srijeda, 14. rujna 2016.

New in #5

Hello, hello,

eto mene, opet nisam pisala dugo, nadam se da ću sad pronaći vremena za češće pisanje pa što ne bih za prvi post nabacila new in, svi volimo zaviriti u tuđe ladice i vidjet kaj ima novoga. :) Ako vas zanima kaj sam to u posljednje vrijeme kupovala, nastavite čitati.

Ako me duže vrijeme pratite, znate da sam slaba na umivalice, stoga sam se počastila jednom jer sam jednu od mnoštva potrošila. :D Mogu reći da mi se ova Nuxe umivalica zasad jako sviđa, bez obzira kaj se nazire miris ruže, koji ja inače ne volim. Nadam se da ću vam pisati detaljnije o ovoj umivalici dok ju više isprobam.





Pošto sam ostala bez noćne kreme, odlučila sam dati priliku ovoj Olivalovoj jer ju svi jako hvale. Zasad imam samo pozitivno iskustvo.



Na fejsu sam vam pokazala kaj sam si naručila sa Spoil With Oil stranice, pisat ću vam i o ovome.



Ruke, odnosno koža, zanoktice i nokti su mi u posljednje vrijeme jadni i to sve zbog rada u rukavicama pa sam se opskrbila najdražom kremicom (Balea) i najdražim sapunom, a u obnovi će mi pomoći i SWO proizvodi s fotke gore. U planu mi je fotkat proces oporavka i napisati post o tome.



Stara pinceta je skroz naskroz amortizirana pa sam si nabavila novu, ova dolje je Ebelinova i odlična mi je. :D Dok sam bila u Mulleru, prodavačica na kasi mi je uvalila ovu zubnu pastu, neloša je i zubi su fkt trenutno bijeliji. :D



Obnovila sam i proizvode za kosu, šampon mi je solidan, a regenerator nisam još isprobala.



Ovo mi je drugi Adidasov gel za tuširanje, odlični su mi, postala sam opsjednuta njima. :D



Sitne potrepštine za noktiće, ovo dvoje u mene se troši ko na traci. :D



Bacamo se na onaj oku ugodan dio, dekorativa. Prvo bacite oči na moje bebice, predivni su mi ovak na hrpi. Sve ih obožavam. :D



U posljednje vrijeme sam postala opsjednuta olovkama za usne, do nedavno sam imala samo dvije, a sad sam ih već skupila osam. Nekak mi se više sviđaju ove tamne nijanse, ne ličim si na sebe dok se našminkam nekom svijetlom nijansom, ima li nas više takvih?



Još malo čubomazalica. Ako ću biti toliko vrijedna i produktivna u narednom razdoblju ću pisati i o ovim stvarima. :)



Ovo je fkt bila potrebna kupovina jer sam staru maskaru potrošila.



Ovo nije bila potrebna kupovina, ali imala sam samo jedan highlighter, žena nemre imat samo jedan! :D



U posljednje vrijeme nisam sva svoja, počela sam kupovat stvari koje sam prije zanemarivala. Jedno od ovih rumenila ćete imati priliku osvojiti u blogorođendanskom darivanju koje slijedi. :)



Isto tak i jednu od ovih paleta ćete moći osvojiti...




I naposlijetku vrlo važne i nužne stvari. Puder mi je predobar, ići će recenzija, jednom, haha, puno previše recenzija sam vam obećala, ne znam kud će me to odvesti. :D



I to je to od mojih noviteta. Kak vam se čine, kaj vas od svega ovog najviše zanima? I kaj ste vi u posljednje vrijeme kupovali? Pišite mi u komentarima. :)

Green

Broj komentara: 16:

