ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

U službi ljepote - Bourjois


Hello,

evo mene s novim postom, danas sam odlučila pisati o dva mirišljava ljepotana. :)) Radi se o Bourjois pilingu i toniku za lice, jedan od njih jako volim, dok drugi malo manje, ako vas zanima koji je "jeej proizvod", a koji "neeej proizvod" nastavite čitati. :D Najprije ću nabaciti koju o pilingu...




Bourjois radiance boosting face scrub

Piling dolazi u plastičnoj prozirnoj tubici u količini od 75 ml, za cijenu od 30-ak kunića. Sviđa mi se kaj je tubica prozirna jer uvijek mogu vidjeti koliko mi je proizvoda ostalo. Koristim ga već mjesecima jednom tjedno i ima ga još dvije trećine, dakle ne troši se brzo, dobar deal uz ovakvu cijenu. Piling miriši po naranči i još nečem, kaj nemrem odgonetnuti, uglavnom miris je tropski i to ne onaj slatki napadni tropski miris, već decentno slatkasti miris u kojem prevladava naranča. :)) Kao što vidite na fotki dolje, piling je nježne breskvasto - roznaste nijanse, meni se baš sviđa. Srednje je guste teksture sa gdje kojim zrncem pilinga, dakle nema puno zrnaca koji vrše eksfolijaciju. Ova zrnca su nešto grublja od recimo Green Girl Polis me blue pilinga kojeg sam recenzirala ovdje. Iako je grublji od navedenog pilinga, ja ga svejedno svrstavam u blage pilinge jer one grube uopće ne koristim, dok mi ovaj u potpunosti odgovara.



Ovdje možete vidjeti da i nema puno tih zrnaca, što je meni sasvim ok, moguće da mi ne bi ni odgovarao da ima više zrnaca jer mislim da bi samim time bio grublji. Na koži ne ostavlja nikakav film, nakon njega koža je fino mekana, mirišljava, osvježena i pročišćena od mrtvih stanica. Također, nakon njega je svakako potrebna dodatna hidratacija. Kožu (mješovita, masna t zona) mi nije isušio, niti na koji način odmogao u ljepoti iste. :D Jako volim ovaj piling, što zbog mirisa, što zbog nježnosti, ali ipak učinkovitosti, što zbog cijene. Od mene imate preporuke za ovaj proizvod. :))



Bourjois vitamin - enriched toner
tonik dolazi u količini od 250 ml po cijeni od oko 40 kuna, tj 39,90  :3 Također dolazi u prozirnoj bočici, sam tonik je blage narančaste boje. Volim Bourjoisvou ambalažu proizvoda, baš mi je sva french :D pogotovo mi se sviđa ova bobica na vrhu čepa.

"Iz Bourjoisa kažu da je ovo tonik obogaćen vitaminima koji hiratizira, tonira i osvježava svaki tip kože. Temelji se na derivatima C vitamina koji su neophodni za kožu i blistav ten. Ima višestruku namjenu - osvježava, čisti te uklanja ostatke šminke.
"




U jednom djelu se slažem s njima, istina je da osvježi kožu i čini to na jako ugodan i mirisan način. On također miriši poput pilinga, naranča prevladava u mirisu, s tim da tonik ima slatkastiji miris. Ali ovaj tonik nikako ne čisti, niti skida ostatke šminke, jednostavno je preblag za to, po meni i bolje da je blaži jer tko voli agresivne proizvode. Primjetila sam da mi se krema nakon korištenja tonika brže upije, što mu je po meni neka prednost. Tonik mi nije isušio kožu niti pridonio stvaranju nereda na licu. Isto tako mi nije ni čudo napravio na licu, tako da mirna srca mogu reći da slobodno preskočite ovaj proizvod jer po meni, niti šteti, a bome niti puno koristi. Iskreno nisam veliki pobornik tonika, kupila sam ga samo zato jer jako volim Bourjois preparativu. Ja spadam u onu vrstu ljudi koja smatra da ne treba kožu zatrpavati s puno proizvoda, tako da često u svojoj rutni i preskočim tonik. Sve u svemu solidan proizvod i možda mu se jednog dana dok postanem pobornik tonika, vratim.




