ponedjeljak, 10. srpnja 2023.

Caudalie Vinosun zaštitna krema za lice SPF 50 - recenzija

 

caudalie-vinosun-zastitna-krema-za-lice-notino_hr

Ljeto si je dalo zmaha i sunce sve jače prži, donosim vam novu recenziju kreme sa spf zaštitom - izvolite, Vaše Veličanstvo Caudalie Vinosun zaštitna krema za lice i tijelo sa spfom 50, uz koju će vaša koža ostati zdrava i njegovana. 

„Ova formula kombinira inovativni sustav četiri filtera s novim, patentiranim antioksidativnim kompleksom kojeg čine tri snažna aktivna sastojka, polifenoli sjemenki grožđa, ekstrakt smreke i vitamin E, zajedno jačaju prirodni obrambeni i antioksidativni sustav kože, štite stanične membrane od slobodnih radikala nudeći maksimalnu zaštitu i snažno djelovanje protiv starenja kože“.


caudalie-vinosun-krema-za-lice-spf-recenzija-notino_hr

Krema za sunčanje mora imati dobru SPF zaštitu. Spf zaštitu nosim tijekom cijele godine, ali ljeti daljem posebnu važnost zaštiti i pazim kakve kreme nosim. Kad sam bila mlađa, nisam bila tako pametna i pržila sam se na suncu, sve dok nisam zaradila oštećenja u vidu hiperpigmentacija. Istina je kad kažu da koža pamti jer zbog silnog prženja, svake godine bez obzira na kreme, na istim mjestima dobijem fleke na licu. Mrzim samu sebe, koliko sam bila glupa, radi tjedan dana preplanulog tena, riskirala vlastito zdravlje. Molim vas nemojte i vi tako, nije vrijedno prženja i oštećenja, bolje lupit na sebe kremu za samotamnjenje i bit dasa u hladu.  Mladost ludost, zato sad pazim koliko i kako sam na suncu i kad jesam, biram samo najbolje kreme s najvišim faktorom, zimi furam spf 30, a ljeti 50 i 50+.

Caudalie Vinosun krema ima četiri komplementarna filtera koji nisu topljivi u vodi i koji pružaju maksimalnu UVA i UVB zaštitu. Zaštitni faktor je 50, krema u sebi ne sadrži kemijske filtere (oktinoksat i okotkrilen) koji bi mogli biti endokrini disruptori te filtere koji su toksični za morski ekosustav.

Fun fact: Caudalie skuplja i reciklira plastiku iz oceana u onoj količni u kojoj prodaju proizvode na godišnjoj razini. Mislim, toliko smo već zagadili oceane da to nije normalno, tako da svako recikliranje i vađenje plastike iz oceana znači napredak ka čišćem i boljem. Zato pohvale za Caudalie!


caudalie-vinosun-krema-za-lice-notino_hr

Krema je rijetke teksture i prije nanošenja ju treba dobro protresti. Nije teška na licu i za sobom ostavlja blagi sjaj na koži, što je meni super jer stalno koristim mat pudere i nedostaje mi sjaja na koži. Ova krema mi se super slaže s trenutnim puderom koji koristim – Rimmel Match Perfection.

Krema se jednostavno razmazuje po koži, ali treba ju ostaviti nekih destak minuta da u potpunosti sjedne na kožu. Caudalie Vinosun krema ima apsolutno predivan miris, totalno nesvojstven mirisima drugih krema sa zaštitnim faktorom. Ima miris cvjetova plumerije, koji je istovremeno nježan i osvježavajući. Mene je miris osobno oborio s nogu, baš je očaravajući. Miris se naravno ne zadržava dugo na koži, ali je zato gušt ga osjetiti kod nanošenja kreme. Volim mirise u kozmetičkim preparatima pa tako i u kremama za lice. Prije nabavke nisam znala da ima ovako lijep miris pa sam se ugodno iznenadila.


caudalie-vinosun-krema-recenzija-notino_hr

Caudalie Vinosun krema dobro štiti kožu od sunčevih zraka, ali ju je potrebno obnavljati svaka 2 sata, ako ste izloženi suncu ili nakon svakog plivanja. Osobno ću ovo ljeto plivati samo u znoju, tako da je meni ova krema u dnevnoj rutini, nosim ju svakodnevno ispod šminke i zasad me jako dobro služi, iako se ne izlažem suncu, samo kad idem pješice na posao i s posla.

Proizvođač navodi kako ne bi trebalo kremu nanositi na područje oko očiju, ja ju svejedno tu i tamo stavim i ne smeta mi za oči, kao što mi je primjerice Avonova s vitmanom C smetala. Svako nanošenje, čak i kad nisam išla preblizu oku bi rezultiralo peckanjem i suzama. S Caudalie kremom na svu sreću nemam tih problema, baš je nježna i ugodna za kožu. 


caudalie-vinosun-zastitna-krema-recenzija-notino_hr

Isto tako ova krema nema odbljesak, odnosno ako se fotografirate blicom, nećete završiti blijeda lica kao duh. Kažu da je pogodna protiv bora, vjerovat ću im na riječ i nadati se da će me bore još neko vrijeme zaobilaziti.

Caudalie Vinosun krema dolazi u količini od 50 ml, potrebno ju je potrošiti u roku od 9 mjeseci, što nije problem ako u ispravnim količinama nanosite kreme sa spf zaštitom. 


caudalie-vinosun-spf-krema-recenzija-notino_hr

Krema dolazi u kompaktnoj, plastičnoj tubici, žute vedre boje i baš podsjeća na ljeto, limune, sunčeve zrake i toplinu. Sviđa mi se što je jednostavnih linija, aman taman za plažu. Uz to, ambalaža je matirana, tako da nema šanse da isklizne iz ruku dok ste masni i ljepljivi na plaži.

Krema je veganska, pogodna za sve tipove kože i proizvođač navodi kako ju mogu koristiti i djeca starija od 3 godine. Cijena na Notinu je 30,90 eura. 


caudalie-vinosun-krema-za-lice-spf-zastita-recenzija-notino_hr

Sve u svemu, zadovoljna sam ovom kremom, odlična mi je za svaki dan, nekomedogena je, ok se slaže s puderom i dobra je podloga i ono najvažnije, štiti me od štetnih sunčevih zraka. Ovo ljeto nisam dobila nove fleke i vjerujem da uz ovu kremu ni neću.

Ako ćete ovo ljeto isprobavati neku novu spf kremu, tople preporuke da isprobate upravo Caudalie Vinosun spf 50.

Koje kreme vi ljeti koristite i kako se čuvate od sunca?  

Hvala vam na čitanju!

Anamarija


*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

1 komentar:

  1. Zaista zvuči odlično, a poznavajući Caudalie proizvode to ni nije čudno, izvrsni su svi redom! :)

    OdgovoriIzbriši