srijeda, 4. veljače 2015.

Mjesec u slikama - siječanj '15

Zdravo svima,

uvodim novu rubriku na blog, radi se o mjesecima u slikama. Volim čitati takve postove, odnosno gledati slikice i viriti u tuđe živote, svi smo mi mali voajeri. :D Upravo jer volim vidjeti takve postove, odlučila sam ih i ja raditi jer mislim da me na taj način možete malo pobliže upoznati, a i meni je ovo ko neki dnevnik događaja. Vjerujem da će mi ovako ostati zabilježeni neki trenuci koje bih možda kroz vrijeme zaboravila...

Odmah da vas upozorim, nisam zanimljiva osoba i ne vodim superultraturbo zanimljiv život pa ajmo svi skupa vidit kolko dosadna mogu biti. :D

Dakle, mjesec mi je prošao brzo, uglavnom je bio jednoličan, red rada, red šopinga, red prežderavanja. :D But, first of all, upoznajte jedan dio moje obitelji. <3


                                         


Ovo je fotografirano u studenom prošle godine, vidite lijepog sunca. Vidite i glavne zvijezde ovog fotosešna, moja pekinezerica Pupi i tornjak Balto, sekin pas i njene obitelji. Inače moja Pupi ne voli Balta jer je jednom prilikom bio cijeli dan kod nas na čuvanju i naravno da sam ga mazila i pazila i onda si je Pupi zabrijala da on bude ostao kod nas i od tad ga uvijek napada. :D Ovaj ljepotan skroz lijevo je moj desetogodišnji nećak, koji me bude uskoro prerastao (moćna teta sam), ova snjeguljica u sredini je moja divna sekica, a skroz desno je moj otac, koji kao što vidite se napinje iz sve snage kako bi Balta zadržao na mjestu. :D


                                         

Evo i dokaza koliko Pupi ne voli Balta, ne znam koliko vidite, ali ona ga na ovoj slici grize za podbradak. :D Opaka je moja Pupi, mean, i like it. :D


                                          


Bila sam na izborima, vidite kak sam kul. :3



                                       

Upoznajte mr Greena. <3 Naslikavali smo se kraj našeg bora, koji je btw uživo bio puno ljepši, ovdje izgleda ko da ga je voda donjela. Ovo smo išli na rođendan moje drage prijateljice, "partijali" smo kod kuće, stoga i je casual obleka na nama. :D Btw ovdje sam ispala ogromna, e sad ne znam jel jesam ogromna il je to digitalac imao fiks ideje. :D


                                      

                                


                               

                                 


A možda se i jesam udebljala, sad dok vidim kolko sam hrane uslikala, čovjek bi reko neki gurmanski blog, a ne beauty. :D Prva fotkica je bio ručak negdje oko Sv. Tri kralja, druga fotkica je okinuta u poznatom Kalimero bistrou, moji lokalci će znati o čem govorim. Nije nam problem potegnuti 30-ak kilometara do bistroa, onda znate kolko dobru hranu imaju. To smo se seka, moj dragi i ja počastili nakon šopingiranja. Ovaj zapečeni grah sa zečetinom je pripremao moj dragi tata, bilo je za prste polizati. Posljednja slika je slika mog gableca, eto kaj se dogodi dok mi je kolegica na bolovanju, iz dosade slikam gablec. :D


                                                                  

Outfit od posljednjeg pohoda u shopping, obožavam ovu majicu, tak je topla i slatka. *__*
Dragi i ja smo išli u ciljani shopping, znali smo kaj želimo i kaj nam treba, a inače idemo da ono, vidimo kaj ima... Uglavnom, ja sam si uspjela kupiti midi šos, košulju, cipele, nešto malucko kozmetike ;) :D a moj dragi se za to vrijeme dvoumio između dva para patika!! :3 Izgubih pola kile živaca dok se on odlučio za jedan par i pogodite kaj se onda desilo, jep, nije bilo njegovog broja. :Đ Al ajd, na kraju je ipak odabrao sličan model, s tim da sam ga ja morala malkoc pogurnuti jer ne bi do večeri išli doma. Eto da vam pokažem njegove famozne patike, morala sam uz njegove pofotkati i svoje cipelice. :D



