ponedjeljak, 13. veljače 2017.

Konjac spužva za čišćenje lica

Društvo moje, danas pišem o meni vrlo dragoj spravici, o Konjac spužvi za čišćenje lica, koja je već par mjeseci uvrštena u moju rutinu i pomaže mi u čišćenju kože.




"Prirodna Konjac spužva idealna je za cijelu obitelj. Duboko čisti, uklanja mitesere i nježno uklanja mrtve stanice s kože. Jedinstvena mrežasta struktura od biljnih vlakana potiče mikrocirkulaciju, uravnotežuje pH kože i vraća joj vlažnost i prirodan sjaj. Ručno rađena, biorazgradiva i eko-friendly spužva može se koristiti svakodnevno. Ne sadrži umjetne boje, konzervanse i štetne kemijske sastojke. Savršeno prijanja u dlan ruke za jednostavno čišćenje. Prikladna i za osjetljivo područje oko očiju."
Svoju spužvu sam kupila u Dm-u i platila sam ju 89,90 kuna, sad je već par mjeseci snižena na 79,90 kuna. Rok trajanja joj je 2-3 mjeseca.
Spužvica dolazi u kartonskoj ambalaži te je u dehidriranom stanju. Zbog te dehidriranosti je dosta tvrda, poput kamena i dok ju dirate imate dojam da držite nešto posve drugo, a ne nježnu spužvu za čišćenje lica.




Moja Konjac spužvica dolazi u bijeloj boji, a bijela spužvica je namjenjena svim tipovima kože. U našem Dm-u imaju još dvije vrste u ponudi, rozu s rozom francuskom glinom koja je za suhu i osjetljivu kožu te crnu koja je za masnu i aknama sklonu kožu. Ako želite isprobati koju drugu, bacite oko na PINK PANDU jer tamo imaju veću ponudu od ove u Dm-u.



Spužva funkcionira tako da ju prije korištenja morate potopiti u toplu vodu. Nisam sigurna je li dobro stavljati ju pod pipu, možda pod blagi mlaz, nekako imam dojam da bi se vlakna oštetila ispod jakog mlaza vode, pod uvjetom da se svakodnevno koristi. Stoga imam posebnu staklenu zdjelicu, koja je dezinficirana i čista i koja mi služi samo za potapljanje spužve u vodu.
Nakon što se potopi nabubri, postane toliko mekana da je to divota. Dok je dehidrirana, puno je manja, nego dok se napuni vodom. Nažalost, na fotkama izgleda jednake veličine, a to je moja krivica jer sam fotkala izbliza suhu verziju, dok sam mokru izdaleka, u svakom slučaju, imajte na umu da postane veća dok se namoči.
Prve tri fotke su fotkane dok je spužva bila skroz nova i u dehidriranom obliku, četvrta fotka je fotka mokre i nabubrene spužve. Nadam se da vidite razliku, ja ju naravno vidim jer koristim spužvu, u svakom slučaju, punija je dok se namoči i nije niti malo oštra i tvrda ko dok je suha.







Koristim ju kružnim pokretima na prethodno namočeno lice, lice namočim vodom i uz ovu spužvu ne koristim nikakvu dodatnu umivalicu. Ako hoćete, možete na spužvu stavljati gel/pjenu, što god da koristite za umivanje, ali time potencijalno skraćujete vijek trajanja spužve.
Nakon korištenja spužvu isperem i iscijedim ju na način da ju lagano pritisnem između oba dlana, ne cijedim ju jednom rukom, kako nebi oštetila vlakna, a i da ne promjeni oblik. Dok se u potpunosti osuši, ponovno se vraća u tvrdi oblik.
Savjetujem vam da ju na sušenje stavljate u neku suhu i provjetrenu prostoriju, izbjegavajte kupaonu jer je puna vlage, a i zbog bakterija.




