četvrtak, 7. svibnja 2015.

La Laque - Bourjois


Zdravo svima,

i'm back, da sam odgovorna osoba koja si zna lijepo rasporediti obaveze u danu, ovaj post bi išao još neki dan, ali nope, lijena sam guzica i ne ću se ispričavat na tome, znam da vi koje zanimaju moji postovi ćete navratiti i hvala vam svima na tome. :) Tko nije vidio moju obavijest na fejsu, ne zna da sam upisala autoškolu pa balansiram između posla i predavanja ko roda na jednoj nozi. :D Enivej, dosta laprdanja u uvodu. Danas vam donosim jednog ljepotana kojeg sam kupila prošli tjedan. Radi se o novoj liniji Bourjois lakova za nokte pod zgodnim nazivom La Laque, baš sam si parižanka dok to izgovaram. :D Moj divni lakić je u nijansi 6 Fuchsiao bella. Uz ovu nijansu u ponudi ima još 11 predivnih nijansi u kojima su pokrili široki spektar boja pa tako u ponudi ima od bijeloga laka, nude laka pa sve do tirkiznog, da budem iskrena, jedva sam se odlučila za kupovinu samo jednog.




Kao što vidite na fotki iznad ambalaža je divna i nesvakidašnjeg oblika, predivna u svojoj jednostavnosti, takve stvari me uvijek privuku. :) Fotografija ispod nije realne boje, ovdje bočica izgleda crveno, a to je zato jer sam ju slikala u kući, dok ova fotografija iznad je slikana vani i dočarava realnu boju laka. :) Nemojte zamjeriti na nekoliko fotografija bočice koje su nerealne boje. Bitno da se vidi oblik bočice i gustoća laka.



Lak je guste teksture i potreban je samo jedan sloj da bi u potpunosti prekrio nokat, što ja obožavam kod lakova, rijetko kojem laku opraštam činjenicu da ga moram nanositi u dva sloja. Like I said, i'm lazy. :DD Čim sam vidjela koje je gustoće, prvo mi je kroz glavu proletjelo da će mu trebati čitava vječnost da se posuši i odmah sam si zamislila kako mi se rade one crtice po noktu, znate ona oštećenja koja se znaju napravit dok je lak guste kozistencije i dok mu treba duže da se osuši? Ajde recimo da me razumijete :D uglavnom to se s ovim lakom ne događa, nema nikakvih oštećenja na noktu u obliku crtica, a lak se suši jako brzo, suzdržala sam se tri minute da nejdem probavat po noktu jel suh i iznenadila sam se činjenicom da se lak u potpunosti osušio. Big plus! :)) Dolje na fotki sam vam pokušala dočarati gustoću laka.


Četkica je ravno rezana, srednje širine, meni je ok, lijepo rasporedi lak po noktu, najtaman je kak bi se to reklo. :))

Količina koju dobijete za 49,90 kn je 10 ml, ako vam je ovo puno za jedan lak, hvatajte neki popust jer bi bila prava šteta ne imati jedan od ovih ljepotana.


Najprije moje duboke isprike na slappy nanesenom laku i na ovoj dlaki na kažiprstu, to je posjetnica od moje Pupi (ima jedna i njena fotka). :)) Nijansa laka je realne boje i ovo je fotografirano vani na suncu, bez ikakvih filtera. Obožavam ovu boju, baš je prava fuksijasta, idealna za proljeće i ljeto i jesen i zimu :D Reći ću vam nešto, al mi se nemojte smijat, ja dok sam u bedu il sam bezvezne volje, pogledam si nokte i ako sam ih lijepo izrašpala i nalakirala nekom vedrom bojom poput ove, instantno mi podignu raspoloženje. :D Pravo da vam kažem, posljednjih dana, baš me vesli ovaj lak, bez obzira kaj sam nalakirala nokte ko četverogodišnje dijete. :3



Jedini nedostatak koji vam moram navesti je činjenica da se lak sljedeći dan na samim vrhovima malo pohaba (ne znam koji drugi izraz upotrijebiti) :D znači ne izguli se, niti iskrha, već samo nestane sa samih vrhova noktiju, ali to nije ništa strašno jer se ne primjeti, osim dok se baš zagledate u nokte. Lak traje danima na noktima, netaknut (osim nesretnih vrhova), evo ja ga furam već četvrti dan i tek sad je počeo gubiti sjajni intenzitet koji je imao u početku. Iz Bourjoisa kažu da su ovo lakovi bogati bojom i sjajem, što je u potpunosti točno.




