utorak, 16. svibnja 2017.

Essence All I Need paleta korektora - recenzija


Danas vam pišem o meni jako dragom proizvodu, čini mi se da mi je ovo najdraži proizvod iz Essence asortimana, izuzev lakova za nokte. Ako želite jeftinu, višenamjensku paletu korektora, bacite oko na ostatak recenzije.

Za početak riječ, dvije proizvođača: "Jedna za sve. Paleta korektora nudi pet različitih boja za razne kombinacije: jednostavno ih pomiješaj da odgovaraju tonu kože. Roza i žuta - kao komplementarne boje ljubičastoj - prekrivaju tamne krugove ispod očiju, žuta prekriva smećkaste podočnjake, dok roza sive podočnjake. Zelena nijansa korektora neutralizira crvenilo. Tamnija i svjetlija bež imaju matirajući učinak. Kremasta tekstura lako se nanosi i blenda. Paleta je pravi make up pro i mjesto joj je u svakoj kozmetičkoj torbici."
Paleta dolazi u samo jednoj verziji pod nazivom 10 cover it all. Količina u kojoj dolazi je 6 grama, a cijena joj je 29,90 kn. Možete ju kupiti u svim drogerijama pa čak i u KTC trgovinama koje imaju Essence stalak. Rok trajanja joj je 18 mjeseci po otvaranju.


Ambalaža palete je napravljena od dosta čvrste plastike s prozirnim poklopcem. Sviđa mi se ovaj zaobljeni dizajn i jednostavan natpis. Na poleđini možete pronaći sve potrebne informacije, čak su naveli i za što svaka nijansa služi. Poklopac je solidan i mislim da se nebi slomio prilikom pada. Paletica se čvrsto zatvara, prilikom zatvaranja čujete glasni "klak", ali se jednostavno otvara, nećete polomiti nokte otvarajući ju. Paleta je kompaktna i zbog toga ćete ju moći nositi sa sobom u torbici. Vrlo je lagana i neće se otvoriti, ja svoju bez problema furam u torbici.

Korektori nemaju nikakv miris i svi su dosta mekane teksture, odnosno zelena i roza nijansa su tvrđe teksture pa ćete ih morati malo više nanositi i blendati kako bi ih razradili. Bež nijanse i žuta nijansa su jako mekane i bez problema ćete ih moći nanositi i blendati.


Zelena nijansa služi za neutraliziranje crvenila i meni je najdraža u cijeloj paleti. Ukoliko se kao i ja borite s upaljenim aknama, treba vam ova paleta. Nebrojeno puta tijekom i nakon pms-a, ova zelena nijansa me spasila.
Na friško upaljenu aknu treba ju nanijeti u barem dva sloja i dobro izblendati. Preko zelene nijanse nanosim mješavinu bež nijansi i sve to setiram s puderom u kamenu. Na taj način korektori izdrže cijeli dan na licu, pogotovo dok nosim puder s jačim prekrivanjem. Moram naglasiti da akne imam samo na čeljusti, a ondje mi je koža normalna, stoga mi i izdrže cijeli dan.
Budite oprezni prilikom nanošenja ove zelene nijanse. Nanosite ju samo na crveno područje, nikako i na normani, neupaljeni dio kože jer će onda to kasnije čudno izgledati. Dolje na fotki možete vidjeti kolika je pokrivna moć ovih korektora. Na nepravilnostima imam nekoliko slojeva zelene nijanse i preko toga dva sloja pomješanih bež nijansi.


Roza nijansa služi za prekrivanje sivih podočnjaka i za osvježavanje područja oko očiju. Moji podočnjaci su sivkasto-plavkasti, ali nisu previše izraženi pa se ni ne trudim prekrivati ih zasebno. Na podočnjake stavljam samo puder ili samo tekući korektora, ali najčešće samo puder. Ovakve kremaste korektore rijetko kad koristim ispod očiju, razlog tome je moja povremeno dehidrirana i vrlo tanka koža.
Moram priznati kako ova roza nijansa baš ne surađuje s mojom kožom. Preteška mi je za to područje te mi ističe sitne borice. Moje podočnjake uspije prekriti, ali mislim da one tamne i izražene kolutove nebi uspjela. U cijeloj paleti ova nijansa mi je najmanje draga i najmanje ju koristim, ali za potrebe recenzije, fotkala sam ju na djelu.
Dolje možete vidjeti kako moji podočnjaci izgledaju, nisam ih uspjela baš uhvatiti, a i nije bio dan podočnjaka. #beautysleep


Na sljedećoj fotografiji imam sloj rozog korektora, uočite kako mi izgleda teško na koži i vidite ove borice kako su izražene.


