četvrtak, 1. veljače 2018.

LOV cosmetics lakovi za nokte



Društvo moje, dns je trebao ići post o Catrice lakovima za nokte, ali pošto se u novom broju Ljepote&zdravlja za samo 10 kuna može kupiti jedan LOV cosmetics lakić za nokte, odlučila sam objaviti ovu recenziju.

Da napomenem, ne može se dobiti točno ova nude nijansa o kojoj ću vam ja dns pisati, ali se može kupiti jedna vrlo slična nijansa, barem koliko sam ja upoznata. Dakle danas ću pisati recenziju o nijansama Soft Sensuality i Olive Obsession.




Ova divna dva laka sam dobila od drage Anite A Lady. Ona ih je dobila u sklopu PR paketa, a pošto zna da ja uvijek slinim nad lakićima, odlučila ih je proslijediti meni. Ne mogu vam opisati tu sreću kad su se nenadano stvorili na mom kućnom pragu. Ovim putem još jednom hvala Anita, srce si.

Ambalaža ovim lakovima je apsolutno prekrasna. Izgledaju poprilično luksuzno s jedne strane, a s druge strane su neodoljivo slatki. Izgledom me podsjećaju na Marc Jacobs lakove. Na izgled su vrlo luksuzni, ali bome su i na dodir. Dok ih uzmem u ruke, osjeti se neka težina i naravno kvaliteta izrade. Na prednjoj strani imaju izrezbareni natpis LOV, koje je vrlo decentan. Na vrhu bočice se nalazi poklopac koji trebate skinuti da bi došli do čepa. Čep je crne boje i na samom vrhu se nalazi njihov logo.




Četkice ovim lakovima su poprilično široke i plosnate. Osobno obožavam takve jer mi je najlakše nalakirati nokte, dva poteza četkicom i nokat je prekriven.




Prvi od njih je prekrasni, nježni nude u nijansi 640 Soft Sensuality. Ovo je nijansa my nails but better, odnosno pruža nježnu mliječnu boju. U sebi sadrži blagi roskasti podton. Poprilično je rijetke teksture, ali se ravnomjerno nanosi. S prvim slojem nokti poprime visoki sjaj i blijedu mliječnu boju, gotovo neprimjetnu. Sa svakim novim slojem intenzitet boje se pojačava. Na fotkama imam tri sloja laka i tako mi se najviše sviđa. Lak se jako brzo suši na noktima. Pošto su moji nokti već godinama neprestano nalakirani, poprilično su žuti. Dok sam nalakirala ovaj lak, izgledali su prekrasno, blistavo i zdravo. Lak ne ističe teksturu nokta, već ga lijepo zagladi i popuni sve crtice i neravnine.




Na mojim noktima lak je potrajao 5 dana bez oštećenja. Nemojte misliti da zbog njegove svijetle boje nisam primijetila oštećenja jer sam pozorno pratila kako se ponaša na noktima. Nosila sam ga tjedan dana, s time da sam peti dan izrašpala nokte. Tako da mi je bez oštećenja izdržao doslovno tjedan dana. Moguće da bi se vrhovi izlizali da nisam rašpala nokte, ali eto, ne mogu ništa tvrditi sa sigurnošću. Mogu samo reći da je jako izdržljiv na noktima.




Ovo je lak iz LOVtreat linije, čini mi se da su svi lakovi sa zlatnim čepom njegujući, ali to ne mogu sa sigurnošću tvrditi jer nigdje nisam mogla pronaći točne podatke. Ovaj lak je obogaćen mliječnim proteinima kalcija i bademovim uljem.

Cijena ovom laku je 49,90 kuna i može ga se kupiti u dm i Muller drogerijama. Dolazi u količini od 11ml i potrebno ga je potrošiti u roku od 24 mjeseca.




Prelazimo na lak iz LOVinity long lasting linije. Radi se o prekrasnoj nijansi pod nazivom 263 Olive Obsession. Naziv nijanse je pun pogodak! Ovo je maslinasta nijansa s hladnim sivim podtonom. Meni je nijansa predivna, doslovno krade poglede. Ovakvu nijansu do sad nisam imala, meni je baš posebna. I ovaj lak je poprilično rijetke teksture, ali to ne znači da je loš. Iako je rijedak, na noktima odaje kremasti dojam, ne znam kako bih to objasnila. Ko i prethodni lak, popuni sve neravnine i brazdice na noktima. Lagano klizi po noktu i može ga prekriti u jednom debljem ili u dva tanka sloja. Ja sam ga nosila u dva tanja sloja, jako brzo se suši na noktima.




Završetak ovom laku je zasljepljujući gloss, nažalost nisam ga uspjela dobro dočarati na fotkama, uživo je jako sjajni, nokti izgledaju kao da su izašli iz salona. Taj sjaj počne lagano blijediti tek nakon trećeg/četvrtog dana nošenja. Nažalost na mojim noktima ovaj lak ne izdrži bez oštećenja. Već drugi dan mi se vrhovi noktiju izližu (u nedostatku boljeg izraza :D). Nije to nešto pretjerano vidljivo, ali opet, voljela bi da je dugotrajniji. Sreća u nesreći je to što se ne skine pet/šest dana, odnosno kako mi se lak izliže drugi dan nošenja, tako i ostaje dokle god ga ne odlučim skinuti.




Također dolazi u količini od 11ml, ali mu je rok trajanja dulji u odnosu na prethodni lak. Ovome je 36 mjeseci po otvaranju. Cijena mu je nešto niža, košta 46,90 kuna i također se može kupiti u dm-u i Mulleru.




Zaključak svega, oba su mi prekrasna, maslinasti mi je draži bojom, dok onaj nude mi je draži kvalitetom.

RECENZIJA LOV COSMETICS TEKUĆEG RUŽA

Jeste li isprobali koji od LOV cosmetics lakova? Kak vam se čini moja recenzija i hoćete li kupiti koji nakon ove objave?

Green 💋

Broj komentara: 5: