ponedjeljak, 27. studenoga 2023.

Olival Mikroeksfolijant - eksfolijacijski prah

 

olival-mikroeksfolijant-recenzija-notino_hr

Duži niz godina nisam fan mehaničkog pilinga jer nekako imam dojam da je pregrub za moju kožu. Prije nego sam isprobala ovaj piling, koristila sam enzimski od Elemisa. Kad sam vidjela da je Olival u svoju ponudu uvrstio mikroeksfolijant, baš sam se ponadala i poveselila

jer je dosta povoljniji od pilinga kojeg sam koristila, a opet nije u potpunosti mehanički. Notino u ponudi ima Olival mikroeksfolijant za samo 12 eura i dobije se količina od 25 grama.

„Mikroeksfolijant je inovativan mikroeksfolirajući hibridni piling u prahu koji spaja kemijsku i vrlo blagu, ali učinkovitu mehaničku eksfolijaciju. Temeljen na 1% salicilne (BHA) kiseline, oblim i nježnim zrncima ricinusovog voska, vitaminu H (biotinu) i alantoinu, Mikroeksfolijant dubinski čisti pore, ujednačava boju tena te potiče izvanrednu glatkoću i sjaj. Idealan je za tretmansku njegu kože grube teksture, sklone komedonima i prištićima. „

Kako mi je koža sklona komedonima i prištićima, nadala sam se da će mi ovaj mikroeksfolijant pomoći jer mu je glavni sastojak salicilna kiselina, a ona upravo pomaže kod ovih problema. Nisam odmah vidjela neku razliku na koži, ali kroz redovito korištenje, koža mi je postala čistija i blistavija. Od kako koristim Olival Professional eksfolijacijski prah imam sve manje prištića i raznih upalnih procesa, ten mi je blistaviji i ujednačeniji. Smanjena mi je vidljivost mrljica, a koliko dobro čisti pore vam ne mogu opisati. Stvarno je odličan kod čišćenja, temeljito otklanja sve mrtve stanice kože i ostalu prljavštinu koja se skupi na koži i u porama tijekom dana. 


olival-piling-u-prahu-notino_hr

Postoji mogućnost da će vam isušiti kožu pa ga oprezno koristite i ne morate 3 put tjedno po preporuci proizvođača, nego kako vi osjetite da vam je potreba. Zbog salicilne kiseline postoji mogućnost isušivanja kože pa poslije svakog korištenja nanosim debele slojeve seruma i kreme, kako bih izbjegla suhoću kože. Isto tako, trebate koristiti spf tijekom dana. Nemojte ga koristiti s ostalim kiselinama.

Osobno ga koristim jednom do dva put tjedno, ovisno kakva mi je koža. Ako mi je kritična ili ako nosim više makeupa nego inače, onda pojačam korištenje, ali najčešće ga koristim jednom tjedno. 


olival-eksfolijacijski-puder-notino_hr

Posebnost ovog mikroeksfolijanta je to što je u prahu, ali kada ga koristite, morate ga pomiješati vodom kako bi se pretvorio u pastu, nanosite ga na mokro lice, utrljavate u kožu, ostavite da malo djeluje i nakon toga ga dobro isperete. Meni je fora što je u prahu, imam osjećaj da stvari u prahu nisu lako kvarljive. Proizvođač navodi da pazite da ga ne udišete, stoga ga lagano sipajte iz ambalaže. Njuškala sam ga, ali nema neki posebni miris, ne znam jel me receptori zezaju ili osjetim neki citrusni miris, jedva primjetan. 


olival-professional-eksfolijacijski-puder-notino_hr

Što se tiče ambalaže, proizvod dolazi u plastičnoj i prozirnoj teglici. Osobno bih voljela da Olival uvede boje u svoje proizvode jer cijela ova Professional linija je crno bijela i nekad treba paziti koju kremu ili masku uzimaš jer ih je lako pomiješati, pogotovo ako imate u rutini više njihovih proizvoda.

Doziranje proizvoda je jednostavno, kad koristite špatulicu koja se dobije uz proizvod, ja sam svoju izgubila pa trebam biti lagane ruke kad ga sipam van jer začas izleti višak proizvoda. 

Sve u svemu ja vidim itekako razliku od kad ga koristim, u vidu ujednačenog tena, čiste kože, kožu mi ostavlja mekanom i blistavom te čistih pora. Ovo je jedan odličan proizvod za malo para. Sporo se troši i imat ćete ga neko vrijeme, tako da ga se definitivno isplati kupiti, izbjegavala bih ga jedino da imam suhu kožu i/ili osjetljivu kožu, mada sam pročitala kod jedne skincare stručnjakinje da ga ona preporučuje i osobama sa suhom kožom. Ako niste sigurni bi li vam odgovarao, probajte malo užicat od nekoga i isprobat ga na svojoj koži, prije nego kupite cijelu teglicu. Od mene imate tople preporuke za ovaj proizvod.  

Koji je vaš go to piling za lice, imate li neke preporuke za mene? Hvala vam na čitanju! 

Anamarija


 *post je nastao u suradnji s Notinom što ne utječe na moje iskreno mišljenje

1 komentar:

  1. Thank you for creating content that encourages self-reflection and personal growth.

    OdgovoriIzbriši