ponedjeljak, 16. travnja 2018.

Olival zlatno ulje smilja

Olival zlatno ulje smilja

Olival zlatno ulje smilja nam je glavni akter u današnjoj recenziji, ako vas zanima moje mišljenje bacite oko ili dva na ostatak posta.


Pošto već duže vrijeme koristim ovo ulje*, stekla sam potpune dojmove i odmah ću vam spoilat, oduševljena sam ovim slatkišem od ulja.

Zlatno ulje smilja dolazi zapakirano u crno-brončanu kutijicu, po meni ona izgleda lijepo i sofisticirano i takva ambalaža me uvijek privuče kupnji. Sam proizvod dolazi u staklenoj bočici s pipetom. Bočica je prozirna, ima minimalističku naljepnicu i to joj daje neku dozu elegancije. Zlatno ulje smilja dolazi u količini od 15ml za koje ćete izdvojiti 129,90 kuna ili ganjati neki popust.
Može se kupiti u svim drogerijama i na Olival web shopu.

Ko što sam napomenula doziranje proizvoda je na pipetu, koja odlično funkcionira i moram priznati da se osjećam baš fancy dok kapam ulje po koži. Doziranje je vrlo jednostavno i ekonomično jer se ne može dogoditi da se uzme previše proizvoda.

Na mojoj mješovitoj koži u svakodnevnoj uporabi otišlo bi pola pipete na cijelo lice. U rijetkim slučajevima sam stavljala cijelu pipetu, zapravo, samo dok mi je koža bila dehidrirana.



Olival zlatno ulje smilja

Iz Olivala navode sljedeće za ovo ulje: "Zlatno ulje smilja za lice namijenjeno je normalnoj, suhoj i osjetljivoj koži lica. Sedam prirodnih hranjivih ulja (jojobino, maslinovo, arganovo, nevenovo, ružino, bademovo i ulje sjemenki marelice) vlaže i dubinski njeguju kožu. Glavna aktivna tvar, eterično ulje smilja potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Brzo se upija, a nakon nanošenja koža je ugodno glatka i svilenkasta."


Upotreba: Nekoliko kapi ulja najbolje je nanijeti na očišćenu kožu ujutro i/ili navečer, pojedinačno ili prije kreme za lice.
Inače ovo ulje sam koristila samo u noćnoj njezi, za dnevnu mi je ipak prebogato. Nek vas ne odbije od kupnje činjenica da su ljudi iz Olivala naveli da je ovo proizvod za normalnu, suhu i osjetljivu kožu. Moja koža nije ništa od navedenog, a ulje mi je savršeno odgovaralo. Ako ću gledati po vlastitom iskustvu, uz njihove navode, stavila bi da je ovo ulje idealno za dehidriranu kožu i za svakog tko se želi osjećati razmaženo i njegovano.

Jako je hranjivo, čini kožu mekanom, zaglađenom i hidratiziranom. Iako iz Olivala navode kako se preporučuje stavljanje ulja prije kreme, ja sam radila obrnuto jer mi je tako više odgovaralo i smatram da sam tad na koži imala bolji učinak. Znači, prvo bi stavila kremu, čekala da se upije i zatim na kremu zlatno ulje smilja. Isprobala sam i obrnuto, prvo ulje pa kremu, ali pošto ulju treba neko vrijeme da se upije, jednostavno mi se nije svidio postupak razmazivanja kreme po ulju.

Ko što rekoh, moja koža je mješovita, masnija t-zona, a ostatak lica normalan, povremeno dehidriran. Ove zime sam se dosta borila s dehidracijom, zbog nedovoljnog unošenja tekućine u organizam, suhog, grijanog zraka i tako toga...i moram priznati da mi je ovo ulje uspjelo nahraniti kožu i zadržati vlagu u njoj.


Olival zlatno ulje smilja


Olival zlatno ulje sam stavljala na cijelo lice i rijetko kad bi se probudila s masnom kožom. Povremeno bi imala masnih dijelova i to samo na čelu i nosu jer su mi to i inače masnija područja. Ostatak lica je uvijek bio vrlo mekan i nahranjen.

Ulje se lagano razmazuje i iako izgleda da je masno, ono nije već je suho i stvarno je uživancija koristiti ga. Treba mu neko vrijeme da se upije u kožu. Ima divan miris i ko što svaki put kažem, miriši specifično ko i cijela linija sa smiljem, jedino ovaj proizvod ima intenzivniji citrusni miris, koji je dodan da bi sva ova mješavina ulja imala privlačan miris. Miris se ne osjeti pretjerano na koži, tako da osjetljiviji nosići mogu biti na miru. Meni se miris baš sviđa i opušta me prije spavanja, malčice me podsjeća na one mekane citrusne bombone, mljac.

