četvrtak, 15. veljače 2018.

Barnängen gel za tuširanje i losion za tijelo



Prije nekog vremena u naše drogerije je stigao švedski brand Barnängen pa ako ste znatiželjni kakvi su njihovi proizvodi, nastavite čitati.
Danas ću pisati o gelu za tuširanje i losionu za tijelo. Moram priznati da je marketinška strategija ovog branda genijalna. Pokušavaju nas namamit na neki fensi nordijski način života. Vidjela sam da su se svi portali raspisali o riječi "lagom" koja bi trebala predstavljati životni stil. Super za brand jer su osmislili takvo što i  dobro zarađuju, ali brate mili to su samo gel za tuširanje i losion za tijelo, nije da ćete nakon korištenja postati prosvijetljeni i živjet nekim drugačijim životnim stilom, od onog što vam prilike dopuštaju ili ne dopuštaju. Enivejs, da ne meljem više u uvodu, ajmo mi na moje dojmove.




MIDSOMMAR GLOW SHOWER & BATH GEL

"Uživajte u nordijskom ritualu proslave dolaska ljeta s našim Midsommar Glow gelom za tuširanje i kupanje. Njegova formula nježno čisti kožu i stvara zaštitni film, čineći kožu svilenkasto mekom. Naš Midsommar Glow gel za tuširanje je spoj cvjetnih ulja i zaštitnog Moisture seruma."

Ovaj gel dolazi u sklopu linije Nordic Rituals, cijena mu je 39,90 i može se kupiti u dm i Bipa drogerijama. Koliko sam primijetila u Bipa drogerijama je skuplji za jednu kunu. Dolazi u količini od 400 ml i potrebno ga je potrošiti u roku od 12 mjeseci po otvaranju.

Proizvod dolazi u poprilično čvrstoj, plastičnoj ambalaži, debeljuškastog izgleda. Ambalaža mi je fora, ništa posebno, najbitnije od svega je da je funkcionalna. Na fotki dolje možete vidjeti kako izgleda čep, radi na onom principu da se jedna strana čepa mora stisnut dolje kako bi se otvorio. Ima mali otvor, ali doziranje je jednostavno.



Gel ima preeedivan miris, koji se poprilično dugo zadržava na koži. Miriši po cvijeću i voću, poprilično slatkasto-osvježavajući miris. Svaki put se opustim od njegovog mirisa. Svakako ga šnjofnite ako ćete biti u prilici. Poprilično se pjeni i stvara ugodu na tijelu. Odlično čisti kožu, moja koža je normalna, povremeno naginje ka suhoj i ovaj gel mi ju ne isušuje, ali je nakon tuširanja koži potrebna dodatna njega.

SASTOJCI:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract, Lactic Acid, Allantoin, Polyquaternium-7, Parfum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-4, Citric Acid, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geranoil, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Sodium Benzoate, CI 47005, CI 15985, CI 16035



NUTRITIVE BODY LOTION

"Nakon tuširanja s našom Nutritive kremom za tuširanje, produljite osjećaj ugodne njege kože s našim Nutritive losionom za tijelo. On pruža intenzivnu njegu za divno nahranjenu, ojačanu i zaštićenu kožu. Naš Nutritive losion za tijelo obogaćen je omiljenim divljim voćem iz regije Laponije, močvarnom jagodom i sadrži 7% našeg poznatog sastojka Cold Cream kreme."Losion dolazi u sklopu linije Nordic Care, cijena mu je 49,90 kuna i također se može kupiti u dm i Bipa drogerijama. Rok trajanja mu je kao i gelu za tuširanje, 12 mjeseci. Također dolazi u količini od 400 ml.

Ambalaža mu je čvrsta plastika, ima pumpicu koja je sasvim ok i doziranje je lako. Miriši dosta slično gelu za tuširanje, ali miris losiona mi djeluje kiselkastije i ne sviđa mi se toliko kao miris gela. Oba mirisa se lijepo nadopunjuju i u kombinaciji zadržavaju se jako dugo na koži.



Tekstura ovom losionu je jako, jako rijetka. Dok ga stavim na tijelo i razmazujem imam dojam da umasiravam vodu u kožu, a ne losion. Inače nisam veliki fan gustih i teških losiona/krema za tijelo, ali tekstura ovog je prerijetka i ne sviđa mi se nikako. Dosta brzo se upije u kožu i vlagu zadržava jako kratko, već za nekih 20 minuta imam osjećaj da mi je koža "žedna".

Navode kako je ovaj losion namijenjen suhoj koži, iskreno ne bi se složila s tom tvrdnjom jer nikako nije hranjiv. Nije dovoljan mojoj koži koja je sad u normalnom stanju, tako da čisto sumnjam da bi joj bio dovoljan dok bi imala suhih i perutavih dijelova.

SASTOJCI:

Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Hexanediol, Behenyl Alcohol, Talc, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba, Sodium Stearoyl Lactylate, Sodium Carbomer, Xantan Gum, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Chamomilla Recituta Flower Extract, Allantoin, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Parfum, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Metylparaben, Ethylparaben.

Za gel imate moje tople preporuke, dok za loison ne. Mislim da je kupnja njega čisto bacanje love u vjetar.

Ako želite vidjeti koje sve proizvode Barnängen nudi kliknite ovdje.

Jeste li isprobali štogod od ovog branda? Kakvi su vaši dojmovi?

Green 💋

POGLEDAJTE NOVE VIDEE:

DEČKO MI RADI MANIKURU
MOJA KOLEKCIJA TORBICA

Broj komentara: 5:

  1. Dobar uvod, zbilja. Većina nam ionako prodaje maglu. Osrednji proizvod moraju umotati u neku priču koja se dobro prodaje jer bez nje je i dalje osrednji proizvod. Da je 50% jeftiniji možda bih mu dala šansu, ovako meh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Ma da, znam da nam prodaju lijepo upakiranu maglu, ali morala sam to ovdje spomenuti jer me žuljalo na jeziku. :DD Da, kontam skroz, ja sam škrta davat više od 20 kuna na gel za tuširanje ili losion, tak da se sigurno ovi proizvodi neće u skorije vrijeme naći kod mene. :)

      Izbriši
  2. Divan post, odlicna recenzija.

    http://glamfashioncat.blogspot.rs/2018/02/llums-ink-liner.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ove proizvode, ja sam isto pala na cijelu tu pomamu i morala sam kupiti ove proizvode. Slažem se s tvojim mišljenjem, osim što meni gel za tuširanje ne miriši dugo na koži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, marketing radi... i sama padnem milijun puta i kupim nekaj kaj mi realno možda i ne treba, ali ajde, barem ovo iskoristimo. :) Meni se stvarno zadržava i cijela kupaona tak divno miriši, čak si i plahte zamirišm, po pitanju toga mi je stvarno super. :D

      Izbriši