nedjelja, 18. rujna 2016.

2. blogorođendan + darivanje


Tko bi reko da ću uskoro proslaviti dvije godine bloganja, doduše neredovitog bloganja, ali opet, bloganja! :D Prije dvije godine, točnije 22. rujna u kasni sat, otvorila sam blog. U to vrijeme sam bila u više težih situacija, obiteljskih, osobnih, you name it, i got it...i mislim da tad nisam otvorila blog, da ga ne bih nikad. Iako nisam pisala sve do prosinca te 2014-e, cijelo vrijeme sam fotkala, zapisivala bilješke o proizvodima, smišljala nove rubrike i vrtila ideje po glavi i to mi je pričinjalo zadovoljstvo, imala sam osjećaj da ipak nekaj korisnog i dobrog radim sa sobom, stoga nije ni čudo da previše volim svoj blogić i ovaj kutak interneta u kojem mogu biti svoja.
Priznajem kroz sve ovo vrijeme sam imala nekoliko kriza u kojima sam htjela odustati od bloganja i od svega. Postojale su tako neke situacije u kojima sam mislila da sam nedorasla svemu ovome, situacije u kojima sam mislila da moj blog ne valja, odnosno da ja nemam pojma i da ne radim dobro i sigurna sam da će u budućnosti biti brdo situacija u kojima ću misliti da moje bloganje ne valja, naprosto jer sam takva osoba koja se uvijek preispituje i podcjenjuje i zato ako opet nestanem s vremena na vrijeme, ne brinite, u glavi vodim bitku koliko sam dorasla/nedorasla svemu ovome. Ali bit ću back, ko i terminator jer ja nikad ne odustajem. :D

Umjesto da vi mene darujete za moj blogoročkas, ja "moram" vas, ccc. :D Šalu na stranu, kao zahvalu za čitanje, praćenje, komentiranje i lajkanje mojih postova i objava, kupila sam vam neke stvarčice, možete ih vidjeti na fotki gore. Hvala svima koji poštuju i podržavaju moj rad, netko od vas će sve ovo moći osvojiti.

Essence trio rumenila u nijansi 01 who run the world? girls!
NYC hd color quattro sjenila u nijansi 824 Central Park Lavender




Avon Luxe ruž za usne u nijansi Designer Red
Essence olovku za usne u nijansi 12 wish me a rose




Coral lak za nokte u nijansi 56 (divan šljokičavac) <3
Testerčiće: L'Oreal, Giordani Gold i Oriflame



PRAVILA:

1. Lajkati moju facebook stranicu LINK
2. Podijeliti post javno/public (post na vrhu facebook stranice)
3. Zapratiti me na nekoj od sljedećih platformi:
    Instagram LINK
    Youtube   LINK
    Bloglovin  LINK
Nakon što napravite sve korake, ovdje u komentarima mi napišite gdje ste me zapratili i pod kojim imenima.
Pod brojem 3 me ne morate zapratiti na svim platformama, nego izaberite jednu od njih. :)

Darivanje je otvoreno za sve susjedne države.

Traje do 28.09.2016. u ponoć. Koji dan nakon toga objavljujem dobitnika, birat ću preko wooboxa.

To bi bilo to, sretno svima! :*

Green

EDIT: Preko wooboxa je nasumično odabrana Mirela Rastija!

Mirela, čestitam, javi mi se u inbox s podacima. :)


81 komentar:

  1. Divno darivanje.. Pratim te na Youtube kanalu pod imenom Mlinaric Lidija, In: lidya_lily

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan blogorodendan 🎂

    Dok god radis ono sto te veseli i ispunjava nema potrebe da se brines i preispitujes,nego nastavi i dalje raditi ono sto volis.