Spužva je veganska te je cruelty free, što će ga reći da nije testirana na životinjicama.
Nema nikakav miris, a niti okus, ako slučajno prođete po usnama. Vrlo je nježna prema koži, obožavam ju koristiti jer mi pročisti kožu, pore budu čišće, koža glatka, podatna i prokrvljena. Ova spužva radi vrlo blagi piling pa tako dok ju svakodnevno koristim, izbjegavam pilinge jer je ova spužva jednako učinkovita, a tisuću puta nježnija od pilinga. Možda ste već primjetili da nisam fan pilinga i da volim samo one jako nježne, a takvi su jako rijetki, tako da ću uvijek radije odabrati ovu spužvu nauštrub bilo kojeg pilinga.
Nakon korištenja koža mi blista i bude fino podatna. Što se tiče uklanjanja mitesera, kod mene ne funkcionira i nije mi ih uklonila, vjerojatno jer je preblaga.
Primjetila sam da mi nakon korištenja koža izgleda življe i blistavije i krema mi se prije upije. Obožavam kako mi prokrvi kožu, makne sitne odumrle stanice kože i osigurava mi blistav i zdrav ten. Možda će neki misliti kako je 90 kuna puno za ovu spužvu, možda ste u pravu, ali ja sam si preračunala u glavi, ko što i inače uvijek radim. 😅 Znači 90 kuna, podijeljeno na tri mjeseca koliko joj je rok, znači 30 kuna po mjesecu, što ćemo se svi skupa složiti nije puno i mjesečno potrošimo puno više na kozmetiku od 30 kuna, tako da...sve je stvar perspektive, ja sam sucker na čistilice i uvijek ću prije dati lovu za njih, nego tamo neko sjenilo ili rumenilo. 😌

Također sam pobornik razno raznih gadgeta i pomagala u čišćenju kože jer sam mišljenja da su te stvarčice puno bolje i učinkovitije od samog umivanja gelom i prstima.

Obožavam koristiti ovu spužvu i pošto mi je ostalo još jako malo vremena prije nego joj prođe rok, već razmišljam o kupovini neke druge verzije, moram ih isprobati sve. Ako budete u prilici isprobati neku od ovih spužvica, svakako im dajte priliku jer su zgodan i koristan dodatak rutini čišćenja kože.

Jeste li isprobali ovu spužvicu ili koju drugu verziju, kakvi su vaši dojmovi? Biste li isprobali ovu spužvu?


Green 💋

Broj komentara: 13:

  1. Koristim ju nekih 2 mjeseca. Ali onu sa Hello Beauty, nisam ove probala, moram crnu (sivu) isprobati, već ju pikiram odavno :D. Ova je super, daa, kožda je glaatka, meka, nježna i očišćena. Baš bih htjela te dvije usporediti, original i ovu sa Hello B. Razlika je možda maala ili nikakva, jer stvarno odradi svoj posao. Da, mitesere ne uklanja, ali se ne vide toliko nakon pranja spužvicom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću i ja isprobati neku kopiju da vidim ima li kakve razlike. :D Super spravice, olakšavaju čišćenje totalno. :)

      Izbriši
  2. I ja sam koristila ovu spužvicu, ali onu Pure varijantu (malo je drugačijeg oblika) i bila sam oduševljena njome! Nakon toga sam isprobala i zelenu Ebelin i moram priznati da nije bilo velike razlike među njima, osim one u cijeni, i to priličnoj. Sada si me podsjetila da bi opet trebala nabaviti neku, super je stvarčica i slažem se da nije previše novaca za njegu kože.
    Ps. super mi je watermark na prve dvije slike, izgleda kao da si kupila custom made pakiranje samo za tebe :D :D
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja baš bila uvjerena da kopije nisu nešto posebno, al baš ću probat Ebelinovu, nadam se da će i meni biti ok. :) Hahha, kak bi to bilo krasno da ima posebnih samo za mene, btw dobro oko, volim dok se zamjete takve sitnice. :))

      Izbriši
  3. Svi volite ove sundjercice i verovatno sam jedina koja ih nije isprobala :D Moram, definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sigurno ima još cura koje nisu probale :D mislim da se nećeš razočarat ako probaš. :)

      Izbriši
  4. Nisam još isprobala ali planiram baš ovu orginal Konjac spužvicu, uvijek dođem u napast pa u košaricu ubacim Ebelinovu pa ju onda izvadim. I baš dobro što si napravila malu računicu, 30 kn mjesečno nije puno a i ja više volim kupiti nekakvu čistilicu nego bilo šta od dekorative.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, a i realno, tako je...a tih 30 kuna spiskamo taj čas. Čsitilice forever, hehe. :D

      Izbriši
  5. Nisam ni ja isprobala ovu spuzvicu, al imam osjecaj da bi mi bila odlicna, jer imam suhu kozu lica, post si super napisala i dodatno me zainteresirala za nju

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toliko je nježna da mislim da bi odlično pasala i suhoj koži. :)

      Izbriši
  6. kažeš da ti nije uklonila mitesere?
    a jel ih barem smanjila ili nešto tako?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ih uklonila, trenutačno ih je učinila manje vidljivima, ali ništa revolucionarno po tom pitanju, nažalost. :/

      Izbriši