utorak, 28. kolovoza 2018.

OPI Grease lakovi za nokte - Notino


opi grease kozmetički set notinohr
Dragi moji, donosim vam još jedan post u suradnji s Notino online parfumerijom. Ovaj put vam prenosim svoje dojmove o preslatkoj OPI Grease kolekciji lakova za nokte.
Ova OPI kolekcija mi je zarobila srce koliko je prekrasna. Ne mogu vam opisati koliko sam sretna i počašćena što mogu surađivati s Notinom, odnosno divnim ljudima koji stoje iza svega. Mislim da nisam to niti jednom ovako javno napisala...hvala!

Nego da ne postanem cmoljava, bacimo se na post! Kolekcija je namijenjena zadrtim fanovima (i onima koji se tako osjećaju) filma Grease ilitiga po naški Briljantin. Naravno, više je namijenjena ljubiteljima lakova poput mene. Moram priznati da nisam nikad pogledala taj klasik, namjeravam to ispraviti, iako obožavam pjesme sa soundtracka. Uglavnom, da ne baljezgam previše OPI je crpio inspiraciju iz tog filma i malčice se poigrao nazivima nijansi.


opi grease lakovi notinohr


OPI Grease set lakova za nokte se sastoji od 4 mini laka, koji su idealni za ovo ljetno razdoblje ili ako ste poput mene, onda su vam idealni za svako razdoblje i svaku priliku. Lakovi dolaze u mini izdanju od 3,75ml po bočici, dolaze zapakirani u kartonskoj kutijici. Fotke su odlične i cjelokupni dojam ambalaže je totalno briljantinski. Na ambalaži možete pronaći sve osnovne informacije i nazive nijansi. Ako želite znati kako vam se lakovi zovu, nemojte baciti kutiju jer na njoj se nalaze nazivi, dok na samim lakovima ih nema. Znala sam da su mini, ali kad su mi stigli, iznenadila sam se koliko su zapravo malecni u odnosu na svoju veliku braću. Standardna količina OPI lakova je 15ml, stavljam vam fotku pa da vidite kako mini verzije iz OPI Grease linije izgledaju u odnosu na standardne OPI lakove.
opi kolekcija lakova notinohr
Nek vas ovo mini izdanje ne obeshrabri jer ima dovoljno laka za potrošiti, lakirala sam nokte već nekoliko puta ovim lakovima i još se ne vide tragovi korištenja.

Sve nijanse su kvalitetom tu negdje, bez oštećenja izdrže nekih tri dana i ako ste poput mene pa mijenjate manikuru svaka tri dana, onda neće biti problema. Ako pak volite izdržljive lakove, koje je potrebno mijenjati jednom tjedno, onda preko ovih lakova nalakirajte top coat i mirni ste doslovno tjedan dana. Ne izdrže cijeli tjedan bez oštećenja, ali su ta oštećenja minimalna, onako, standardno izlizani vrhovi, što nije jako primjetno, a i to možete riješiti tako da malo izrašpate nokte, barem ja tako radim (ako i kad nosim manikuru tjedan dana).

opi grease lakovi za nokte notinohr

opi grease lak notinohr
Lagano i jednostavno klize po noktu, imaju usku i ravno rezanu četkicu, koje ja nisam fan, ali znam da većina vas je. Za potpunu prekrivnost nokta trebat će vam sloj do dva, ovisno kako je vama draže. Moram vas upozoriti da pazite prilikom nanošenja drugog sloja jer mi se događa da mi uz rub kožice drugi sloj laka za sobom povuče prvi i kao da ostane mala "rupica". Odnosno, izgleda kao da nisam stavila dovoljno laka na to mjesto. Ispravim to s malo dodatne količine laka na četkici, ne događa mi se to svaki put, ali se desilo više od jednom pa je red da spomenem.

Grease kolekcija lakova ima sjajnu završnicu, koju možete vidjeti na fotkama, moram priznati da za moj trenutni gušt, to nije dovoljno sjajno pa dok imam vremena stavim sloj glossy top coata i onda nokti izgledaju kao da su izašli iz salona, doslovno. Pokazat ću vam svaku nijansu zasebno, ne ću vam ništa posebno pisati o nijansama jer ko što sam rekla kvalitetom i mazivošću su svi podjednaki pa nema smisla da se stalno ponavljam.

opi lak za nokte notinohr

Prva na redu je "Don't cry over spilled milkshakes" ovu nijansu bi opisala mliječno bijelom s primjesom hladno sive u sebi. Osobno od svih nijansi, ona mi se najmanje sviđa, iako izgleda predivno na preplanuloj koži. Nije sad da mi nijansa nije lijepa, nego najmanje posežem za takvim nijansama, ali opet, uvijek je dobro imati ih u kolekciji. Jedina nijansa iz cijele kolekcije koja se mora stavljati u dva sloja jer s jednim izgleda nedovršeno i nokat nije u potpunosti prekriven.

opi kozmetički set za nokte notinohr

grease kolekcija lakova notinohr

Slijedi nam nijansa "Was it all just a dream?" ovo je prekrasna mintasto-tirkizna nijansa, opet ću reći idealna za ljeto i preplanulu kožu, nijansa je hladng podtona, može se isfurati i samo s jednim slojem.

kozmetički set lakova za nokte notinohr

lakovi za nokte notinohr

Slijedi nam divna barbie roza nijansa, hladnog podtona pod nazivom "Pink ladies rule the school". Obožavam ovu nijansu, izgleda prekrasno na noktima. Iz cijeloga seta, ovo mi je najdraža nijansa.

opi notinohr

opi lakovi notinohr

opi grease lak za nokte notinohr

I za sam kraj imamo jednu brutalnu nijansu, koja privlači poglede, a radi se bogatoj fuksijastoj nijansi i ona naravno izgleda odlično na noktima. Ajmo se ne lagat, ja ću to reći za svaku nijansu koju stavim na nokte, naprosto jer obožavam lakove i volim svaki na svoj način. Naziv ove nijanse mi je super "You're the shade that I want", svaki put dok pročitam naziv nijanse, malo zapjevušim.

grease kozmetički set notinohr

opi kolekcija grease notinohr

kozmetički set grease notinohr

Po meni se isplati kupiti Grease kolekciju lakova jer dobijete četiri male bombice koje možete kombinirati ili nositi jednog po jednog. Lakići su mi prekrasni i imaju posebno mjesto na mojoj kozmetičkoj komodi, šteta je stavljati ih u kutiju s ostalim lakovima, kad su melem za oči. Inače volim imat nove lakove negdje na vidljivom, tako da se mogu diviti, ali ove ću stalno držati na vidljivom. Preslatki su mi tako mali, male bebe lakovi.

Cijenu ovim slatkišima pogledajte OVDJE.

Jeste li isprobali OPI Grease kolekciju lakova za nokte, kakvi su dojmovi? Volite li OPI lakove i koja nijansa od prikazanih vam se najviše sviđa?

Green

*PR proizvodi

3 komentara:

  1. Nisam probala ali ova zadnja mi je predivna

    OdgovoriIzbriši
  2. Lakići su prekjut, a nijanse odlične :)
    Ja sam valjda jedina koja još uvek nije probala OPI lakove :D

    OdgovoriIzbriši