna. Dolje na fotkama možete vidjeti swatcheve ovog ljepotančića. Prve tri su fotkane na izravnom suncu.




Sljedeća fotka je fotkana u sobi, te nije fotkana na izravnom suncu, nego na prirodnom svjetlu koje je u sobi i na toj fotki možete najbolje vidjeti njegovu ljepotu i kako zapravo i izgleda na koži.


Highlighter u sebi ne sadrži nikakav glitter, niti šljokice, na koži djeluje prirodno. Smatram da ova nijansa odgovara svim tonovim kože, a isto i podtonovima, ja sam rozog podtona i po pravilu ovako topla nijansa mi baš i nebi trebala odgovarati, ali eto, pravila ne vrijede uvijek. Stoga smatram da bi ju i žuti i neutralni podton mogli jednako dobro isfurati kao i ja.

Highlighter je dosta tekuće teksture, što možete vidjeti na prvom swatchu, lijepo se nanosi na kožu i stapa s njom. Kao što sam rekla, ne nanosim ga direktno aplikatorom na lice jer smatram da bi to ružno i neravnomjerno izgledalo. Nanosim ga prstima, toplina kože ga lijepo razradi te se prirodno stopi s kožom. Highlighter je nadogradiv i mislim da bi trebali biti baš teške ruke da pretjerate s njim. Prirodan je i suptilan te prekrasno izgleda na koži. Nešto sitno naglasi pore, ali to mu ne zamjeram. Izrazito je lagan na koži i nisam primjetila da mi ju isušuje ili da joj smeta na bilo koji način.



Ukoliko tražite onaj instagramski sjaj, morat ćete ga nadograđivati, što meni osobno jako ružno izgleda i dok vidim bijele/zlatne "fleke" na jagodicama instagram gurua, dođe mi da zapjevam: maškare ča mogu maškareeee. Naravno, to je samo moj dojam i ukus, ako volite takav sjaj, go for it. U svakom slučaju, za takav sjaj, mislim da bi trebali staviti veću količinu ovog highlightera, samo što nisam sigurna kako bi to izgledalo, stoga je možda bolje da potražite neki koji je baš jak i totalno blig-bling.
Nikako ga nemojte stavljati na setiranu kožu ili njega setirati puderom u prahu/kamenu jer će izgledati cakey i ružno. Najbolje je staviti ga na tekuću podlogu i utapkavati ga prstima ili beauty blenderom, nikako ga nemojte razvlačiti po koži.


Moji obrazi i jagodice su normalni te na njima ovaj highlighter potraje i do 7 sati, s vremenom lagano blijedi, ali to nije nešto strašno, posebice na ovim vrućinama. Smatram kako ovaj highlighter nije za masnokošce jer bi mogao prebrzo skliznuti s lica. Nisam sigurna kako bi djelovao na suhoj koži, odnosno bi li isticao suhe dijelove. Pošto nemam suhe dijelove, stvarno vam tu ne mogu dati nikakav dojam, ali u svakom slučaju oživi lice.
Toliko volim ovaj highlighter da u posljednje vrijeme dok idem do grada, sredim samo obrve, natrackam se highlighterom i osjećam se prekrasno. Uz ovu nijansu u ponudi postoji još jedna perlasta, roskasto-bijela nijansa, ali ona me nije baš nešto privukla.
I za sam kraj još nekoliko fotki izbliza, moram napomenuti kako su ove fotke fotkane unutra, pokraj prozora i pod određenim kutem kako bi fotić mogao uhvatiti svu divotu highlightera. Ono što hoću reći je da inače ne blješti ovliko, već ovisno pod kojim kutem gledate i na kakvom ste osvjetljenju, da ne kompliciram više, ko što sam rekla, vrlo je prirodan i suptilan te pruža zdravi sjaj.



Jeste li isprobali ovaj highligher ili vam je kupnja u planu? Kakvim vam se čini nakon moje recenzije? Kakve highlightere više volite, tekuće, kremaste il u kamenu?

Green 💋


Broj komentara: 12:

  1. Vise sam za roze nijanse ali i ovaj izgleda lijepo 😍😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš u ponudi rozi, škicni ga u dmu, mada je meni ovaj sto puta ljepši. :)

      Izbriši
  2. I ja preferiram prirodniji hajlajt look, pa mi se ovo baš sviđa. Trenutno isprobavam onaj drugi Alverdeov, upakovan u okruglu bočicu i skroz mi je dobar. Za zlatasti bih se teško odlučila, ali eto tebi je dobar, iako si hladnijeg podtona, mada i sama sam primetila da kada pocrnim žuti podton ne mora da deluje toliko off, koliko deluje zimi.
    Možda bih se ja pre odlučila za tu drugu nijansu, ali nije loše videti i ovaj na delu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni samo prirodniji i odgovara, baš mi je ružno vidjeti blješteće jagodice, točno se vidi da je nešto gore, ovo se ipak može upakirati pod zdravi sjaj. :D
      Slažem se s tobom u vezi ovog za podton, pošto dok pocrnim uvijek kupujem sand beige i tome slične pudere jer si ne mogu odredit koji bi najbolje pristajao...naposlijetku mi onda i ti sa žutim podtonom sasvim lijepo izgledaju...doduše, ko što kažeš, zimi je sasvim druga priča. :)

      Izbriši
  3. Prekrasan je! Ja preferiram zlatne highlightere i baš ću ga pomirisati sljedeći put kad ću biti u DM-u! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šnjofni, nisam sigurna jel to samo moj dojam...ali izuzev mirisa i aplikatora, meni je fenomenalan i mislim da za tu lovu, kod nas nema boljeg tekućeg. :)

      Izbriši
  4. Nisam ovaj probala, lijepo mi izgleda, prirodno više :) super

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan je i stvarno ti pristaje uz tamniju put! *.*

    OdgovoriIzbriši