srijeda, 8. veljače 2017.

Olival ekstra bogata noćna krema s uljem smilja - recenzija

Hey dee ho, konačno je na red došla recenzija obožavane Olivalove kreme, ova krema je krivac mojoj totalnoj zaljubljenosti u smillje. Već prije sam pisala o pilingu s uljem smilja, ali on me se nije toliko dojmio ko ova krema. Zašto ju toliko volim, saznajte u nastavku, a ako ste propustili recenziju pilinga, možete ju naći OVDJE.



"Ekstra bogata krema s uljem smilja za noćnu njegu namjenjena je večernjoj njezi lica uz obnavljajući i opuštajući učinak. Ulje masline, sezama i marelice hrane i dubinski njeguju kožu, vraćaju elastičnost i sjaj. Kamilica i aloe vera ublažavaju oštećenja i regeneriraju kožu. Glavna aktivna komponenta je eterično ulje smilja koje potiče obnavljanje i spriječava nastajanje bora. Bogata i gusta tekstura kreme omogućava postupno blagotvorno djelovanje tijekom cijele noći. Da bi učinak kreme bio što bolji lice je potrebno prije nanošenja kreme isprati vodom i dobro osušiti."
Krema je namjenjena za sve tipove kože te u sebi sadrži ulje masline, sezama i marelice, s ekstraktom kamilice i aloe vere.
Dolazi u količini od 50 ml, kupila sam ju u Dm-u, a cijena joj je 61,90 kuna, na mom primjerku piše da ga je potrebno potrošiti do listopada 2017.



Krema dolazi upakirana u kutijicu, možete vidjeti na fotki gore, također krema ima pumpicu, što je meni veliki plus i uvijek više volim kreme koje su ovako zapakirane jer u njih ne ulazi puno zraka, a i ja ne moram gurat svoje prste i duge kandže u kremu. Za potpuno prekrivanje cijelog lica potrebne su mi četiri pumpice i zbog toga jako sporo trošim kremu.

Krema je bijele boje, bogate je i masne teksture, takve su mi najdraže za večer. Krema se sporo upija, što je normalno i očekuje se od jedne noćne kreme, posebice s ovako bogatom teksturom. Ima specifičan miris, kao i cijela linija s uljem smilja, ali jednom dok prihvatite taj miris, navući ćete se ko i ja, u početku mi je bio malo intenzivan, ali kao što sam rekla, navikla sam se i sad mi se sviđa više no što sam mislila.




Mojoj mješovitoj koži ova krema odgovara u potpunosti, ujutro se probudim s mekanom i hidratiziranom kožom s vrlo malo sjaja na t-zoni, nekim danima tog masnog sjaja uopće nema, to mi ovisi o stanju kože. Ljudi iz Olivala navode kako krema pomaže u ublažavanju oštećenja i regenerira kožu. Složila bih se s ovom tvrdnjom jer na mom licu radi upravo to, postojeće ožiljke od akni malo pomalo sanira i manje su mi vidljivi, a također mi ublažava crvenilo od novih akni. O djelovanju na bore ne mogu ništa reći jer ih na svu sreću još uvijek nemam, ali mislim da radim dobar posao u prolongiranju istih.
Ukoliko se borite sa suhom i dehidriranom kožom, dajte ovoj kremi priliku, nećete zažaliti jer je meni dehidriranosti dovela na minimum. Puno mi je pomogla dok su mi obrazi bili dehidrirani i dok su me zatezali. Ova krema mi nahrani kožu, pruža joj potrebnu vlagu i hidratiziranost. Smatram kako je idealna za ovo vrijeme jer nam je zimi koža posebno sklona isušivanju zbog hladnog vanjskog zraka i grijanog prstora, a da ne spominjem kako većina nas ne unosi dovoljno tekućine u tijelo. 
Krema nije komedogena, što će ga reći, nije mi začepila pore, niti stvorila neugodne prištiće.



Nisam stručnjak za sastojke, ali ono malo znanja što imam mi govori da za ove novce u drogerijama nećete pronaći bolju kremu.

Toliko mi se sviđa cijela ova linija da mi je u planu kupiti i ostale kremice te masku za lice.

Jeste li isprobali štogod iz ove linije? Koju kremu trenutno koristite?

Green 💋


Broj komentara: 12:

  1. Jedino micelarnu probala, ovo mi se super čini, pog. ako ne izaziva prištiće i regenerira kožu, mada mi je ok, al neka :) probat ćemo :D tnx <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sad moram isprobat sve, oduševila se micelarnom, obožavam ovu kremu, vjerojatno ću voljet i one stvari koje si još nisam kupila. :DD

      Izbriši
  2. O Olival kozmetici se sve vise prica i verujem da je odlicna, svakako planiram da probam nesto :)

    Tako ja to

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu kremu i nemam riječi.. Jednostavno je savršena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. koristila sam dnevnu i noćnu kremu s uljem smilja i jako sam zadovoljna :)
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da jesi, jedva čekam da potrošim ovu dnevnu koju imam, tak da si mogu Olivalovu kupit. :)

      Izbriši
  5. Joj meni je nažalost krema bila premasna ali nije kriva krema nego moja masna koža, zato mi je hidratantna sa smiljem bila odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nekad mi lice divlja pa je i meni previše i zasjajim se preko noći od nje, na svu sreću to nije često, tak da si mogu mislit kak je tebi s masnom kožom...ali vjerujem da pomaže curama s masnom kožom koje se bore s dehidriranošću... :)

      Izbriši
  6. Moram isprobati kremu, zvuči kao sve što trenutno tražim :)

    OdgovoriIzbriši