srijeda, 21. lipnja 2017.

Olival Čarobni piling gel za tijelo - recenzija


Olival nam je ponovno ponudio jedan pravi mali multipraktik koji je odličan za sve nas koji smo lijeni koristiti nekoliko proizvoda u jednom tuširanju.
Primjerice dok sam ekstra dobre volje i želim si ugoditi, ovako izgleda moj proces tuširanja, piling za tijelo, gel za tuširanje, gel za intimno pranje i in shower losion za tijelo. Najćešće sam lijena pa koristim samo gel za tijelo i gel za intimno pranje. Uz ovaj Olivalov čarobni piling imam dva u jednom pa se ne moram patiti s dodatnim korištenjem plinga.

"*Olival čarobni piling gel sadrži zrnca koštice marelice i masline za lagani piling i skidanje odumrlih stanica kože. Prigodan je za svakodnevnu njegu uz dodatno poticanje regeneracije kože te produljeni mladenački tonus i izgled. Blagog je i ugodnog mirisa i teksture, lako se ispire, a nježna pjena ne peče oči. Baza gela je prirodni tenzid bez SLS-a koji ne isušuje kožu, a emolijentni biolipidi hidratiziraju nakon čega koža postaje meka i glatka. Još jedna uspješnica iz Olivala koja je svojim sastavom u skladu sa zahtjevima "zelene kemije" i ne utječe na otpadne vode te ne zagađuje okoliš. Čarobni piling gel se može koristiti za pranje lica i tijela, a tako tretiranu kožu, poželjno je dubinski nahraniti i hidratizirati."




Ambalaža je prozirna i plastična sa zlatnim čepom. Volim prozirne ambalaže jer u svakom trenutku znam koliko imam proizvoda za korištenje. Otvor je vrlo mali, ali bez obzira na to, nema problema s doziranjem proizvoda.
Za 200ml platit ćete 49,90kn, a možete ga pronaći u DM-u, Mulleru, Bipi pa čak i Nami. Moj primjerak se mora potrošiti do studenog 2018.
Miris ovog piling gela je toliko lagan i ugodan. Nisam dobra u opisivanju mirisa, ali osjeti se vrlo blagi miris marelice koji je pomiješan s još nekim mirisom, koji ja ne mogu odgonetnuti. Uglavnom, miris je slatkast, ali nenametljiv. Nakon tuširanja na mojoj koži se osjeti satima.



Pošto iz Olivala navode kako se ovaj piling gel može koristiti i za lice, morala sam i to isprobati. Moram priznati da sam ga na licu koristila samo jednom pa vam neću prenositi mnogo. Za lice volim koristiti vrlo blage proizvode pa tako i blage pilinge. Za moj gušt, ovaj pling je previše za lice, dok je za tijelo sasvim druga priča.
Prema tijelu je vrlo nježan i pogodan ja za svakodnevnu uporabu. U bočici izgleda da ima brdo piling zrnaca, ali dok se to rasporedi po tijelu, nije tako. Osobno ne zamjeram mu manjak piling zrnaca jer pravi grubi piling tijela volim obaviti tjedno jednom ili svaka dva tjedna. Ovim piling gelom imam osjećaj lagane masaže i dapače, odradi blagu eksfolijaciju. Ukoliko očekujete pravi ribanac kože, onda ovo nije proizvod za vas.

Dok ga nanesete na tijelo u dodiru s vodom se pretvara u bogati uljni gel i vrlo, vrlo laganano se zapjeni. Pravi mi je gušt koristiti ovaj čarobni piling gel, što zbog mirisa, a što zbog svoje uljne teksture koju ja obožavam u tuširalicama. Za jedno tuširanje ga je potrebno vrlo malo, stoga se sporo troši. Nakon tuširanja koža mi je mekana i podatna i imam osjećaj da ju uopće ne trebam nahraniti. S vremenom ipak osjetim da mi koži treba dodatna vlaga pa stavim losion za tijelo, a to i ljudi iz Olivala savjetuju. Nisam primjetila da mi dodatno isušuje kožu.

SASTOJCI:
Aqua, Coco Glucoside, Sodium Coco Sulfate, Acrylates/Palmeth-25 Acrylate Copolymer, Glyceryyl Oleate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Olea Europaea Seed Powder, Parfum, Phenohyethanol, Ethylhexlglycerin, CI 15985.

Sve u svemu, meni je ovo odličan proizvod i pronašla sam mu samo jednu manu, a to je cijena. Možda je samo do mene, ali nemam naviku davati 50 kuna za gel za tuširanje pa čak ni ovako dobar. Što vi mislite o cijeni i koliko ste najviše spremni izdvojiti za tuširalicu?

Jeste li isprobali ovaj piling gel za tuširanje, kakvi su vaši dojmovi?

Ako ste slučajno propustili koju dosadašnju recenziju Olivalovih proizvoda:

CC krema s uljem smilja
Ekstra bogata noćna krema s uljem smilja
Natural ružmarin i limun šampon
Piling za lice s uljem smilja
Micelarna otopina s uljem smilja


Green 💋

*PR proizvod

Broj komentara: 10:

  1. Obožavam njihove proizvode, ali nisam ovo probala :) cijena je malo skupa, ali ako dugo traje onda je ok, s obzirom na kvalitetu i učinak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina i to kaj kažeš, pošto se sporo troši, a kvalitetan je, onda mislim da se s vremena na vrijeme smijemo počastit. :D

      Izbriši
  2. Zvuči mi kao odličan izbor za suhu kožu. :D Ne znam više kako imaju toliko dobrih proizvoda, taman pomislim da imam sve i dobijem šamar. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dušu dalo za suhu kožu, baš je divan osjećaj na koži, ali nakon tuširanja, ipak treba losion ili mlijeko za tijelo. :) Hahahha, još pogotovo kak stalno nekaj novo izbacuju, a ja još nisam isprobala ni sve u stalnoj postavi. :D

      Izbriši
  3. Čini se i zvuči jako primamljivo moram priznati :D baš sam u potrazi za nekim dobrim kupovnim pilingom za tijelo pa postoji velika vjerojatnost da ugrabim upravo ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno je primamljiv, ali jako je blag pa ako želiš grubo pilingiranje, onda možda bolje da preskočiš ovaj...ako ga isprobaš, javi dojmove. :)

      Izbriši
  4. SVJEDOČANSTVO

    Moje ime je Safina, ja sam iz Poljske dijelim ovo svjetsku bazu na moju istinsku životnu priču, želim da svijet upozna dr. Akin, velikog čovjeka koji je moćan i iskren, imao problema s mužem i nastavio se rastaviti, samo zato što nisam imala dijete za njim nakon 9 godina braka i tražim pomoć svugdje, znajte da bi mi netko mogao pomoći i vidio sam oglas jednog čovjeka koji govori o dr. Akinu o tome kako mogao mu pomoći od 24 sata, brzo sam ga kontaktirala, a on mi je rekao da će mi pomoći sa svojim problemom s 48 sati nisam bio siguran u svoje riječi, do sada je doveo natrag moj muž koji je ostavio za manje od 48 sati a od povratka mog supruga ja sam najsretnija žena na zemlji jer sam trudna dječaka, ja danas svjedočim jer sam rekao dr. Akinu da ću dopustiti svijetu da zna o njemu, pa čak i onima od vas koji trebaju rješenje u svojim životnim problemima, kontaktirajte ga danas i imate rješenje putem: WhatsApp i Viber Chat: +27656406432. E-adresa: akinsolutiontemple@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši