ponedjeljak, 21. rujna 2015.

Sisterhood of the World Bloggers award pt. 2

Hello, yello

opet ja s ovim tagom, nije da sam vam dosadna, jel? :D Kako su me još tri prekrasne dame tagirale i postavile mi pitanja dok sam još bila na godišnjem, ulovila sam tek sad vremena pa vama i njima tek sad tipkam odgovore. :) Tagirala me Sanela s InSANEnails bloga, a njen post možete vidjeti ovdje
I lijepe seke Nikol i Melani s We <3 beauty bloga, a njihov post možete vidjeti ovdje.

Hvala vam na tagu, bila mi je uživancija odgovarati na vaša pitanja i preporučam se za svaki sljedeći tag. :** :)

InSANEnails

1. Najdraži web shopovi za kupnju kozmetike?

Iskreno ne kupujem puno prek neta jer imam neke uvrnute fobije i tako to...al dok kupujem, kupujem preko KAMEJA, PINK PANDA i LIJEPA. S tim da mi se Lijepa.hr u posljednje vrijeme jako sviđa. :D Sutra mi treba stići druga narudžba i baš joj se veselim. Uz svaku narudžbu stave mali znakić pažnje i to je jako lijepo i pohvalno za njih. Moram napomenuti da posluju samo s originalima i često imaju ultra velika sniženja preko 50% za neke proizvode i često imaju besplatnu poštarinu, svaki put dok sam kod njih naručivala (dva put, a govorim ko da svaki drugi dan naručujem), hvatala sam akciju za free dostavu. :D Pink Panda mi je ok jer mogu nabavit neke proizvode kojih nema u dućanu i solidna mi je zamjena za strane web shopove jer ne volim naručivat izvana, ali bi mogli malo tu poštarinu snizit, brat bratu. :3 A na Kameji hvatam Artdecove proizvode na sniženju.

2. Volite li raditi liste? Imate li možda svoju Bucket iliti Before I Die listu?

Ne volim radit liste jer sam buntovnik u duši, onda se ne pridržavam vlastitih lista pa ono, nek ide život, hehe :D Ne volim liste, sputavaju me, a božemesačuvaj ove liste prije nego hmernem :DD


3. Na čiji koncert biste voljeli otići?

Michaela Jacksona, Queen, ali s Freddijem na čelu, okej nabrajam dead people...rado bi otišla na onaj Bon Jovija, ali u njihovim mladim danima, 80-e mi zvuče đast fajn, TBF, Metallica, RHCP, Eminem...

4. Sjećate li se svojih snova? Što ste zadnje sanjali?

U posljednje vrijeme sanjam baš živopisne snove i često su uvrnuti... Jedan od smješnijih kojeg se sjećam je onaj s pesonjom Baltom (sekin tornjak) u glavnoj ulozi. Došla sam k seki i Balto je dotčal pozdraviti me, zagrlila sam ga i on je od sreće poskočio i onda smo poletjeli. :D A poslije, ne sjećam se jel sam sebi lakirala nokte ili njemu... uvrnuto :D

5. Najstrašniji horor ikad?

Nestašica lakova za nokte. :DD Moram priznati da sam prije hororce gledala bez problema, ali od kak me jedna frendica vrišteći i skačući po meni, na jednu od strašnih scena uplašila, od tad izbjegavam hororce. :3 Inače bi strašne scene gledala bez reakcije, doslovno bi bila hladna i ono kulerica, iako bi me iznutra često bilo strah, ali dok je ona skočila na mene, od tad se trzam. Hvala D. kaj si mi oduzela to :P Nemrem se sjetit najstrašnijeg, al znam da su mi svi nastavci Saw sage, odvratni, don't watch it.

6. Najdraža uspomena/dogodovština iz djetinjstva?

Beskrajne igre na improviziranom igralištu, igranje barbikama... ima toga... vožnja bicom žmirečki, "pijenje" kave u vožnji bicom... ali evo jedne od dražih, špekulanje(kak mi velimo)/pikulanje s tatom i sestričnama, nakon igre smo bili toliko prašnjavi i prljavi da nas je mama skoro u vešmašinu trebala strpati, ali to je bilo toliko lijepo i zabavno, pogotovo uz mog tatu. <3

7. S koliko ste godina prvi put izašle iz kuće našminkane? Kakve su bile reakcije roditelja?

Nemam pojma, valjda 7.razred i to ti je bila maskara i crna olovka u najdebljem mogućem sloju nanesena na waterline, tata i mama nisu nikaj rekli, kaj budu, bila sam u buntovnoj/bijač fazi pa su bili kul s tim jer su morali biti. :D

8. U kojem biste fantastičnom svijetu iz knjige/filma/serije voljeli živjeti i zašto?

Evo ne znam, valjda u Harry Potter svijetu, sviđa mi se sva ta magija i čudesa silna. :D Mada se ne bi žalila ni na Mystic falls, if you know what i mean. :D S tim da bi i ja bila vampir.

9. Što biste voljeli promijeniti/čitati na mojem blogu?