  1. Ja sam koristila Olival dnevnu i nocnu kremu i stvarno su super!
    Guhl je takoder odlican. Trenutno ga koristim.
    A kakva je to pasta? Ime? Tj marka? Ne vidim pročitati pa pitam haha
    Sviđa mi se tvoj New in ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću i dnevnu nabaviti, samo treba potrošiti zalihe krema koje imam. :D
      Ja sam ga dns prvi put probala, nekak mi je prerijedak, jel su svi takvi ili je to samo do mog primjerka??
      Beauprox, nemam pojma koja je to marka, al ok je pasta, s tim da ju rotiram s drugima jer mi nekak nije sigurna za svaki dan, haha (moje brije u glavi), uglavnom pasta ti je crne boje i ko što sam rekla, zubi budu bijeliji od nje, ali moji su zubi i inače dosta bijeli pa nisam sigurna koliko sam dobra osoba za pričat o ovome. :D

      Izbriši
    2. Pa sta ja znam.. meni je ok. Nije rijetka.
      E bas cu morat probat pastu. :)

      Izbriši
    3. Pa sta ja znam.. meni je ok. Nije rijetka.
      E bas cu morat probat pastu. :)

      Izbriši
    4. Onda je očito do mog primjerka, baš je nekako želatinasto rijetka...
      Javi dojmove ako isprobaš. :)

      Izbriši
  2. Ja sam koristila Olival dnevnu i nocnu kremu i stvarno su super!
    Guhl je takoder odlican. Trenutno ga koristim.
    A kakva je to pasta? Ime? Tj marka? Ne vidim pročitati pa pitam haha
    Sviđa mi se tvoj New in ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako me zanima NUXE umivalica, piši što prije! :)
    Samo da se zna, čak imamo par istih stvarčica!! :P <3
    Meni ta pinceta ništa ne valja :(, ali mi je drago što tebi odgovara!
    Ženo koliko lakova, isplatile se paprike! :')
    Overall, predivan new in! <3
    Nisam nikad vidjela ove paletice, sramota me! Ova Manhattan ima prelijepu ambalažu! :)
    Kakva ti je paletica korektora? :)
    Overall

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Overall, predivan new in!**

      Izbriši
    2. O njoj ću sigurno pisat, strpi se da ju istestiram. :P
      Opaaa, kaj imamo zajedničko? Paletu korektora, olovke za usne i rumenilo/a? :D
      Hahah, nego kaj, nego se isplatile. :,D
      Tenkjuu. :))

      Izbriši
    3. pincetu, olovke za usne, 2 rumenila, paletu korektora, blazinice i 2 kremice! :P
      To je napredak!!

      Izbriši
    4. Opaa, još ćemo i favorite zajedničke imat! :DD

      Izbriši
  4. Prekrasne stvarčice :) Mislim da nisam isprobala ništa od navedenog (piši recenzije haha), ali baš mislim naručiti neku Manhattan paletu s Lijepa.hr. Ako probaš, piši, ako ode u darivanje još bolje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pisat ću punom parom, nadam se. :D Mislim da će menhetenica ipak ostati meni, tak je krasna zelena... #nemrem :D Dok isprobam, natipkam na fejsu kratki dojam. :)

      Izbriši
  5. Kupih takoder ovaj hightlighter ( obozavam ga) te ovu paletu korektora ( nisam sigurna kako s njom).
    A najvise me zanima proces oporavka ruku....sebicna sam,ali ne nosim rukavice a gradevinski radovi,drva,zimnica....ruke koma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga još nisam probala, nisam stigla pofotkat :3 Imaš kod A Lady detaljnu recenziju o ovoj paletici pa škicni, čak joj je i u favoritima bila, zato sam ju i kupila. :)
      Ići će post dok mi se skroz oporave, s tim da sad mjenjam rutinu i kemijsko mijenjam s prirodnim, malo ćeš pričaketi na post. Moje su koma i uz rukavice, tak da, kolko pomažu, toliko i odmažu...

      Izbriši
  6. Ovu Dove kremu moram imati uvijek u kuci , pred spavanje namazem ruke sa njom , predivno mirise , A takodjer sam probala sve palmolivine šampone , nisu loši ❤

    OdgovoriIzbriši