    Blogovin Vin

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan blogorođendan!! Pratim te na YT: Mirjana Mlinaric

    OdgovoriIzbriši
  4. Superr pokloni.Sretan blogorodjendan.Pratim te na instagramu amina.begagic
    LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan rodendan. Super darivanje sretno svima.
    Pratim na youtubu i FB

    OdgovoriIzbriši
  6. Super :) Sretan rođendan i još puuno ovakvih rođendana i uspjeha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim te od prije i na y.t.-Mirela Rastija, i na blogu-Mirela, te na fb također pod mojim imenom i prezimenom. pozz :)

      Izbriši
  7. Sretan blogorodendan! :)
    Darivanje je woow! ;)

    Pratim te na Instagramu pod imenom: marijah_0805

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan blogorodjendan 💋💋 divno darivanje 💋💋 pratim te na instagramu : hodzicdzenita_ 💋💋kao i na fb 💋💋

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan blogorođendan :-)

    Na instagramu sam olivera.k i pratim te :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlicno darivanje, nek ti je sretan :D
    Pratim na instagramu i youtube: Vedranamajer i fb

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rodendan.
    Fb Ankica Miloš
    YT Ankica M

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan blogorođendan i još puno budućeg bloganja :D <3

    Pratim na fb: Sanela Tomić,
    instagram: sanella_t
    youtube: Sanela T

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan blogorodendan i neka ih još punooo bude:)pratim te na fejsu i instagramu:makeupholic27

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogorodendan i neka ih još punooo bude:)pratim te na fejsu i instagramu:makeupholic27

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan blogorođendan! :)

    Facebook: Tea Bandić
    Instagram: @tea1983
    Youtube: Tea Sainovic
    Bloglovin: Tea Šainović

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan blogorodjendan,puno srece i uspjeha u daljem radu. ;) FB Jasmina Animsaj IG jasmina.animsaj

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretan blogorođendan i još puno novih fanova i pratitelja Vam želim,
    zajedno s Vama,Vašem blogorođendanu i ja se veselim. :-)
    Pratim na YT.cervarsanja@gmail.com
    FB.Sanja Červar

    OdgovoriIzbriši
  18. FB: Jasmina Sukalić
    Instagram: jasmina.sukalic

    OdgovoriIzbriši
  19. Sretan blogorođendan i da ih bude još puno od <3 ti želim =D

    FB: Martina Šišić
    IG: @martinasisic
    YT: Martina Sisic
    Bloglovin: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlično darivanje, kao i svako do sada :) pratim na:

    Fb: Ines Kristić
    Yt: Ines Kristic

    OdgovoriIzbriši
  21. Sretan blogorođendan i da se jos dugo citamo!

    Ma pratim svuda vec dugo vremena.
    Instagram: aneta_91
    Yt: Aneta Služek
    Bloglovin: Aneta Služek

    Darivanje ti je super 😊

    OdgovoriIzbriši
  22. Pratim te od prije pod Ana Rezic
    Takoder i na YT,Blogu i na FB pod ovim imenom
    Darivanje je extra
    Sretan rodendan

    OdgovoriIzbriši
  23. Pratim te od prije pod Ana Rezic
    Takoder i na YT,Blogu i na FB pod ovim imenom
    Darivanje je extra
    Sretan rodendan

    OdgovoriIzbriši
  24. Srećan blogorođendan! :)
    Pratim te na Instagramu pod imenom @jelenanikic86
    Super pokloni, oduševljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  25. fb Ane Saric Sretan rođendan!
    YT Ane Saric

    OdgovoriIzbriši
  26. FB Višnja Tomić Šaldić YT Šaldić Višnja

    OdgovoriIzbriši
  27. Sretan ročkas i super ti je darivanje :)

    Pratim na fb,yt i bloglovinu: Tea Dorčak..

    OdgovoriIzbriši
  28. Sretan ti blogorođendan i želim ti još punooooo postova i novih čitateljica :-D
    Pratim te preko FB i podijelila sam post o darivanju - Ines Obradović, te preko Bloglovina i YT - a kao Chelsea

    OdgovoriIzbriši
  29. Sretan blogorođendan i puno sreće i uspjeha u daljnjem radu zelim! 😘
    Pratim na yt kao Ana Bašić.