Oćem video tutoriale, al znam da ih kad - tad budem dočekala, samo dok se dograbiš bolje opreme. Držim fige da bu to čim prije. :)

10. I za kraj, jedno lakoholičarsko. :D Koliko lakova imate u svojoj kolekciji? Koja boja dominira?
 

Ček, idem brojat..................... 53 :D zasigurno više od prosječne žene, ali premalo za jednu lakoholičarku. Stvar je u tome kaj dok dosegnem neki "limit" razdijelim lakove da umirim savjest. :D Najviše ima neke pink/breskvaste, čudno za jednu djevojku koja do nedavno pinky i rozo nije mogla smislit...sad čak i imam pinky hlače, ali još uvijek se preseravam kao ne volim pinky pa ih zovem breskvasitm. :D Dok jednog dana budem stara, čisto me strah da budem furala kričavo rozne baršunaste trenirke, pošto sam bila zadrti mrzitelj svega roznog. :D



We <3 beauty



1. Koji je kozmetički proizvod bez kojeg ne možeš?

Maskara i sjenilo za obrve i lakovi za nokte ofc. :D

2. Conturing ili strobing? zašto?


Ummm, niti jedno? :D Al ajd ako od dva zla moram odabrati ono manje, biram konturiranje, ali ono blago i prirodno, ne KimK, a strobing, not, ne volim disko kugla look.

3. Najdraži odjevni predmet?


Šarene hlače, razno razne skunjice i šosevi. :)

4. Najveći fail u šminkanju?


Moj fail ili fail općenito? Moj fail je bio dok sam popunjavala obrve sivom olovkom za oči, ajme majko...užas dok se sjetim, to je bilo toliko prirodno ko od Nicki Minaj dupe...ekskuze mou :D

5. Što si htjela postati kao mala i je li se to ostvarilo?


Htjela sam postati bankarica i to sam svima govorila, i evo me završila poduzetništvo i trenutno se mogu nazvati poreznikom II, ko zna kud me život odnese, možda jednog dana i budem zaposlenik neke banke. :))

6. Najdraža boja laka za nokte?


Joj, cure, teška pitanja postavljate :D do nedavno su me prale rozo/breskvaste nijanse, sad su me ulovile neke neodređene nijanse tipa siva i bež, uglavnom neutralne...Ali evo najdraža i koju sam prvu i počela furati je crvena i odgovaraju mi sve varijacije na temu. :)

7. Najdraži YT vloger?


Još uvijek nisam sigurna gdje svrstat ovo vloger? ahahaha:D Nemam najdraže, na YT volim pogledat Tonight show s Jimmyjem Fallonom i tako neke stvari koje me nasmijavaju. Prije bih od šuba rekla Chloe Morello i Lauren Curtis, ali nekako mi više nisu toliko zanimljive...

8. Najomraženiji kućanski posao?


Pranje podova, definitivno.

9. Najdraži dio kod pripreme novog posta za blog? (slikanje/pisanje/..)
Pisanje, pogovoto ovakvih postova jer se u njima najviše opustim i u njima možete najviše vidjeti mene, a u recenzijama ipak moram paziti kaj pišem i na koji način pa ono, nisu mi toliko opuštene...

10. Imaš li kakve kuće ljubimce? Kako se zovu?

Imam jedno malo čupavo zlo, zove se Pupi i već ste ju imale priliku vidjeti na blogu.



Evo je, pozerica mi pomaže u fotkanju Bourjois La laquea. :)

Kako sam već jednom odradila ovaj tag, ne ću nikoga tagirati, ali mi vi slobodno odgovorite na neka pitanja koja su cure postavile, zanimaju me odgovori.

Tipkamo se,

Green :**








Broj komentara: 6:

  1. Uuu da su bar sad 80-te, zavidim svima koji su imali prilike uživati u tom, po meni najboljem, razdoblju :D
    Hahaha trebala bi ti s menom gledati horora, da viš dok ja tek počnem vriščati xD Ovih dana sam baš pogledala 'Conjuring', 'Insidious' i takve horore. Grlo me peklo od vriščanja :D 'Saw' je nula bodova za ove :D Btw oduvek mi je bila želja u kinu pogledati tak nekaj, al' morti bolje da nejdem jer bi mogla rasterati sve ljude xD
    Totalno se kužimo u vezi ove rozne boje, ja ju isto nisam mogla zmisliti, pogotovo ne na noktima. I vidi vraga, ko za inat baš roznih imam najviše :D
    Nego, fala kaj si odgovorila na pitanja, bilo je zanimljivo čitati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, ne bi fala, samo ti gledaj sama hororce :P To tak ide i onda se pitaš od kud se stvorila ta hrpa, znam da se ja to pitam svaki dan, pinkily :DD

      Izbriši
  2. iz sveg navedenog skužila sam da voliš daleku obalu jer 'osamdesete su bile godine' ;)
    evo još jedne koja do prije godinu-dvije nije mogla smislit ništa rozo, a sad skuplja neke roze lakiće i šminkice, za poludit :D
    volim pogledat dobar horor, a sad idem provjerit ove shoppove ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "kad smo stalno svirali..." :D uf, lakše mi je dok nas ima više ;) ne znam kaj me spopalo sa svim tim roznilom :3 :D

      Izbriši
  3. 80 - te <3 Baš volim taj đir, ali samo u glazbenom smislu jer sve ostalo mi je veliki kičeraj :D Odlična mi je ideja da na Kameja sajtu lovim Artdeco proizvode na sniženju, kako se toga nisam sama sjetila. Od sada pratim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, dok samo vidim one predimenzionirane frizure u Nanny Fine stilu i ona drečava šminka... :D al mjuza je bila odlična :) Eto, sad budeš imala na umu, držim fige da uloviš nekaj lijepog na akciji. :))

      Izbriši