ponedjeljak, 22. rujna 2014.

Prvi mačići se u vodu bacaju, not

Pozdrav svima,

iako još nitko ne prati ovaj blog jer je tek nastao. Pošto sam optimistična osoba, pišem ovo kao da imam vjerne čitateljice i čitatelje. Za svoj prvi post sam odlučila na neki način predstaviti se i podijeliti koje su mi želje u vezi ovog bloga.

Prvo sitnice o meni, ime mi je Anamarija i obožavam kozmetiku, kako dekorativnu, tako i preparativnu. Nisam ekspert u šminkanju, tek sam početnik, ali mislim da to nema veze, dokle god volim šminku, znam da ću napredovati. Imam 23 godine i velike planove za budućnost. Strastveni sam čitač knjiga, a kako volim čitati, tako volim i pisati pa odatle ideja za pisanje bloga. :D

Već duže vrijeme razmišljam o pisanju bloga, točnije oko godinu dana i nikako se nisam mogla odvažiti na taj korak. Uvijek sam pronalazila izlike zašto se ne bi uopće upuštala u takvo što, ipak je to čitav novi svijet za mene. Dok bih čvrsto odlučila pokrenuti se i pisati, ulovila bi me panika jer moja luda glava uvijek vrti unaprijed i stvara razne scenarije, uglavnom ne one lijepe pa bih naposljetku odustala. Česti razlozi za odustajanje su bili moja nesigurnost jer sam ipak amater u svemu tome, onda bi se javio glas razuma koji bi rekao: "Anamarija, dokle god radiš ono kaj voliš, ljudi to prepoznaju." Zatim, tu je problem moje zatvorenost prema upoznavanju novih ljudi, uvijek sam pomalo sramežljiva. Zbog toga sam odlučila izaći iz svoje zone komfora i natjerati se da malčice pogurnem svoje granice. Kako je jedno razdoblje mog života zatvoreno i otvaraju se druga i nova, konačno sam odlučila se posvetiti pisanju bloga.

Možda skupim nekolicinu osoba koje će zanimati ono što želim reći i napisati, a možda i ne. Za mene je bitno da sam se pokrenula i nadam se da ću jednu od svojih željica ostvariti, a to je da ovaj moj blogić zaživi punim plućima.

Naposlijetku, evo jedna fotka mene, čisto da oni koji zalutaju ovdje znaju o kome se radi.

    


Kiss, Zelena




Broj komentara: 13:

  1. Kad bi ja srela nekoga s kim 'otvorenije' pričam na blogu ili drugim mrežama, mislim da bi se svako šokirao kako sam 'zatvorena' i povučena. Također sam i ja dugo razmišljala o blogu i svemu, 'ko će mene čitat i koga će brigat'. I ja sam nova tu, samo da ti kažem, ako se tebi imalo sviđa blog i ako te čini sretnom u bilo kojem pogledu, samo naprid. Godinama smo si tu, ja imam 22, pa me baš zanima koje sve proizvode ti koristiš, tvoja razmišljanja, iskustva i sve to. Radujem se svakom postu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo, hvala ti na ovom komentaru, mislim da i sama znaš kako je to divno dok ti netko pruži podršku, pogotovo ovako na početku :)
      Drugo, zaista dok sam njuškala po tvom blogu sam stekla dojam da si totalno otvorena osoba, ali neka i ja sam takva, možda ćemo preko bloga i postati otvorenije ;)
      Već sad obožavam svoj blog, vjerujem da i ti svoj, vidi se po pisanju.
      Također se veselim tvojim postovima i razmjeni iskustava :) :)

      Izbriši
  2. Ovaj dio s upoznavanjem - ko da mene opisuješ :D Ima stvarno dosta blogova koje pratim već jaaako dugo i s tim osobama komuniciram prek neta ko da se znamo 100 godina...al' da si me vidla na Beauty Blog Dayu...doći do tih osoba i predstaviti se uživo...jao kak je mene bilo sram haha :D Valjda bude neki drugi put bolje i opuštenije. Nego, ak sam dobro skužila, i ti si isto iz Kc? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ima nas više sramežljivih :D kužim te totalno, lako je biti opušten online, ali uživo, malo teže. :3 Yup, okolica Koprivnice, kaj smo si blizu? :D

      Izbriši
    2. Ima nas, ima :D Jaaaj, i ja sam isto tu blizu, mogle bi nekad na neku cugu ak buš za ^^

      Izbriši
    3. Opa, može, budemo se dogovorile nekad. :D Vidiš, uopće nisam znala da ima tak blizu blogerica, znam da su najzastupljenije iz Zg i okolice i Slavonija...

      Izbriši
    4. Viš, viš, ko bi rekel :D Al' baš mi je drago kaj ima još nekog tu iz našeg kraja :)

      Izbriši
    5. Baš :)) i meni je drago da smo si blizu :D ko zna, možda ima još neko, a ni ne znamo...

      Izbriši
    6. Hehehe baš mi je drago nisam iz Koprivnice, ali nisam ni daleko (okolica Križevcaca ), nisam mislila da ima i od tud bogerica, mislila sam da budem jedina koja pripoveda kaj :D.

      Izbriši
    7. Eto, izgleda da nam brojčica raste! :D Baš mi je drago. :))

      Izbriši
  3. Pozdrav,
    baš sam naletjela na tvoj blog i svidio mi se :D. Sigurno se pitaš zašto ti pišem na prvoj objavi? Imam već dugoo želju početi nešto svoje, ali nikako da se natjeram na to. Isto sam amater u svemu tome, imam 22 godine, i pitam se odkud početi? da li ću moći? da li je kasno?
    Nadam se da ću se natjerat i krenut u nove pustolovine, a do onda "pratim/čitam Mean Green Queen". (htjela sam napisat pratim te, ali ipak malo čudno zvuči :D)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, hvala ti. :)) Ako stvarno dugo to želiš, onda ti je moj savjet i da počneš, otvori blog, piši o čemu god želiš, većina nas nismo profićke, pišemo iz ljubavi, a to je ono najbitnije. :) I vjeruj nikad nije kasno. Ja sam presretna kaj imam ovaj mali kutak interneta za sebe, gdje mogu pisati o čemu hoću i kad ja to hoću i najvažnije od svega uživati u njemu i procesu stvaranja postova... Iskreno, dok sam otvarala blog, nadala sam se da ću donekle uspjeti, ali uopće nisam razmišljala da ću se sa toliko djevojaka povezati i stvoriti nova prijateljstva, makar i ovako virtualna na daljinu... Ako otvoriš blog, šibni mi negdje link pa da se skupa pratimo. ;) :)

      Izbriši