Jeste li koristile koji od ovih proizvoda? Imate koju preporuku za dobar blagi piling?

Tipkamo se, Green :**



Broj komentara: 18:

  1. ja jako volim njihovu dekorativu, nekako me nije privlačila preparativa jer ne može sve biti savršeno :D
    Sad nekako mislim da ju ni neću kupovati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja općenito njih volim ko brend :)) i iskreno sve me privlači :D ali istina ne može biti sve savršeno... :)

      Izbriši
  2. Preslatke su bočice, svi uvijek padamo na lijepu ambalažu. :) Meni je tonik baš bitna stvar u svakodnevnoj rutini njege kože od kad sam probala jedan super primjerak prirodne kozmetike svojih prijateljica - odlično mi je djelovao na pore i krema se lijepo upijala nakon njega. Baš zato ne bih više probavala drogerijske, tj. tonike sumnjivog sastava. Ali nikad ne reci nikad. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš smo suckeri na lijepu ambalažu :D Hmmm, sad si mi bacila bubu u uho, odlučila sam da dok počnem s okoloočnim kremama, onda budem i s tonicima. :) Do tad ne ću opterećivati kožu, nek uživa dok je mlada. :D

      Izbriši
  3. Jel mi vjeruješ da ja te proizvode uopće nisam skontala, a tako su u lijepoj ambalaži pa se zbog toga i čudim :D Moj najdraži piling je Olival s uljem smilja koji je jako blag, ali opet lijepo obavi posao. Sad sam si uzela Marilou bio, ali ga još nisam isprobala, tako da ne znam kakav je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad su neki na Bourjoisovom stalku, dok su drugi na policama s ostalom preparativom, barem je tako u Mulleru, možda zato nisi skontala. :D Olivalov nisam isprobala, prvo bi ga trebala šnjofnuti, nekak mi se smilje ne čini da bi mi lijepo mirisalo... :) Ajde, jedva čekam dojmove Mailou bio :))

      Izbriši
  4. Uh, i ja padam na Bourjois ambalažu ko kruška svaki put :)) Sviđa mi se kako zvuči i izgleda ovaj piling, mislim da ću ga isprobati čim potrošim sve one otvorene koji me čekaju u kupaonici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, znaju ovi kaj rade, a mi si nemremo pomoći pa padamo :)) al neka :D Probaj ga, stvarno je divan, miris je božanstven, trebala bi mi takva kupka za opuštanje. :D

      Izbriši
  5. Probala sam piling i dijelimo dojmove, i meni je odličan i predobro miriše! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja koristim povremeno Eucerinov piling, dosta je grub i ima puno zrnaca, ali nakon korištenja mi je koža baš mekana. Do sad baš nisam koristila mnogo pilinga tak da ne mogu ocjeniti kolko je zapravo dobar, al cijena mu je pomalo visoka, 100ml oko 80kn. :/ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je uobičajeno za Eucerin...ne zvuči mi primamljivo činjenica da je grub, takve pilinge zaobilazim u širokom luku :D

      Izbriši
  7. Ne da nisam isprobala ništa od njihove preparative, nego u drogeriji uopšte nisam primijetila da postoji. Vjerovatno kod mene i ne postoji xD šteta, voljela bih piling isprobati, baš volim miris narandže :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ima gdi na policama, samo nisi primjetila... :) Nadam se da budeš imala priliku isprobati. :)

      Izbriši
  8. baš bih voljela pomirisati ove proizvode,, baš me mame na slikama, a i banana mi se sada jede :D
    svakako ću isprobati jednom piling :D volim isprobavati različite proizvode za čišćenje kože :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehehhe, ogladnila od mog posta, tj fotografija :D Probaj, ne budeš požalila, baš je mirisan i nježan. :)) I ja isto volim isprobavati razne čistilice i umivalice, na to sam slaba :DD

      Izbriši
  9. mmmm piling s mirisom naranče, taj definitivno moram probati :D

    OdgovoriIzbriši