ponedjeljak, 29. rujna 2014.

Sav sadržaj objavljen na mgreenqueen.blogspot.com stranici je zaštićen prema Zakonu o autorskom pravu i srodnim pravima. Sadržaj nije dozvoljeno distribuirati, kopirati, mijenjati ili koristiti u druge komercijalne svrhe bez dozvole vlasnika stranice. Ukoliko sadržaj objavljen na stranici nije moje vlasništvo, to će biti naznačeno. Također, ukoliko netko želi koristiti sadržaj stranice, molim da me se kontaktira.

Nadalje, otvorena sam za suradnju, ali zadržavam pravo napisati iskrenu recenziju i iznijeti svoje mišljenje. Za suradnju me se može kontaktirati na mgreengueen@gmail.com

Sve recenzije na blogu su i biti će napisane iskreno, bez obzira radi li se o PR proizvodu ili ne te će se bazirati na mom iskustvu i mišljenju. Nisam stručna osoba, dermatolog, make up artist, frizerka i slično. Blog pišem iz ljubavi prema pisanju, kozmetici i svim životnim temama koje vesele žene. Ako neki proizvod odgovara meni, ne mora značiti da će odgovarati i Vama te za to ne preuzimam odgovornost.

Na blogu nije dozvoljeno vrijeđanje ni po kojoj osnovi. zadržavam pravo da svaki komentar koji nije primjeren i vrijeđa mene ili nekoga drugoga ukonim.

Nema komentara:

Objavi komentar