ponedjeljak, 5. prosinca 2016.

Favoriti mjeseca - studeni 2016.

Bok društvo, već nam je stigao prosinac, studeni mi je doslovno proletio, nisam se ni okrenula već je prošao. Želim vam lijep prosinac, s puno ljubavi i topline. Svima koji čekaju da se nešto dogodi, želim vam da to što prije dođe i ja sama čekam da se nešto dogodi, nadam se čudu. Iako ovo sad zvuči možda glupo i naivno, čovjek se za nešto mora držati, kaj smo bez nade...

Uglavnom, u današnjem postu vam donosim samo pregled fotki proizvoda koje sam voljela protekli mjesec, ako želite saznati koju više o proizvodima, kliknite na ovaj LINK
Link će vas direktno odvesti na video koji sam snimila. Dolje vam prilažem fotke.



Na ovom linku možete pronaći trailer filma The Dressmaker.

Hvala vam na čitanju i gledanju. Recite mi koji su vaši favoriti, imamo li koji zajednički?

Green 💋

Broj komentara: 12:

  1. Video pogledam kasnije navecer 😁

    OdgovoriIzbriši
  2. ovdje ne hehe. ugl. su mi essence, balea, dove, garnier, ziaja nivea i avon-bez njega ništa, skoro svaki proizvod odande. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nekako mi najbolje odgovaraju za kožu :D, nisu tako masni i hidratantni su a i cijena je super.

      Izbriši
    2. Slažem se, jedino ja baš ne volim Ziaju, ne odgovara mi, a baleinih proizvoda nisam puno isprobala...ostale obožavam. :D

      Izbriši
    3. meni jedino odgovara bijela-ziaja kozje mlijeko, krema za lice je savršena, i ove za ruke su, ujdno i za nokte. nisu masne, odmah se upije koža njeežna a krema pre mirisna. baleu tu i tamo kupim, ok mi je, sad sam malo počela eksperimentirati pa razno kupovati pa isprobavam :)ugl. oriflame, avon, nivea, dove, kupila sam mixa neke proizvode i preko neta neku prirodnu kozmetiku, pa ćemo vidjeti :)

      Izbriši
  3. Joj, kako ti lijepo stoji nova boja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je isto žal tih Essie lakova u dm-u :( Trebala bi se ja tam zaposliti, lepo bi ih cele dane mučkala i slagala po nijansama haha..i usput bi trgala pste onome ko bi ih išel otvarat! Btw lepa ti je kosa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ak se zaposliš, javljam se za pomoćnika, ahahahh, i ja bi mučkala. :D
      Fala. :)

      Izbriši