srijeda, 25. veljače 2015.

Tag: Potroši pet do 5.5.

Hello, hello,


evo mene konačno s novim postom, uzela sam mali predah od pisanja (nije da sam inače redovita s pisanjem :D), enivej, dragi mi je cijeli prošli tjedan konačno bio kod kuće pa sam između svog posla i drugih obaveza slobodno vrijeme trošila na uživanciju i druženje s njim. :))

Kako mi fotke za ovaj post stoje skoro mjesec dana, odlučila sam da je red da ga napišem. Ako ne znate, a vjerojatno ne znate (nisam ja Kim K.) obožavam tag postove i čim u naslovu vidim tag, klikam na link ko da mi je zadnje. :D Pošto sam ko hrčak, skupljam nove stvarčice, kozmetičke ofc, a slabo ih koristim, rekla sam samoj sebi da je red da nešto od toga počnem i trošiti. U ovaj post sam ubacila stvari koje najmanje koristim, prebrisala sam tri sloja prašine s njih pofotkala ih i evo sad škrabam postić, uživajte. ;)









Ovo mi je jedino sjajilo u kolekciji, radi se o Couleur Caramel sjajilu, dobila sam ga na poklon, a žao mi je ostaviti  da mu prođe rok trajanja jer je ono organskog porijekla i nije testirano na životinjama. Do sad sam ga nosila samo dva put, već sam i zaboravila kakvo je, stoga mu pružam novu priliku, nadam se da ću ga uspjeti potrošiti. :)
 
Sljedeći prozvod koji želim potrošiti je Essence eye sorbet u nijansi 02 illuminating raspberry, nisam još ni jednom koristila, samo sam prst umaknula da vidim kakva je nijasna. Mislim da ovo mogu ubaciti pod every day look. :)



Sljedeća stvar je isto od Essencea, radi se o svima dobro znanoj bazi za sjenila, baza je ok, sasvim solidno obavlja svoj posao. Imam ju već duže vrijeme, a pošto ne nosim svaki dan sjenila, nikako ju potrošiti. Želim isprobati Avonovu, ali ne ću ju kupiti dokle god ne potrošim ovu.




Naposlijetku tu su dva nedekorativna proizvoda, radi se o losionu za tijelo, kojeg sam dobila u sklopu Spa seta kojeg mi je dragi kupio za Božić. Ovaj losion ima jaki miris, koji se dosta dugo osjeti pa ga ne koristim često jer mi je miris preintezivan, stoga sam mu našla "novu" namjenu, koristiti ću ga samo za noge i stopala, 'cause i can't smell it, clever ay. :D

Posljednja stvaka članka 2, ovog zakona :DD je... ulje za kosu? -ustaje od stola, uzima s police, čita-, serum za vrhove od Pantenea. Kojeg sam nešto više koristila od prethodnih proizvoda, ali opet nedovoljno, ima ga do srednje krivulje koja se nalazi iznad natpisa.






Kaj kažete, jesam si zadala realno ostvarivu potrošnju ili ću se na pol puta skršit? Imate li i vi puno previše toga kaj ne koristite? :))

Tipkamo se, pusee od Green :* :*

24 komentara:

  1. Praise Jesus vratila si se. Aj missed you. <3 Puno si posla sebi zadala :O :D Ja nisam radila ovakav post, ali se trudim ništa ne kupovat (ne uspjevan) i puno trošit (iđe pomalo) :D
    "žao mi je ostaviti da mu prođe rok trajanja jer je ono organskog porijekla i nije testirano na životinjama" D'AAWW <3 Nadan se da ćeš uživat u njemu, cili tekst mi je super ali evo ovo <3 Pošto i ja u zadnje vrime pokušavan obraćat više pažnje na takve proizvode :D Držim fige :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e glee, komentirale u isti tren...c'mon...taman sam mislila da sam prva :D xD

      Izbriši
    2. Gleee, hvala ti <3 <3 bila sam ja stalno tu, stalkala vas, samo je moj blogić patio... :D Takva sam i ja, odredim si štednju i onda uvijek nekaj iskrsne, štedim dok ostanem na nuli. :D Moram priznati da samo za njih i Essence znam da ne testiraju, a kako zapravo najviše njihovih proizvoda imam, happy sam jer znam da ni jedna životinjica radi moje taštine nije nastradala, mada da bi mogla biti opreznija, bi, al eto... Fala ti :****

      hehe, ma vas dvije, da vas nema, trebalo bi vas izmisliti :* <3 :))

