ponedjeljak, 23. siječnja 2023.

Melvita cvjetna vodica - Oranger Bigarade

 

melvita-voda-za-lice-u-spreju-notino_hr

Neki ljudi ne mogu bez balzama za usne, a ja ne mogu bez tonika i vodica za lice. Znam, nije mi baš neka usporedba, ali doslovno rutinu njege lica ne mogu zamisliti bez omiljene špricalice za lice. Tonici za lice su moja slabost i isprobala sam vodice i tonike od popriličnog broja brandova, ali uvijek se vraćam upravo ovoj vodi od Melvite. 


melvita-omeksavajuca-vodica-za-lice-notino_hr

Potrošila sam nebrojeno Melvita cvjetnih vodica s cvijetom naranče. Iako Melvita ima puno verzija cvjetnih vodica, osobno sam koristila samo ovu s cvijetom naranče. Isprobavala sam i mirisala ostale, ali naprosto nijedna mi se nije svidjela poput ove, odnosno mirisi me nisu privukli. Ovo su sve vodice koje Melvita ima u ponudi: Melvita Eaux Florales Oranger Bigarade, Florales Lavande, Florales Hamamelis de Virginie, Florales Geranium Bourbon, Florales Rose Anciene.

Svima im je zajednički nazivnik cvijet, ovo su zapravo hidrolati- cvjetne vodice i posao im je osvježiti, omekšati i blago hidratizirati kožu. Što su to zapravo hidrolati? Hidrolati su nusprodukt  destilacije nekog prirodnog sastojka (u ovoj priči cvijet naranče) pri izradi eteričnog ulja. Koliko znam, davnih dana se na ovaj nusprodukt gledalo kao na nešto beskorisno, dok nisu otkrili da zapravo i ove vodice imaju svoje blagodati. Naime, ove vodice djeluju poput tonika, a ponekad daju i puno više od njega.  Cvjetne vodice su namijenjene za sve tipove kože, djeluju osvježavajuće i vraćaju koži vlagu i hidrataciju.


melvita-voda-za-lice-notino_hr

„Cvjetna vodica dobivena je parnom destilacijom svježih cvjetova gorke naranče (Citrus aurantium amara), iznimno bogatih učinkovitim i prirodnim aktivnim sastojcima te dragocjenim mirisom. Cvjetna vodica nježnog i voćnog mirisa omekšava, umiruje i osvježava sve tipove kože.“

SASTOJCI: CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) FLOWER WATER - AQUA/WATER – POLYEPSILON – LYSINE – LINALOOL – CITRONELLOL – GERANIOL.

Sastojci u ovim vodicama su dobiveni iz organskog i ceftificiranog uzgoja.


melvita-voda-cvijet-narance-notino_hr

Nakon umivanja kože, ujutro mi je prvi korak u rutini njege špricanje vodicama. Cvjetna vodica mi osvježi lice, vrati mu vlagu koju je izgubilo umivanjem te pripremi lice za serume i kremice. Vodica se brzo posuši na koži, ali to kratko vrijeme koje sjedi na koži, meni je pravi spa doživljaj i uživancija, najviše zbog mirisa. Obožavam miris ove Melvita cvjetne vodice, blag je, ali istovremeno razbuđuje osjetila. Pravi je voćni i sladak miris, mislim, tko ne voli mirise naranče i narančina cvijeta, osobno mi je to jedna od najdraži nota koja postoji u parfemima i kozmetičkim proizvodima.  Miris ni po čemu nije nametljiv i nestane s kože kad se vodica posuši.

 

Ova vodica osim što osvježava kožu, vraća i vlagu koži, te ujedno i umiruje kožu nakon umivanja. Melvita cvjetna vodica za sobom ne ostavlja nikakav ljepljiv trag ili sloj na koži, za sobom ostavlja mekanu i glatku kožu.

Ljeti mi je ova vodica spas u vidu osvježenja kože, može se koristiti po potrebi, nekoliko puta kroz dan, stoga po onim vrućinama ju špricam kad god mi treba osvježenje.

Kao što sam rekla, isprobavala sam popriličan broj raznih vodica za lice i nijedna nema ovako fini raspršivač kakav imaju Melvita vodice. Ovaj raspršivač doslovno stvara maglicu i fino ju raspršuje po koži. Tom finom maglicom se samo pridonosi osvježenju kože.

 

melvita-vodica-za-lice-notino_hr

Melvitine cvjetne vodice dolaze u poznatom tamno plavom pakiranju. Pakiranje je plastično, poluprozirno tako da se uvijek vidi koliko je ostalo proizvoda. Vodice dolaze u količini od 200 ml i po cijeni od 14,90 €/112,27 kn. Rok za potrošnju vodice je 6 mjeseci po otvaranju.

Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnom, a povoljnom vodicom/tonikom za lice, onda svakako dajte priliku Melviti, garantiram da nećete požaliti.

Imate li omiljeni tonik/vodu za lice i koji je?


Hvala vam na čitanju!

Anamarija


*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje


2 komentara:

  1. Melvita ima izvrsne proizvode iako ovu vodicu još nisam imala prilike isprobati. Trenutno nemam nikakav tonik/vodicu u rutini, ali već neko vrijeme razmišljam o tome kako ne bi bilo loše uvesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična, već ju godinama koristim, ostale proizvode od Melvite baš i nisam probala, a želja mi je probati, bar neku kremicu. :D Realno, tonici i vodice nisu neophodni u rutini, ali jednom dok kreneš s njima, nema povratka. :D

      Izbriši