subota, 25. kolovoza 2018.

New In 7- Caudalie, OPI, Balea, Marc Jacobs


Društvo moje drago, bok! Eto mene s jednim new in postom, šopingirala sam nešto u posljednje vrijeme pa reko da vam pokažem jer znam da volite zaviriti u takve postove. :)

Za neke proizvode sam zaboravila cijenu, a naravno, računi su bačeni pa ću pisati cijene po prilici i po sjećanju, svašta nešto sam kupila/dobila pa skrolajte da vidite.

Započet ću s ne tako napetim, ali nužnim stvarima, a to su Aveo šampon za suho pranje kose, koji mi više stoji na komodi, nego što ga koristim, pisat ću vam detaljnije o njemu, ali zasad nisam oduševljena, cijena nekih dvadesetak kuna. Kupila sam si dječji gel za tuširanje, ne zato što imam dijete, nego volim takve stvari. Kozmetika za bebe me jako privlači, uvijek mi djeluje tako nježno i mirisno i onda moram probat jer ako je dobro za bebinu kožu, zkj ne bi bilo dobro i za moju. Ovaj gel je ok, očisti kožu i ostavi ju mekanom i nježnom, jedini nedostatak je preslab miris, ali ipak, za bebe je pa ne znam zkj se čudim, mada piše da ga mogu koristiti i odrasli. Taj podatak sam pročitala, nakon što sam već kupila gel, cijene se ne sjećam. :3





Još nužnih sitnica, prvi je Balea šampon s medom od manuke, koji služi za jačanje oštećene kose. Baš mi se sviđa ovaj šampon, kosa je premekana od njega, lepršava i sjajna, odličan je, a cijena prava sitnica 10kn.

Aussie regenerator je izlazio iz asortimana i bio je snižen pa sam ga odlučila uzeti, bolje da nisam. Očito je s razlogom izlazio iz asortimana, recimo da je ok, kosa je mekana od njega, ali moja kosa je i po prirodi dosta mekana, a sad je tu i ovaj Balein šampon... Uglavnom, ovaj regenerator, nit smrdi nit miriše, doslovno, i ne vidim neke posebne učinke pa ako ga još ima za kupit, preskočite.


Sljedeći slatkiš je poklon od moje drage A Lady  ne znam koja mu je cijena, ona je to kupila u nekom setu, nažalost još nisam pronašla vremena isprobati ga, ali mogu vam reći da ima predivan miris i baš je slatki ovakav mini.




Ako me pratite na instaču, znate da sam postala opsjednuta Caudalie proizvodima, čim sam ih isprobala par i vidjela da su mi super, počela sam mahnito kupovati sve ono što već dugo vremena gledam. Caudalie=ljubav!


O The Des Vignes suhom ulju ću vam uskoro pisati detaljniju recenziju pa sad ne želim duljiti. Također ću vjerojatno pisati i o Caudalie Vinosource obnavljajućoj kremi, namijenjena je suhoj koži, moja koža je mješovita, ali je u ovom razdoblju dehidrirana i ova bogata krema mi baš paše, cijena nekih 130-150 kn.

The Des Vignes gel za tuširanje sam kupila zbog suhog ulja, odnosno zbog mirisa. Osvrnut ću se i na njega, malkice me razočarao, ali o tome uskoro, cijena 65kn. Ova linija ima apsolutno prekrasni miris, mješavina razno-raznih ulja, već planiram uzeti i ovakav parfem.


Još jedna Caudalie linija koja mi se jako sviđa je Vinoperfect, prvo sam isprobala pjenu za umivanje o kojoj sam pisala OVDJE. Toliko mi se svidjela da sam odlučila kupiti i mlijeko za čišćenje lica, odnosno makeupa i nečistoća, 66kn. Mlijeko je nježno, očisti makeup u potpunosti, ima divan miris, ne isušuje lice, ma top je! Ovu mini masku sam dobila uz kupnju suhog ulja i jako mi se sviđa, pomahnitala sam za tim Caudalijem, još ću i bankrotirat dok isprobam sve njihovo.



Još čistilica lica, nikako nisam mogla dočekat da mi s Notina dođe mlijeko za čišćenje (čitaj, nisam imala čime skidat šminku već dva dana prije narudžbe XD) pa sam uzela ovu mini Garnier micelarnu, već sam imala takvu u standardnoj veličini i bila sam zadovoljna njome pa sam ju kupila za prvu ruku, cijena 15-20kn? :D

Njuškajući po Bipi naišla sam na Dirty Works kremasti čistač lica s krastavcem i metvicom, koji je bio snižen za možda tri kune pa sam ga uzela jer, hej tri kune manje! :D Drago mi je da sam ga uzela jer je baš osvježavajući i paše mi osjećaj hlađenja koji pruža, posebice ujutro dok sam još pospana. Nježan je prema koži, a učinkovit je, cijena nekih 35-40kn.