I za sam kraj, nerealna boja laka, ali ovdje je bitna Pupi, koja me pokušava ugristi, opaka je ko i gazdarica. :DD Na wish listi su mi još ljubičasti, koraljno narančasti i bijeli. :D




Kak vam se sviđa ovaj lak i jeste li kojeg nabavile iz ove linije, ako jeste, kojeg?! :D

Pusee vam šalju Green i Pupi!! :**

24 komentara:

  1. i sama kada sam vidjela na nekoj reklamnoj slici koje nijanse se nude, sam unaprijed znala da se neću moći odlučiti za jednu :D
    sad sam čekam da ih bipa dobije i stavi na sniženje dekorativnu :D
    šteta što se pohaba brzo, nadam se da je to samo s ovom nijansom hehe :D lijepa mi je. ali mislim da ću počesti s onom nježno, nježno rozom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško se odlučiti pored tolko divnih nijansi :) imaš sreće kaj ti je bipa u blizini, da sam čekala na to, ne bi skoro imala ovog ljepotana... al nije to tak strašno, skuži se da je pohabano samo dok gledaš izbliza, inače traje danima na noktima, dokle god ne odlučiš skinuti ga. :)) ajd, dok se počastiš, pokaži nam ju na blogu ;)

      Izbriši
  2. pupi <3 <3 <3 o boze boze :)))) da se vratim na bitno, sviđa mi se nijansa..a i sviđa mi se ambalaža, mislim da bum nabavila barem jedan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe, diši :D evo pupi šalje slinave puse :D <3 ajde i za tebe vrijedi ko i za ivanu iznad, pokaži nam ga na blogu dok nabaviš. :))

      Izbriši
  3. Odlična nijansa laka! Nekoć sam stvarno obožavala boju fuksije na noktima :). Šteta što se već nakon jednog dana ošteti lak.. mislim da ću ipak ostati vjerna Essie lakovima :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, prekrasna, ja tek odnedavno volim takve nijanse na noktima... Ok, stvarno pod hitno moram nabaviti pokoji Essić da vidim i ja u čem je fora. :))

      Izbriši
  4. Baš sam nedavno gledala ove lakove u dm-u, jednostavno ih nemreš ne skužiti :D Fkt lepih ima, al je bome i cijena lepa haha..na kraju sam produžila u Offertissimu :P Super mi ova nijansa izgleda na tebi, al zadnja fotka <3 I je, držim fige da čim prije završiš tu autoškolu pa da se dopelaš na negu cugu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E, al fkt nemreš ne skužiti, joj, nemoj mi o parama, isto sam prvo 10 min slinila nad nijansama i onda sam sama sebi rekla da se skuliram da mi ne treba još jedan lak, pogotovo za 50 kunića...al dok sam se vraćala natrag, zgrabila sam nijasnu i kidnula na blagajnu :D ja navek zabim za tu Offertissimu, moram probati te njihove momente :D Uh, nadam se da se budem skoro dopelala jer kak je krenulo, mogle bi se videti nagodinu :3 :D

      Izbriši
  5. happy color :D
    imam tek dva bourjois lakića, sramota znam, ali su mi ispala takvo razočaranje, nakon pola sata mi počinju nestajati s noktiju pa sam sasvim odustala od ovog branda :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome je happy ko Pharell :DD I ja imam njihova dva, onog skroz mini i taj mi je teško razočarenje, dok mi je ovaj super, izuzev toga kaj se malo ofuca na vrhovima, ali to je stvarno neprimjetno. :)

      Izbriši
  6. Stalno ih gledam, ali bojim se kupiti jer sam baš zahtjevna kada je trajnost laka u pitanju i bojim se da ne požalim potrošenih 50 kn :D Vjerojatno ću zgrabiti koji kad budu na sniženju ;)
    Ova nijansa mi je predivna ;) Pupi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam toliko zahtjevna kaj se tiče trajnosti jer su mi nokti donedavno bili u jako lošem stanju pa mi je svaki lak bi kratkog vijeka na noktima, ali pošto si ti zahtjevna, preskoči ovaj lak ili ga ko što kažeš ulovi na akciji. :) Pupi šalje pozdrave :D

      Izbriši
  7. Nijansa je prekrasna, bas mi se puno svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi se sviđa, nemam nijedan lak s ovakvom nijansom ja mislim, prava ljetna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš da je prava ljetna, onda ispravi grešku pa nabavi neki u toj nijansi :))

      Izbriši
  9. predivno lak izgleda..ali PUPI me odusevila ! milion ++++ za nju i jedna pusa !

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni su ovi lakovi toliko divni da bi ih najrađe sve pokupovala, a ambalaža im je vrh :D Ne sviđa mi se to što se lak već idući dan ošteti na rubovima nokta jer za tu cijenu ne bi smio :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim te u potpunosti i ja bi ih sve :D Slažem se da se ne bi trebao oštetiti, ali eto, događa se... :/

      Izbriši