nedjelja, 24. ožujka 2024.

Najsenzualniji ženski parfemi

 

parfemi-notino_hr

Tko ne voli mirisat dobro? Kad mirišim dobro, osjećam se super, a kad spominjemo senzualne i sexy parfeme, e onda se osjećam moćno i ko da mogu sve. Tema ovog posta su parfemi koje trenutno imam i volim i za koje smatram da su senzualni i da će vam dati dašak ženstvenosti i vjetar u leđa da zavedete život! 

 

Ajmo s najnovijim u mojoj kolekciji – Versace Crystal Noir. Kako ovaj parfem varira i povremeno me nervira, ne mogu vam to opisati. Uz ovaj parfem sam se uvjerila da zaista na različitoj koži isti parfem ne miriši isto. Kad sam se prvi put susrela s mirisom ovog parfema, očarala sam se, nekako sam osjetila te neke slatke i zavodljive note, pretpostavljam božura, ali kad ga ja nosim, ima dana kad osjetim samo kokos i začine i ne mogu se oteti dojmu da ne mirišem onako kako sam osjetila prvi put. A opet ima dana kada ga obožavam i kada sama sebi mirišem lijepo. 


versace-crystal-noir-notino_hr


U sebi ima note kardamoma, papra, đumbira, gardenije, božura, cvijeta naranče, jantara, mošusa, sandalovine. Ovo je jedan teži, moćniji i gurmanski parfem, koji ili volite ili mrzite, nema sredine. Treba ga nanositi nježne ruke jer je zaista moćan i jak i ne treba ga puno da bi mirisali cijeli dan.

 

Yves Saint Laurent Black Opium – je jedan od oni senzualnih mirisa koji očarava na prvu, ima punu i bogatu aromu u kojoj dominira kava, a uz kavu krase ga i note ružičatog papra, cvijeta naranče, jasmina, vanilije, pačulija i cedra. Ovo je još jedan parfem koji će vas učniti moćnima, zavodljivima uz dozu svježe elegancije koju mu dodaju cvjetne note. 


yves-saint-laurent-black-opium-notino_hr


Svrstavaju ga među orijentalne parfeme i ovo ne može biti točnije, miris je toliko intenzivan i sladak, poziva vas na zavodljivi belly dance, šalu na stranu, s ovim parfemom mirišite intenzivno, luksuzno, senzualno, opojno!

 

Yves Saint Laurent Libre – Libre je jedan statement parfem i nije za ženice slaba srca, on je izuzetno moćan, zavodljiv i osjetit ćete ga na kilometre. U sebi ima  note petitgraina, crnog ribiza, ulja mandarine, ulja francuske lavande, arapskog jasmina, ljekovite lavande, cvijeta naranče, indijskog jasmina, drva cedra, mošusa, madagaskarske vanilije. 


yves-saint-laurent-libre-notino_hr


Ovisno od osobe do osobe tako i dominiraju note, lavanda ga čini izuzetno moćnim i opojnim, ali ja na sebi najviše osjetim miris jasmina, cvijeta naranče (koji mi je btw jedan od najdražih mirisnih sastojaka u parfemima), vanilije i note lavande. Ovaj parfem donosi dašak Pariza i slobode, budi u vama sexy parižanku. :D

 

 

Avon Little Black Dress – sladak, voćan, orijentalan i zavodljiv. Miriše senzualno, ali u sebi ima i svježih nota, tako da nije jak i zagušujuć, a opet mami svojim mirisom. Samo neke od nota mirisa su ciklama, kozja krv, marelica, ružičasti božur, gardenija, ylang-ylang, bijeli mošus i šlljiva. Ovo je parfem koji je doživio nekoliko verzija originala i meni osobno je oduvijek drag i privlačan. 


avon-little-black-dress-notino_hr


Kažu da je večernji parfem, neka vas to ne zavara, ako ga volite, idealan je i za dan. Parfeme oduvijek nosim prema raspoloženju pa mi je tako Avon Little Black Dress za one dane kada želim biti zavodljiva, ali opet mirisati svježe i cvjetno. Toliko ga volim, da ga koristim od srednje škole, a vjerujte to je bilo dosta davno...ljubav prema njemu ne jenjava. Odličan i je trajan i uvijek mu se rado vraćam.

 

Avon Today Tomorow Always Today – krase ga note nerolija, ljetnog jorgovana, mošusa, ovo je pravi cvjetni, zavodljivi i slatko-nježni miris. Kožu omotava zavodljivom slatkoćom i ovo je jedan od onih parfema, koji uvijek možete prepoznati, jednom kad ga zavolite. 


avon-today-tomorow-always-notino_hr


Osobno, ovo mi je parfem za cijelu godinu, odnosno nosim ga tokom cijele godine, bez obzira na godišnje doba, kad god osjetim potrebu i kad god mi treba dodatan motiv za taj dan i da se osjećam sigurno u sebe, onda posežem za Todayom, on mi je nekako sigurna luka i uvijek iznova mu se vraćam. Uz Little Black Dress, mi je najdraži Avonov miris. Kao i svaki Avonov miris i njega krasi dugotrajnost i izdržljivost na koži te je cjenovno jako pristupačan.

 

Ovo je moj izbor parfema s kojima se ja osjećam zavodljivo i senzualno. Svaki od njih je dostupan na Notino web shopu, ganjajte kodove i popuste i sigurno ćete si moći barem jedan od njih priuštiti. Dobar miris itekako može popraviti raspoloženje, podići samopouzdanje i učiniti vas sretnijima, zato kad god možete, počastite se nekim skupljim komadom, koji će vam biti podrška u lošijim danima. 

Za svakodnevo špricanje biram Avonove klasike, za zimu biram Versace, kad želim biti bad biiiš biram Libre, a kad se želim rastopit od slatkoće biram Black Opium. Nadam se da sam nekome pomogla oko izbora i barem mrvicu dočarala divne mirise koje ovi parfemi pružaju. Svakako svakog od njih pomirišite u parfumeriji, znate ćete zašto kažem da su senzualni i zavodljivi.

 

Koji od ovih parfema je vaš izbor?

 

Hvala Vam na čitanju!

Anamarija

 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje

Nema komentara:

Objavi komentar