Posljednji komadi preparative i nakon toga prelazimo na dekorativu. Prošle nedjelje sam bila u Designer Outletu, koji me btw nije oduševio...u sklopu outleta je i Douglas parfumerija, morala sam ući unutra jer ju mi u Koprivnici nemamo i baš mi je drago da sam otišla "samo vidjeti kaj ima", nabasala sam na njihove snižene proizvode pa sam si uzela masku za obnavljanje s organskim arganovim uljem, cijena joj je 31,90 kn.
Uzela sam i kremu za ruke s mangom, krema ima očaravajući miris koji se baš jako dugo zadržava na koži, sad mi je žao kaj sam uzela samo jednu jer joj je cijena prava sitnica, samo 9,90kn.
Posljednji proizvod koji sam uzela je tonik za lice s ekstraktom šipka, navode kako je ovaj proizvod bio i veganski i to me nekako najviše privuklo kupnji. Platila sam ga 24,90kn, isprobala sam ga samo par puta, tako da nemam neke dojmove, javim kasnije.


Bacamo se na dekorativu i normalno da ću vam prvo pokazat lakove za nokte, zar ste očekivali kaj drugo. Ne znam kak sam opet uspjela ovolike pokupovat jer se trudim ne kupovat lakove jer ih opet nemam di spremat, ali eto, nekako su našli put do mene. Ne ću vam o svakom posebno pisat, svi su mi divni i krasni. Samo ću vam reći da je ovaj Catrice nadlak odličan, očuva manikuru po tjedan dana i pruža noktima predivan sjaj, ko da su izašli iz salona.

Od dragog sam dobila ovaj slatki parfemčić, kupio mi ga je u Ktcu i čim sam ga vidjela, odmah sam imala predrasude jer ne volim te neke "čudne marke" jer mi miris nikad ne sjeda dobro, uglavnom su mirisi preslatki i prebrzo ishlape, odnosno nisu neke kvalitete. Iskreno, ovaj parfem me baš pozitivno iznenadio, ima slatkasti miris koji nije prenapadan, već onako decentan, podsjeća me na miris čiste robe i zadržava se jako dugo na koži, osjetim ga cijelo radno vrijeme i mogu reći da je poprilično kvalitetan. Bočica je ko stvorena za instagram i baš mi se jako sviđa!


Imam manjak kistova pa sam pomalo počela obnavljat kolekciju, za početak sam si uzela Noelle kistove dok je u Bipi bila akcija 30%, nisam ih još isprobala pa vam ne mogu reći nešto konkretno, ali mi se na prvu čine poprilično dobre kvalitete i dlačice su baš mekane i ugodne pod prstima, javim dojmove dok ih isprobam.


Polako punim i kolekciju tekućih ruževa Sleekov sam dobila od moje drage Goge, Gorgeous on a Budget. Moram priznati da me nije oduševio kvalitetom, jako brzo nestane s unutarnje strane usana, a ja preferiram dugotrajne ruževe, inače je nijansa brutalna i totalno me oborila s nogu. Lov ruž mi je dala seka, dobila ga je uz LJ&Z, isprva ga nisam htjela jer nosim samo mat ruževe, ali mi se svidjela nijansa pa sam ga uzela, isprobala sam ga i nije mi to, to, volim da mi je ruž na usnama suh, da se ne preslikava na sve i svašta i tako...možda s vremenom promijenim preferencije pa mi bude super. Posljednja dva još nisam probala, samo znam da su mi obje nijanse ovako u tubici brutalne.


I za sam kraj par nužnih sitnica, Maybelline i Eveline maskare, Maybelline olovka za obrve i Balea balzam za usne koji ima divnu tubicu i baš paše mojim usnama.



Svaka čast ako ste čitajuć došli do kraja, a ako ste samo proskrolali po slikama, kontam vas, malkoc sam previše pisala. Eto kaj se dogodi dok pišeš samo jednom mjesečno, imaš puno toga za reći. :D

Kaj vam se od svega ovoga najviše sviđa i imamo li koji zajednički proizvod?

P.s. na instagramu je aktualno darivanje pa svakako odigrajte, ako niste.

To bi bilo to, tipkamo se uskoro, puseee!

Green

Broj komentara: 9:

  1. babylove gel koristim za pranje kistova. i ok je. nema miris al ni ne treba mi.. a ruzevi su mi naj. njih ipak najvise obozavam. i nijanse mi se svidjaju. i kistovi
    . kistova nikad dosta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bi i ja isprobati ga za pranje kistova. :) Ma svega nikad dosta, pogotovo nama makeup zaljubljenicama. :D

      Izbriši
  2. Joj imala sam ovaj parfem još dok je Kozmo radio ja ga dobila na poklon

    OdgovoriIzbriši
  3. 100% slazem za sleek ruzeve. Boje su im top al se brzo skidaju s unutarnje strane usana i strasno isusuju! Uglavnom lijep new in i jako povoljan! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan new in...I meni je moj dragi kupio takav parfem,odličan je ;)

    OdgovoriIzbriši