                               

Usput, na fotki moje cipele izgledaju ogromno, a zapravo su veličina 36, dok su patike 42. :D

Eto to bi bio moj mjesec siječanj. :))
Kak ste vi provele/proveli siječanj? Sviđa li vam se ovakva vrsta postova i jesu li vaše bolje/gore polovice isto neodlučne dok se radi o kupovini ili idu grlom u jagode? :D





Broj komentara: 18:

  1. Moj pametni stari je nedavno našeg Rickyja odfural k baki i njihov Bobi si je isto svakaj zabrijal..ah ta pseća 'ljubav' :D Bome ste si jako slične ti i sestra, a majica na predzadnjoj fotki je prekjut <3 Jaj, pasale bi sad neke tortilje iz Kalimera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, da taf lav :DD Hvalaa, to mi je kompliment jer smatram svoju seku jako lijepom (ne zato kaj je moja), inače nam je samo par ljudi reklo da smo si slične...možda ti se tak na fotkama čini, da nas vidiš uživo, vidla bi razliku. :) Ok, gladna sam sad, damn Kalimero :D

      Izbriši
  2. Zanimljiv postić :). Pesonje su ti krasni, a i zadnje cipelice isto ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)) Ma pesonje su slatkiši zločesti :D

      Izbriši
  3. Joj peseki su prekrasni sigurno ti nikad nije dosadno :D. i zadnje cipice na petu jako lijepe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :** nije mi dosadno, mislim da bi mi bilo još manje da je i Balto stalno kod nas. :D Juj i meni su jako lijepe, čuvam ih za promociju pa ih zasad škicam izdaleka. :D

      Izbriši
  4. Pupi i Balt su prelijepi <3 joj koliko hrane uh, odlagnila sam odmah :D i majica je prelijepa, zanimljiva, bas mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, obožavam te mucaste živine! <3 Heh, mora čovjek ogladnit od ovolko slika hrane. :)) Hvala, super je majica. :)

      Izbriši
  5. Super je post,rijetko da neko želi otkriti svoje fotografije iz privatnog života. Psi su preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno nisam ni doživjela da je to toliko privatno, dok pogledam svakaj stavljamo na fejs i privatnost je u posljednje vrijeme jako diskutabilna tema... Uglavnom, jako sam ponosna na svoje i puno ih volim pa sam zbog toga i željela pokazati vam ih jer i vas svoje čitatelje smatram jednom vrstom prijatelja. :) Hvala ti. :)

      Izbriši
  6. Prekrasan post, baš nekako osoban i prekrasan :D Volila bi da se više nas odluči za ovako nešto :D Baš ličite sestra i ti :D
    Nisi ogromna, baš ste lip par ti i momak, na toj slici ti je styling odličan :D Sve mi je prekrasno :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ovo mi puno znači! <3 I ja bi voljela da i vi ostale curke napišete pokoji ovakav post. :)) Hvala na komplimentu, kao što kazoh mislim da seka i ja nismo slične i ona je ta koju smatram ljepšom. :) Aa, jes vidla mog mister Grina, jel vi dalmatinici kažete šesan? :D Hvalaa ti :*** <3

      Izbriši
  7. Ajme hrane <3 Svidja mi se bor, i sama razmisljam za promjenu sljedece godine probati zlatne umjesto srebrnih ukrasa. Bijah i ja u birackom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 a ja razmišljam da promjenim dekoraciju iz zlatne u srebrnu jer već nekih tri godine imam zlatne ukrase, vidit ćemo kaj bude do Božića. :)

      Izbriši
  8. preslatki peseee :) i dobra klopa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim ovakve postove :D
    Psi su divni ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, kako čitati, tako i pisati. :) Hvala ti, obožavam ih <3 :))

      Izbriši