I na posljednjoj fotki imam sloj rozog korektora i preko njega sloj svijetlije bež nijanse. Ovako izbliza se vidi da je to too much za moje tanko okoloočno područje, ali moram priznati kako izdaleka oči izgledaju osvježeno i niti malo umorno.


Na donjoj fotki možete vidjeti usporedbu, na lijevoj je čista koža, dok je na desnoj sloj rozog i sloj svijetlog bež korektora.



Bež nijanse i žuta nijansa su odlične, super mekane, lako se nanose i blendaju. Prekrivanje im je srednje, ali nadogradivo. Ove nijanse vrlo malo ističu suhe dijelove kože i nisu teške na koži. Njih korisitm za prekrivanje sitnih prištića i nekih drugih neprailvnosti poput zaostalih flekica od akni. Osobno mješam obje bež nijanse, a povremeno i žutu kako bi boju korektora čim više prilagodila tonu kože.



Sve nijanse krasi odlična pigmentiranost i srednje prekrivanje, koje je nadogradivo. Sve nijanse su odlične, gotovo da i ne ističu suhe dijelove te nisu teške na koži, izuzev roze nijanse. Lako se nanose i blendaju, nanosim ih plosnatim sintetičkim kistićem, a blendam prstima. Toplina prstiju ih najbolje uspije razraditi i izblendati. Ukoliko želite da vam korektori izdrže cijeli radni dan na licu, potrebno ih je setirati s puderom u prahu/kamenu. Na T-zoni će potrajati maksimalno 6 sati i onda će trebati popravak, dok mi na čeljusti (gdje i imam akne) izdrže po cijeli dan.
Ove korektore možete slobodno nositi u nekoliko slojeva, posebice ako imate neku već nepravilnost/flekicu za prekriti. Neće izgledati cakey i pretjerano.

Dolje možete vidjeti swatcheve svih nijansi, moram priznati kako sam ih pofotkala kao "pro".


SASTOJCI:

OCTYLDODECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, DIISOSTEARYL MALATE, TALC, MAGNESIUM SILICATE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, SILICA DIMETHYL SILYLATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERIN, ALUMINA, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE LAKE 1), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Smatram kako je ova paletica pun pogodak. Od pet nijansi, četiri obožavam, dok s rozom imam love-hate odnos. Uvjerena sam da za 30-ak kuna u našim drogerijama nećete pronaći bolju paletu korektora, zapravo niti pojedinačni korektor, a kamoli cijelu paletu. Moje tople preporuke.

Jeste li isprobali ovu paletu, kakvi su vaši dojmovi? Hoćete li ju kupiti?

Green 💋

Broj komentara: 14:

  1. Super zvuči i izgleda, nisam probala, ali vjerovatno hoću :) <3 baaš si se potrudila riječima i slikovito sve objasniti i prikazati, lijepo :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nećeš požaliti ako ju isprobaš. :) Dala sam si truda, ali nije mi bilo teško jer stvarno obožavam ovu paleticu. :D Fala ti. <3

      Izbriši
  2. Imam GR korektivnu paleticu i uopste nemam naviku da je koristim :/ VIdela sam da je SofijaGrijak hvalila ovu paleticu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala od GR-a, dokle me ova služi, neću kupovat druge. :)

      Izbriši
  3. Imala sam ju i bila mi je tako brutalno presvijetla da sam ju morala proslijediti xD A korektori su bili čak i ok, baš bi bilo super da su ju složili kao i one bronzere, na light i dark verziju xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, vjerujem da je, trebao bi Essence mislit i na vas tamnije cure, nadam se da će jednom izbacit i tamniju verziju. :)

      Izbriši
  4. Nakon tvoje opsirne i odlicne recenzije- moram je probati.
    Imala sam svakako to u planu, ali sad cu to sigurno brze realizirati. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam isprobala ovu paleticu, trenutno obožavam wet'n'wild paletu korektora :)
    No, nakon recenzije mislim da ću kupiti i ovu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam isprobala wnw, mada sam čitala pohvale za nju. Ako kupiš, nadam se da će ti se svidjeti ko i meni. :)

      Izbriši
  6. Super ti je recenzija! Takve recenzije volim pročitati, sve detalje i vidjeti swatcheve. Ja sam nekad davno imala sličnu Catrice paletu i koristila sam samo jednu najsvijetliju nijansu, ali bila mi je super za prikrivanje prištića koliko se sjećam. Ostale nijanse sam rijetko kad koristila. Bogme mi se ova paleta sviđa radi ove zelene nijanse jer me baš nešto muči crvenilo pa se nadam da bi mogla pomoći. Ide na wish listu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Mene u nekim danima ta zelena spašava jer nema tog pudera koji će prekrit crvenilo vulkanske akne. :/

      Izbriši
  7. Zeleni bi mi ovog trenutka dobro došao :)

    OdgovoriIzbriši