utorak, 6. listopada 2015.

Top 5 jesenskih nijansi lakova za nokte


Hello lijepi moji,

danas vam donosim jesenski izbor nijansi lakova za nokte. Kao što vidite odabrala sam sve neke tamne i zagasite nijanse, mama mi veli da sam mogla ubaciti i narančastu, ali eto, nekako me trenutno peru ovakve tamne nijanse i mislim da ću ih većinu jeseni nositi. Trenutno na noktima imam ovog malenog Essence ljepotančića iz Came to Town LE. Kako mi nokti nisu u reprezentativnom stanju i to dobrih već mjesec dana, ne mogu vam ga pokazati ovdje. Naime, nokti su mi toliko očvrsnuli ko nikad u životu, hvala Evelin 8u1, ali pošto su mi bili dugački ko u jastreba kandže, dok bi malo jače zapela pucali bi ko repa. I tako mi je u snu prvo puknul nokat na malom prst, potom palacu druge ruke, e dok su mi na jednoj ruci pukla dva, odlučila sam da je krajnje vrijeme da ih odrežem sve. Jednog jadnog nokta mogu tolerirat, sve više od toga je previše. Enivej, odrezala sam ih skroz jer ja ništa ne znam polovično, ko ni kosu šišat i sad oni ko za inat rastu ekstremno sporo. :/

Eto, nakon kratke jadikovke, bacimo se mi na ljepotane. :)




Prvi u nizu je već spomenuti Essence iz LE Came to Town, ne mogu pronaći naziv nijanse. Uglavnom ova kolekcija je bila hit prošle godine u zimskom periodu, uz njega sam u paketiću za 30 kn dobila topper sa zlatnim šljokicama i lijepu crvenu, pravu zimsku i prazničnu nijansu. Ova nijansa koju vam predstavljam je lijepa  zagasito šljivasta. Meni osobno je predivna. Samo kaj je lakić malo problematičan, dugo mu treba da se posuši, a i brzo se isfuca na vrhovima. Bez obzira na to, meni je jako drag, i bit će često nošen ove jeseni, a i zime. :)



Sljedeći ljepotan je Catrice C04 Greyhound to Nowhere, također iz limitirane kolekcije. Tek sad dok pišem ovaj post sam skužila da sam dva od pet lakova odabrala iz LE, nadam se da mi ne zamjerate, barem se možete ovako diviti nijansama. :) Uglavnom ovog ljepotana sam vam već pokazala na blogu pa vam stavljam link na recenziju ---> LINK



Bourjois 9 Marron show, dolazi iz nove kolekcije lakova za nokte, ovaj predivni La Laque sam dobila u swapu s Anitom, moj post možete vidjeti OVDJE, a Anitin post OVDJE
Ovo je jedna bogata nijansa trule višnje ili kak se sad pomodno kaže marsala, ak sam dobro upamtila. Ja ću vam reći zdravo seljački, nijansa trule višnje, kojom sam ja oduševljena, furam ga sa zlaćanim topperom na prstenjaku i moram priznati da sve to skupa jako lijepo izgleda. :)


Još jedan Essenceov ljepotančić, radi se o nijansi 113 do you speak love? nisam sigurna ima li ga još uvijek u prodaji, dobila sam ga prije neke dvije godine za ročkas od mojih najdražih A i V. :) Ovo je strastvena tamno crvena, rekla bih čak i neka nijansa krvavo crvene. Ako ova nijansa ne viče ljubav  i strast, ja ne znam koja onda to radi. :D Mislim, na neki način si moramo oraspoložiti tmurne dane koji dolaze, a di ćeš bolje nego vatrenom nijansom laka. ;)




I naposlijetku jedna nijansa koja meni uvijek padne na pamet čim netko spomene jesen - smeđa. :D Radi se o Avon deluxe chocolate nijansi. U potpunosti se slažem s imenom, ovo je prava bogata i topla čokoladna nijansa, sadrži u sebi sitan raznobojni shimmer, koji nijansu podiže na novi nivo. Taj shimmer ne nestaje dok se lak nanese na nokte i zbog njega se nokti lijepo presijavaju na suncu. Ovaj lak također imam godinama u kolekciji i oduvijek mi je jedan od posebnijih koje posjedujem. :)

Ne želim vam obećati da ću pokazati swatcheve jer kao što sam već dokazala, rijetko kad pokažem odabir nijansi za godišnja doba, a i sad s ovakvim ružnim noktima, ne bi vam pred oči. :3


Recite mi kak vam se sviđa moj odabir? Koje nijanse bi vi oduzeli, nadodali? :)

Tipkamo se,

Green :**




Broj komentara: 29:

  1. Divne boje si odabrala :)
    Mene u zadnje vrijeme drže nude nijanse, no sigurn ću u neko doba posegnuti za bordo i ljubičastim nijansama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) I mene su do nedavno nude mamile, ali sad sam zapela za ove tamnije. :)

      Izbriši
  2. Lepi orehi :D Makar nisu baš moje boje (osim ovog Greya :P), moram reći svaka čast na top 5! Ja ovih dana pokušavam izdvojiti top 10 jesenskih favorita, al' nejde mi baš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, fala, friški, domaći. :D Je pa to ti je zato kad imaš ogromnu kolekciju, moja je mala pa mi je lako izabrati. :))

      Izbriši
  3. Ne znam, primijetila sam da mi nokti rastu brže kad nemam vremena sjediti i skraćivati ih, odnosno da rastu sporo kad ih moram previše skratiti pa se osjećam kao da nemam prste. Samo zaboravi na njih i bit će jastrebove kandže za tren oka :D
    Super su mi sve nijanse, baš po mom guštu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E točno to, osjećam se ko da nemam prste, a pogotovo dok lupkam po tikovnici, ne znam pisat bez noktiju :3 Uf, nadam se. :D Hvala ti. :))

      Izbriši
  4. baš mi se nekak posebno svida ovaj bourjois :P

    OdgovoriIzbriši
  5. essence -come to town je deff najljepša nijansa na tom okupu..prekrasna je, sjećam se kolekcije, tamo negdje oko Božića je to bilo, ako se dobro sjećam, imala sam na piku, ali eto....prošlo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš ja uopće nisam imala na piku, za divno čudo :D i kupila sam ju iza Božića jer u mom dm-u moreš kupiti le i nakon kaj odavno odu iz prodaje :D

      Izbriši
  6. Svi su lijepi, ali ovaj Bourjois je najljepši :D ja takve nijanse najvise nosim kad je jesen :)

    OdgovoriIzbriši
  7. essence come to town mi je najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne nijanse si odabrala Bourjois je vrh! :) moram ga probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)) Probaj, divan je, ali na mojim noktima se brzo izliže sa vrhova pa budi opreznija, tj kupi ga na akciji... :)

      Izbriši
  9. baš su ti super jesenski lakovi <3 posebno Avon deluxe chocolate i Essenceova iz Come to town kolekcije <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan odabir :D Moj je favorit Essence 113 do you speak love? :) Fotkice su ti baš divne i mirišu na jesen :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Catrice mi deluje najzanimljivije :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivne si nijanse odabrala, sve vrište jesen :) Fotke su ti super :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas su prve jesenje boje u pitanju, sve mi se dopadaju! :D

    OdgovoriIzbriši