Zlatno ulje smilja se odlično slaže sa svim kremama s kojima sam ga kombinirala (Olival ekstra bogata noćna krema, bi good anti age noćna krema s crnim ribizlom, Olival dnevna krema s uljem smilja). Moram priznati da mi je bila najdraža kombinacija ekstra bogate noćne kreme i zlatnog ulja smilja, ta kombinacija je doslovno hranjiva bomba za kožu.


Olival zlatno ulje smilja


SASTOJCI:

Simmondsia Chinensis Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Undecane, Tridecane, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Helichrysum Italicum Flower Oil, Linalool, Limonene

Nešto sam malo kopala po sastojcima jer su me zanimali pa sam napisala o svakom sitnicu, čisto da se znamo orijentirati za što svaki služi, s time da nisam ekspert u sastojcima i ne mogu znati koliko je pojedinog sastojka u cijelom proizvodu.


SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL - jojobino ulje, odlično je za hidrataciju, ima jako antioksidacijsko djelovanje. Sprečava širenje klica te se zbog njegovog djelovanja mikroorganizmima teško razmnožavati pa pretpostavljam da djeluje kao svojevrsni konzervans. Pogodno za korištenje na koži sklonoj nečistoćama/nepravilnostima, regulira lučenje sebuma.

OLEA EUROPAEA FRUIT OIL - maslinovo ulje. Intenzivno štiti kožu i hidratizira ju te djeluje regenerativno, stoga je pogodno za njegu suhe kože.

UNDECANE i TRIDECANE su prirodni pojačivači apsorpcije, što će ga reći da ubrzavaju prodor ulja u kožu.

MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL - ulje makadamije je bogato vitaminima A i E. Brzo se upija i odlično njeguje zrelu kožu.

ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL - ulje argana, još se naziva i tekućim zlatom. Služi za njegu suhe, zrele, dehidrirane i ispucale kože. Bogato je nezasićenim esencijalnim masnim kiselinama.

CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT - nevenovo ulje, djeluje protuupalno, umirujuće i antioksidativno te je također namijenjeno za njegu suhe i ispucale kože.

PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL - bademovo ulje služi za njegu svih tipova kože. Bogato je vitaminima A, B1, B2, B6 i E te esencijalnim masnima kiselinama. Omekšava i regenerira kožu.

CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - neutralno ulje koje u pravilu potječe iz palminog ili kokosovog ulja. Brzo se upija i lagano nanosi, hidratizira i omekšava kožu.

PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL - ulje sjemenki marelice je univerzalno ulje za njegu, bogato je vitaminima i mineralima. Regenerira i hrani kožu te je namijenjeno suhoj i preuranjeno ostarjeloj koži. Vrlo je slično bademovom ulju.

ROSA CANINA FRUIT OLI - ulje ploda divlje ruže idealno je za njegu zrele i fotooštećene kože jer pospješuje obnovu kože te ima prirodna antioksidativna svojstva.

HELICHRYSUM ITALICUM FLOWER OIL - eterično ulje smilja protuupalnog je i regenerativnog djelovanja, ublažava ožiljke, ubrzava proces obnavljanja kože te zaglađuje bore.

LINALOOL - mirisni sastojak lavande i korijandra.

LIMONENE - mirisni sastojak koji se prirodno nalazi u kori citrusa.


Sudeći po svim ovim sastojcima nije ni čudo što mi svaki put odlično nahrani kožu jer ima stvarno puno divnih i bogatih ulja u sebi. Uskoro kupujem novu bočicu, a mislim da ću na zimu isprobati serum za hiperpigmentaciju, ako ste ga možda isprobali, molim pišite dojmove u komentarima.

Ostale recenzije Olivalovih proizvoda pronađite na linkovima:

OLIVAL RICINUSOVO ULJE
OLIVAL TEKUĆI SAPUNI ZA INTIMNU NJEGU
OLIVAL ČAROBNI PILING GEL ZA TUŠIRANJE
OLIVAL MICELARNA OTOPINA S ULJEM SMILJA
OLIVAL CC KREMA S ULJEM SMILJA
OLIVAL EKSTRA BOGATA NOĆNA KREMA S ULJEM SMILJA
OLIVAL NATURAL LIMUN RUŽMARIN ŠAMPON ZA KOSUOLIVAL PILING ZA LICE S ULJEM SMILJA

Jeste li isprobale Olival zlatno ulje smilja i ako jeste, kako ste bile zadovoljne?

Green 💋

*PR proizvod

4 komentara:

  1. Imam jako puno Olivalovih proizvoda ali ovo zlato u bočici još nisam probala.Prvom prilikom kupujem jer obožavam njihove proizvode mislim da to već znaš.Sad ću probati kremu od zelene kave i ovo ulje.Super post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, znam da si velika zaljubljenica ko i ja. :D Fala.

      Izbriši
  2. Još nisam isprobala ali hoću ubrzo☺️ Hvala vam na recenziji.

    OdgovoriIzbriši