utorak, 15. rujna 2015.

Avon Planet Spa Amazonian Treasures





Pozdrav lijepi moji,

predugo me nije bilo, nemam neki poseban razlog izbivanja. Jednostavno sam si uzela oduška od svega pomalo, izgleda da sam se ulijenila na godišnjem, koji je btw trajao dva tjedna, tak da nemam opravdanja za nepisanje. Ali kako na neke stvari volim gledati nonšalantno, tak smatram da je moj blog moj hram za opuštanje, a ne stvar na kojoj štancam postove ko na traki. U svakom slučaju, hvala svima koji su navraćali na blog dok me nije bilo. Za danas sam vam odlučila natipkati recenziju jedne maske za lice. Odmah bi napomenula kako ovu masku u posljednja dva Avonova kataloga uopće nisam uočila, tak da je trenutno nema u prodaji, ali ja se nadam da će ju kad, tad ponovno uvrstiti u ponudu. :) Bacimo se na recenziju...






Što kažu iz Avona:

"Osvježavajući i hidratizirajući spa ritual. S ekstraktom acai bobica i duda koji će pružiti senzualnu hidrataciju."

"Umirujuća i osvježavajuća maska za lice vraća koži sjaj i pomaže održati mladenački svjež izgled."
Odmah bi nagalsila kako se u potpunosti slažem s ljudima iz Avona jer joj je djelovanje upravo onakvo kakvo i obećava. Moja koža nakon korištenja ove maske je predivno mekana na dodir, osvježena i pročišćena. Masku koristim u onim danima kad mi je koža lica siva i beživotna, nakon korištenja vrati mi se nešto živosti i boje u lice.




KOLIČINA: 75 ml
CIJENA: 75 kn (trenutno nema u ponudi)
ROK TRAJANJA: 12m od otvaranja

Kao što vidite maska dolazi u tamno ljubičastoj tubici, koja je zatamnjena pa tako štetno djelovanje izvana ne može doprijeti do maske. S ovom ljubičastom bojom se lijepo dočarala  nijansa acai bobica - amazonskog blaga, na čemu se cijela ova linija i bazira. Gore na fotografiji se vidi otvor, koji je po meni taman jer ne izađe previše proizvoda, odnosno premalo jer je ovu masku potrebno nanositi u nešto debljem i bogatijem sloju.



Kao što vidite tekstura je gelasta, zapravo rekla bih želatinasto - gelasta. Iako je gelasta, nije previše gusta, stoga je treba nešto više nanjeti, ja nanosim stvarno izdašnu količinu na lice. S time da mi se jedan dio maske upije, pretpostavljam jer mi je lice često "gladno", a i zbog činjenice da ova maska ima i hidratizirajuće svojstvo. Masku na lice nanosim prstima, mada bi možda bilo bolje nanositi je plosnatim kistem. Maska se bez problema razmazuje po licu. Inače je blago roskaste nijanse, odnosno bobičasto mauveaste, ali dok se razmaže, postaje roskasto prozirna, kaj možete vidjeti na fotkama dolje. :)



Miris ove maske je fenomenalan, očaravajući, miriši pravo bobičasto i egzotično. :) Po meni je miris odlično pogođen, čak me podsjeća na neke gumene bombone. Pretpostavljam da je to miris acai bobica i bez obzira kaj je miris jako slatkast, nije zagušljiv, već naprotiv, čista je uživancija ovu masku imati na licu.

S obzirom da sam već toliko puta u ovom post spomenula acai bobice, moram priznati da zapravo ne znam gotovo ništa o njima, osim da su dobar antioksidans. Pa sam stoga malo guglala i donosim vam skraćenu verziju onog kaj sam pronašla.

Uglavnom acai bobice su plod jedne vrste palma, koje rastu u prašumama Amazone. Ove bobice se mogu usporediti s borovnicama po boji i okusu, ali one imaju sedam puta veću antioksidativnu aktivnost od borovnica. Sve ćešće se acai bobice koriste u službi ljepote, a pošto su zdrave i za druge stvari, s ovakvim svojstvima, ja glasam da ih čim više pronađemo u kozmetičkim proizvodima. :D


UPOTREBA: nanijeti obilan sloj maske na čistu kožu, pričekati 10 minuta i isprati. Može se koristiti 1 - 2 puta tjedno.

Moram priznati da zbog blagog osjećaja hlađenja i predivnog mirisa, masku na licu držim i dulje od preporučenih 10 minuta. :D Po meni je ovo jedna odlična maska, zaista pruža pravi spa doživljaj, uz popratno lagano hlađenje, maska zbog svoje gelaste teksture ne zateže lice. Nakon ove maske nemam potrebu stavljati brdo kreme na lice, zbog toga jer maska moju mješovitu kožu djelomično nahrani. Nakon nje stavim samo tanki sloj fluida i lice mi je zaista zahvalno.

Od ove maske nemojte očekivati pročišćene pore, biti će nešto čišće, ali ne dubinski pročišćene. Stoga ako tražite masku koja hidratizira i osvježava kožu, ovo je prava stvar za vas (naravno ako je vrate u prodaju). Maska mi niti jednom nije izazvala neugodne nuspojave na licu, niti mi je lice negativo reagiralo na nju.

SASTOJCI: aqua, glycerin, carbomer, PEG-40, hydrogenated castor oil, PPG-26-BUTETH-26, 1,2 hexanediol, PEG-20 methyl glucose sesquistearate, caprylyl glycol, parfum, sodium hydoxide, disodium edta, portulaca oleracea extract, alcohol denat, linum usitatissimum (linseed) seed oil, phosphoric acid, euterpe oleracea palm heart extract, morus nigra fruit extract, camelija sinensis leaf extract, lagerstroemia indica extract, foeniculum vulgare (fennel) fruit extract, CI 17200, CI 42090, linalool.

Uf, oči su mi zamalo poispadale od prepisivanja svih ovih sastojaka, neki bi rekli kak je ova maska puna loših sastojaka, ali ja kažem da mi je dobra i budem ju koristila do zadnje mrvice. :D

Jeste li probali ovu masku i koju masku trenutno koristite? Dajte mi neke preporuke. :))


Tipkamo se,

Green :**








Broj komentara: 6:

  1. to si zbog mene napisala post, znam ja :P
    Imam jako puno pora, ako znaš neku masku za to javi :(
    Ova maska mi ima preedobru boju i uvjerena sam da predivno miriše kao što si i rekla. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to :P :)) Imam neku isto od Avona, čini mi se s mineralima mrtvog mora, e ta ti pročisti pore kaj ti je koža škriputavo čista, al bome nakon nje se koža mora dobrano nahraniti.

      Izbriši
  2. Joj, imala sam piling iz te linije-fantastičaaaan! Boja i miris, omg, ima li išta savršenije?! :DD Doduše, uz piling sam bila uzela i ovu masku, ali budući da ne koristim maske onoliko koliko bih trebala, mislim da sam ju poklanjala u nekom darivanju. Ali eto, sada bih ju isprobala, ako ju ne vrate u katalogu, pošalji malo :) ahhaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, to ti je bila kardinalna greška :P mislim da se čak i sjećam tog darivanja, uz masku je bio i neki žuti lak, ako me sjećanje ne vara. :D Hehehehe, daj adresu. :))

      Izbriši