    OdgovoriIzbriši
  30. Pratim te na YT Marija Rimoldi
    Sretan blogorođendan

    OdgovoriIzbriši
  31. Sretan 2. rođendan bloga :) Sretno i dalje u bloganju, imaš jako lijep i pregledan blog i ne trebaš sumnjati u svoje kvalitete!!!
    Pretplatila sam se na you tubeu pod imenom Ivana Baković, isto kao i na Bloglovin :) Ig nemam

    OdgovoriIzbriši
  32. Sretan blogorodjendan :)
    IG-sladjanamilojevic1181
    YT-sladja sladjaa
    Bloglovin-Sladja Na

    OdgovoriIzbriši
  33. Sretan 2 rođendan blogu
    Odlično darivanje
    Pratimo na fb Paola Ana

    OdgovoriIzbriši
  34. Sretan rođendanko! :-)
    Pratim na Youtubeu i Facebooku pod imenom Ksenija Cajzek

    OdgovoriIzbriši
  35. Sretan rođendanko! :-)
    Pratim na Youtubeu i Facebooku pod imenom Ksenija Cajzek

    OdgovoriIzbriši
  36. Sretan blogorođendan!
    Fb i bloglovin - Ksenija Gortan
    IG - tenebra59

    OdgovoriIzbriši
  37. fb: Mirjana Plećaš
    instagram: mirjanamirap
    youtubeu: mirjana p

    OdgovoriIzbriši
  38. fb: Suzana Cicak
    yt: Suzana Cicak

    OdgovoriIzbriši
  39. FB: Ksenija Drča

    Koristim i pratim sve 3 platforme, pa sam te tako zapratila na sve 3...

    Instagram: kksenci
    Youtube: Xency
    Bloglovin: Ksenija Drča

    Sretan 2. blogorođendan i još punooo njih :D :*

    OdgovoriIzbriši
  40. Facebook: Josipa Vučković
    Instagram: josipa8963

    Sretan blogorođendan, želim ih još mnogo mnogo, puno čitateljica/pratiteljica, puno dobrih suradnji i puno lijepih i pozitivnih komentara :)*

    OdgovoriIzbriši
  41. Sretan roćkas. Facebook: Dragan Jakić

    OdgovoriIzbriši
  42. Sretan roxx,darivanje je mrak! IG @marijanafeldes91

    OdgovoriIzbriši
  43. Youtube: ivana bubek

    Sretan rođendan! :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Divno darivanje :)
    FB: Nikolet Varga
    IG: blonde_niki

    OdgovoriIzbriši
  45. Cestitke draga moja mrs.Green :D
    pratim te naravno najvise na facebooku kao Marina Zg, Instac nemam nazalost, ali sam pretplacena na yt kanal marinasutalo56@gmail.com
    i evo sad se pratimo i na Bloglovinu!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  46. Sretan 2. Blogorođendan 🎂☺❤

    Darivanje ti je predivno 😊
    Pratim te na:
    FB: Marina Grubić
    Yt: Marina Grubić
    Bloglovin: Marina Grubić

    Želim ti još puno sreće u radu na blogu ☺❤

    OdgovoriIzbriši
  47. Još jednom čestitam i želim ti još puno blogerskog staža.
    Pratim te pod imenom Katarina Ventin Siljan na Facebooku, YT i Bloglovinu.

    OdgovoriIzbriši
  48. Sretan 2. Blogorođendan :)
    Darivanje je genijalno ;)
    PRATIM te na
    FB:Antonela Grubić
    INSTAGRAM:antonelagrubic
    SRETNO !!!