      Izbriši
  2. It's clever :) mene baš zanima taj spa sada..sviđa mi se ambalaža :D i znaš li di toga ima za kupit? prvi put vidim xD i ako mi možeš malo pobliže opisati miris ? i ako mi možeš otpjevat neku pjesmu? hahhaha, sori, puno pitanja, ali sam baš zaintrigirana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalažica je slatka, možeš na mom new in postu vidjeti kaj se sve dobije u setu, kolko sam vidla može ga se još kupiti, ima u ktc-u. Ne bih ni primjetila to, nego smo dragi i ja obavljali na Badnjak brže bolje kupovinu još nekih namirnica i on to spazio i zapeo da mi kupi. :D Miris je ono, sandalovina, amber i water lily, mene miris asocira na losione poslije brijanja, ali one za muškarce i cijeli set ti ima takav miris, jedino kaj je super u cijelom setu je piling za tijelo i onaj maleni drveni masažer, tak da ti preporučam da za tih 90kn bolje nekaj drugo kupiš...pjevala ti ne budem jer ne ću ljude rastjerat s bloga. ;) :DD

      Izbriši
  3. Super post, makar ja nikad nebi mogla tak' "na silu" trošit nekaj. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala ti :** Iskreno, nisam ni ja taj tip osobe, al eto, žao mi da mi stoji pa se budem potrudila, budemo vidli kak bu završilo. :DD

      Izbriši
  4. Čitam i računam kada je peti mjesec... hahahahhahaha!!! :D
    Potrošit ćeš ti ovo... možda ti ostane ove sjene još u teglici! Sad ću da razmislim da li da napišem slično! XDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, čuj dok je post bio u planu, mislim da je bio kraj siječnja :D pa ono, bilo je vremena, al sad...da samo i pola nekih stvari potrošim, ja sam na konju :D slobodno piši, ovo ti dođe ko neki mali izazovčić ;) :))

      Izbriši
  5. Lijepo si siodabrala hehehe meni bi bil izazov potrošiti sjajilo :D I ja imam tolko kozmetike da ju ne stignem svu potrošiti, ali trudim se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi sve blogerice imamo toliko toga, kaj se nekad iznenadimo da neke stvari imamo u kolekciji :D i nikad dosta, barem meni :3 :))

      Izbriši
    2. Apsolutno se slažem sa tobom! Neki dan sam kopala po torbi koju ne koristim toliko često, i nađem sjajilo u tubici i tek tad se sjetim da ga imam. Nemam puno sjajila (sad imam 2), ali kad sam zaboravila da ga uopće imam onda ti je jasno kakva je situacija kod mene!! Mislim da će ti ovo sjenilo predstavljati problem, barem bi meni.. Ja trenutno trošim Catrice kremasto sjenilo, i kao lako ću ja to, ali ima njega. Sretno!! Ja ću svoj update stavit na blog ovih dana! :)

      Izbriši
    3. hehe, kužim te :)) znam i ja ostati paf dok nekaj pronađem i onda si mislim od kud mi to :D krasno, ti ćeš raditi update, a ja tek objavila :DD realno, ne vjerujem da ću potrošiti sjenilo, al ono, barem da se malo omakne u teglici :D

      Izbriši
  6. sretno u trošenju Essence eye sorbet :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :DD trebat će mi :3 da bi ga potrošila, trebala bi ustati 10 min prije da uopće stavim očni make up, a to mi teško pada, izgleda da sam se zaribala s ovim sjenilom :D bitno da ja njega malo zagrebem, a ne da mi stoji jadno i samo :D

      Izbriši
  7. I ja losione kojima mi se miris ne dopada koristim za njegu stopala :P sretno trošenje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam ista kad su u pitanju losioni ciji mi miris ne odgovara... kad legnem namazem stopala njime i to sto vise da ga potrosim brze :D Imas ti toga za trositi bas pofino :D Kakav je ovaj pantene? Cula sam da hvale njihovu masku za kosu pa me bas zanima i serum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehehehe, tak i ja radim, pola kile na jedno stopalo i nogu, pola kile na drugo :DD Serum je ok, nije sad da je čudo neviđeno, kosu ti ne će obnoviti, ali ju lijepo zagladi i omekša, ali ako već želiš kupiti neki serum, ja ti preporučam Balein smeđi Professional serum za dugu kosu, taj se stavlja na vlažnu kosu i ne ispire se, ljepšeg je mirisa od Pantene i meni je bolji, kosa je tolko podatna od njega da bi mogla cijeli dan prstima po njoj dirati. :D Ovaj pantene je masniji i ja ga koristim na suhoj kosi prije pranja...

      Izbriši
  9. Essence eye sorbet izgleda divno! :). Sretno s trošenjem i s provođenjem discipline ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, divno izgleda, al dok sam ga krenula koristiti, skužila sam da je posušeno...toliko o tome kak trošim svoju kozmetiku :3 :D Hvala ti draga. :))

      Izbriši
  10. Stvarno si si zadala puno posla, sretno s tim :)
    Ovaj Essence sorbet mi izgleda jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam bila ni svjesna u kaj se upuštam, dok nisam počela s trošenjem, loša mi disciplina. :D Lijepo je sjenilo, ali se ispostavilo da mi se posušilo, nisam ga ni uspjela koristiti... Hvala ti! :))

      Izbriši