srijeda, 18. travnja 2018.

Mini New In #6

Mini new in avon balea essence catrice olival


U mojoj kozmetičkoj ladici se pronašlo nekoliko noviteta pa sam odlučila pokazati ih jer nisam stvarno jako dugo. Ima tu par sitnica od Avona, Balee, Essencea, Catricea i Olivala...


Avon Eve Alluring losion za tijelo


Moja draga sekica mi je poklonila dva Avon noviteta, radi se o Avon Eve Alluring losionu za tijelo, koji miriši fenomenalno, nisam ga još počela koristiti, ali jedva čekam. Dobila sam i Avon True Colour lak za nokte u nijansi Enchantment. Lak je apsolutno prekrasan i ljubav na prvi pogled, već ste ga mogli vidjeti u akciji, ako niste vidjeli, bacite oko ovdje.
Avon True Colour lak za nokte Enchantment
Baš mi se sviđa ovaj novi dizajn na bočicama, a bome uz ovu ima još divnih nijansi u ponudi. Ovim putem pohvaljujem Avon jer eto ovako mala ilustracija poboljša sto put izgled bočice, barem po mom skromnom mišljenju. :D


Balea regenerator za kosu zobeno mlijeko

Tko me zna, zna da uvijek škrtarim na regeneratorima za kosu, ne volim davati previše love na njih jer ih svejedno jako brzo potrošim. Ovog fotogeničnog mališana sam platila samo 9,90 kuna u dm-u i moram priznati da mi se sviđa, miris je divan, lagano omekša i zagladi kosu. Meni za tu lovu i više nego dovoljno.


Balea Urea krema za okoloočno područje


Na preporuku blogokolegice A Lady, kupila sam si ovu Balea Urea kremu za okoloočno područje. Platila sam ju 21,90 kn. Krema je stvarno bogata i gusta, dosta dobro nahrani moje suho okoloočno područje, koristim ju tek kratko vrijeme, tako da ne mogu dati nekakve dojmove, ali mislim da ću pisati recenziju o ovoj kremi.


Essence Make Me Brow gel za obrve


Ponovila sam kupnju Essence Make Me Brow gela za obrve, koristim ga već jako dugo i više ne mogu zamisliti rutinu farbanja obrva bez ovog mališana. Obojan je pa pruži obrvama dodatnu boju, četkica je poprilično precizna. Nije da će zacimentirati obrve, ali ih zadrži na mjestu i ne skori ih, nego izgledaju poprilično prirodno. Košta 21,90 kn.

Kupila sam si Catrice Glam&Doll maskaru (31,90kn), već sam imala ovakvu svijetlo ljubičastu i bila sam poprilično zadovoljna njome, osim što mi se s vremena na vrijeme preslikavala na kapke. Zato sam odlučila isprobati ovu, ima malo drugačiju četkicu i moram priznati da mi se ovo crno pakiranje puno više sviđa, izgleda elegantnije i puno skuplje od ovih 30kn koliko košta. Dolje možete vidjeti kako izgleda četkica.

Catrice Glam Doll maskara
Elf setting puder


Lunjajući po Luminiju, slučajno sam spazila Elfov stalak u Bipi, koji me ugodno iznenadio jer iskreno nisam doživljavala da se ta poslovnica nalazi na popisu poslovnica koje drže Elf. Uglavnom, bio je popust na dekorativu pa sam odlučila kupiti ovog hvaljenog mališana. Na popustu je koštao 27,93 kn, inače mu je cijena 39,90kn. Nisam ga još probala, nadam se da me neće razočarati. :)


Lovglow highlighting drops


Čim sam prvi put vidjela ovaj Lovglow highlighting drops, odnosno tekući highlighter, srce mi je zatitralo. Pala sam na ambalažu skroz naskroz, ko svraka, sve što svjetluca meni je primamljivo. Šalu na stranu, bočica je stvarno kvalitetno izrađena, poprilično je teška i ima metalik uzorak na sebi i sva mi je nekako lijepa i elegantna. Highlighter sam imala samo jednom na licu, tako da ćete morati pričekati neko vrijeme dok ga temeljito isprobam.

Dolje sam pokušala uhvatiti swatch ovog ljepotana, baš mi nije išlo, ali obećajem za recenziju će biti bolji swatchevi. Uglavnom ima divan sjaj, ovo je Moonlight Dream nijansa. Samo ime joj govori da je hladnog srebrnkasto-rozog odsjaja, na suncu baš blješti. Ovo je highlighter za sve nas hladnijeg podtona, ali bez brige u ponudi imaju i zlaćani highlighter za sve vas toplije. U Mulleru je cijeli LOV stalak bio snižen 50%, ne znam traje li još uvijek ta akcija, ali ako traje, bacite oko na stalak, sigurno ćete pronaći koju sitnicu za sebe. Platila sam ga 43 kune. Slijede swatchevi, posljednji u nizu je fotkan na direktnom suncu.

Lov cosmetics highlighter
Lov cosmetics highlighter swatch
Lov cosmetics highlighter swatch
Lovglow highlighting drops


Od ekipe iz Olivala sam dobila novitete koje su nedavno izbacili na tržište, a radi se o par proizvoda iz linije sa zelenom kavom.

Olival lagana krema zelena kava


Dobila sam laganu kremu* sa zelenom kavom, ima divan biljni miris, koji mi se sviđa, lagano se razmazuje i to je sve što trenutno mogu reći o njoj, očekujte detaljniju recenziju.


Olival micelarna otopina zelena kava

Također sam dobila i Olival micelarnu* otopinu sa zelenom kavom, nju još nisam isprobala, isto tako očekujte recenziju kroz neko vrijeme. Baš me vesele ovi noviteti, ako me pratite neko vrijeme, znate da obavezno slinim nad Olivalovim proizvodima.


Rimmel Stay Matte puder


Kupila sam si Rimmel Stay Matte puder, još ga nisam probala, ali sve si nešto mislim da bi mogla snimiti test nošenja i prve dojmove, ste za, ha? Cijena mu je 59,90 kuna, nadam se da će mi biti dobar.
I to bi bilo sve za ovaj moj mini new in numero 6. :D Što ste vi u posljednje vrijeme kupovali, ako ste probali koji od ovih proizvoda, slobodno mi pišite svoje dojmove.

Tipkamo se, Green 💋
*PR proizvodi

Broj komentara: 6:

  1. Ovaj mjesec na red je došla preparativa tako da sam malo dekorativu zanemarila...ali slazem se mogla bi snimiti video o prvim dojmovima Rimmela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam svega pomalo i još mi fali par stvari, ali treba se biti štedljiv. :3 :D
      Mislim da ću snimit. :)

      Izbriši
  2. Znam da voliš Olival kao i ja pa jedva čekam recenzije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kad je odličan, kak da ga ne volimo. :D Super, budu samo dok istestiram kak treba. :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala ti stvarno <3 al moram priznati da nisam zadovoljna, nekaj sam sprčkala na fotiću i sve su ispale mutne, može to i bolje :3

      Izbriši