    OdgovoriIzbriši
  49. fb Svjetlana Rimoldi

    Yt Svjetlana Rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  50. YT Maja Rimoldi
    Fejs Maja Rimoldi

    OdgovoriIzbriši
  51. Marinela Mršić21. rujna 2016. u 20:32

    INST: marinelamrsic :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Divno darivanje <3
    FB: Josipa Čačić
    IG: josipa.xx
    YT: Josipa Čačić

    OdgovoriIzbriši
  53. Super darivanje ❤
    FB:Ivana Cindrić
    IG:ivana_3006
    YT:ivana_3006

    OdgovoriIzbriši
  54. Sretna rodjendan Imam samo Facebook!! Ana Simic

    OdgovoriIzbriši
  55. Pratim te na instagramu kao Tihana Husnjak7 :) 🎁🎂🎈🎀🎆🎉

    OdgovoriIzbriši
  56. Pratim te na instagramu kao kolar_monika ������

    OdgovoriIzbriši
  57. Sretan blogorodjendan draga!!! <3
    FB Jelena Mitrovic
    YT Jelena Mitrovic
    Inst. @jecatheveca
    Hvala na prilici.. :-)

    OdgovoriIzbriši
  58. Sretan blogorodjendan draga!!! <3
    FB Jelena Mitrovic
    YT Jelena Mitrovic
    Inst. @jecatheveca
    Hvala na prilici.. :-)

    OdgovoriIzbriši
  59. Sretan blogorodjendan ! fb.Snjezana Cosic yt,Snjezana C/V. ig.snjeskasmeska

    OdgovoriIzbriši
  60. Pratim na fb, yt, i bloglovinu i svuda sa imenom Jovana Stefanovic 😊

    OdgovoriIzbriši
  61. Yt-Slavica Milovanovic
    inst-slavicamilovanovic90

    OdgovoriIzbriši
  62. Fb Jovana Morača Stojanović
    Ig jovanamoraca

    OdgovoriIzbriši
  63. yt: Maja Sredojev
    fb: Maja Maki Sredojev

    :D pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  64. Pratim na youtubeu pod imenom mary. Like-an i shareano na facebooku pod imenom Marijana Klir.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  65. Sretan rođendan!
    FB: Ana Petrinac
    IG: anabanana2212

    OdgovoriIzbriši
  66. Facebook - Tamara Franjević
    instagram - zlamara

    OdgovoriIzbriši
  67. grabargordana - IG
    Gordana Gravar - FB

    Sretan blogorođendan =)

    OdgovoriIzbriši
  68. fb Danijela Šarić
    instagram danijela_pr

    OdgovoriIzbriši
  69. Sretan rođendan i od mene.
    oskakoska ( Instagram )
    Ida Franjević (Facebook)

    OdgovoriIzbriši
  70. Još puno uspješnih godina želim!
    Pratim svugdje pod imenom pizeta suzana (jedino na yt sam suzana pizeta)

    OdgovoriIzbriši
  71. Sretan blogorođendan!!! :)
    Pratim na fejsu kao Milka Grubić i na YouTubeu kao Milka G :)

    OdgovoriIzbriši
  72. Sretan blogorođendan! :)

    Pratim na fejsu pod imenom Anamaria Jakelić, a instagram modestyblaise9

    OdgovoriIzbriši
  73. Sretan ti blogorođendan!
    FB: Tina Ivanisevic
    YT: T Ivanisevic
    IG: tinaiv

    OdgovoriIzbriši
  74. Marinela Maricaa27. rujna 2016. u 23:14

    Youtube: Marinela Mršić

    OdgovoriIzbriši
  75. Sretan blogorodjendan! =)
    IG: andrea_benzo
    YT: Andrea Benc
    Bloglovin: Andrea

    OdgovoriIzbriši
  76. Sretan!
    IG:ivankagrubic
    fb:Ivanka Grubić

    OdgovoriIzbriši
  77. Sretan blogorođendan! 🎂 Predivno darivanje! 🎁
    Fb: Danijela Ale Ra Zagar
    Bl: Ale Ra
    YT: Alejinad 01

    OdgovoriIzbriši
  78. O pa sretan ti blogorođendan s malim zakašnjenjem :) i da se čitamo još dugo, dugo :)

    OdgovoriIzbriši