četvrtak, 18. srpnja 2019.

Ljetna njega uz Niveu - Notino

nivea-notino_hr



Nivea
 je jedan od onih brandova kojima sam uvijek vjerna i koje redovito kupujem jer mi pružaju sve ono što tražim od proizvoda kvalietom, a uopće nisu skupi. Danas vam donosim cjelokupnu ljetnu njegu uz Niveu, sve od sunčanja do mackanja lica.
Prije nego se bacimo na moje dojmove, dijelim s vama neke informacije. Svi znate da je Notino općenito povoljniji u odnosu na drogerije i ima brdo proizvoda koji recimo nekima od nas nisu dostupni u drogerijama. Isto tako, Notino nas u ovim ljetnim mjesecima bombardira popustima pa je tako od 01.07. krenulo ljetno sezonsko sniženje, koje traje do 01.08. Bacite okeco, sigurno su neki od vaših favorita sniženi.

Okej, ajmo mi sad na dojmove o Nivinim proizvodima, započet ćemo sa sunčanjem, ljetnim mjesecima svi želimo imati preplanuli ten, ali postoje određene opasnosti od pretjeranog izlaganja suncu i iskreno, kako sam starija, sve mi je manje bitno biti preplanula, bitnije mi je zdravlje kože. Iskreno, otac mi je već imao nekoliko operacija povezanih s kožnim bolestima i sve je izglednije da bi i ja tako mogla završiti, posebice ako se ne pazim. Stoga dragi moji, izlagat se što manje suncu, a ako se izlažete, obavezan je zaštitni faktor, po cijelom tijelu.


nivea-sun-protect-sprej-za-suncanje-notino_hr

Moj suputnik za sunčanje već nekoliko godina je Nivea Sun Protect & refresh sprej za sunčanje sa zaštitnim faktorom 30. Ovaj sprej je nevidljiv, jednostavno se razmazuje i dosta brzo posuši na koži. Nivea navodi kako je ovo vodootporan sprej, ali ja vam svakako preporučam da nakon plivanja ponovno nanesete proizvod na kožu. Doziranje mu je na pumpicu s raspršivačem, lagano raspršuje proizvod po tijelu i pruža sitno osvježenje. Ima miris koji je svojevrstan većini proizvoda za sunčanje, osobno ne volim te mirise, ali sam navikla koristiti ih jer mi je bitnije biti zaštićena. Ovaj proizvod ima 200ml i troši se ovisno kolko ste na plaži i koliko se volite pacati na suncu. Osobno ja ovakav sprej ne mogu potrošiti u jednoj ljetnoj sezoni jer kažem, ne izlažem se toliko suncu i stvarno nemam volju za prženjem na plaži.

Rok trajanja mu je 12 mjeseci po otvaranju. Uz ovaj sa zaštitnim faktorom 30, Nivea ima još nekoliko u ponudi od onih malih sa zf 6 pa sve do 50+, također imaju i zaštitne faktore za djecu. Ovaj sprej ne ostavlja nikakve fleke ili tragove na koži i stvarno dobro štiti kožu od štetnih zraka. Osobno uvijek kupujem sa zaštitnim faktorom 30 jer imam neku srednju put, jednostavno pocrnim pa nemam potrebu za višim faktorom. Vi naravno sve prilagodite svojoj koži, ako ste svjetlije puti, obavezan je visoki zf. Ko što sam napomenula već nekoliko godina kupujem ovakav sprej i rado mu se vraćam, tako da vam ga preporučam.

nivea-take-me-to-cuba-gel-za-tusiranje-notino_hr

Nakon sunčanja, slijedi tuširanje, ako ste pogledali samo jedan moj empties video ili pročitali jedan empties post, znate da se u njima uvijek nalaze Nivea gelovi za tuširanje. Obožavam ih jer su jako kremasti, mirisni i nježni prema koži. Danas ću vam nabaciti kratke dojmove o limitiranom gelu za tuširanje pod nazivom take me to Cuba, e kad bi me stvarno ovaj gel odveo na Cubu. :D Ko i svaki Nivein gel, stvarno je jako kremast, toliko divno klizi po koži, obožavam ritual tuširanja i čišćenja kože uz ovako nježne, kremaste i mirisne gelove. Krasi ga miris marakuje, stvarno miriši pravo ljetno, miris se na koži osjeti još nekoliko sati nakon tuširanja. Nivea je već imala neki gel koji je imao identičan miris, ali nemam pojma koji je to bio gel, samo znam da mi je ovaj miris jako poznat i da sam upravo od Nivee imala gel ovakvog mirisa. Koža nakon pranja je mekana i glatka, pomalo odaje dojam nahranjenosti, iako to nije. Ovaj gel mi ne isušuje kožu i stvarno mi se sviđa. Dolazi u količini od 500ml što je idealno za ovo ljetno razdoblje jer ljeti potrošim puno više gela jer se hvatam tuša i po dva put dnevno.

Nakon tuširanja slijedi dio rutine koji sam ja ekstremno lijena odrađivati, a to je mazanje losionima. Uvijek imam nekoliko losina za tijelo u zalihama i treba mi jedno cijelo stoljeće da potrošim samo jedan od njih. Iskreno ne znam zašto mi je to tako mrzak dio rutine jer zapravo čini samo dobro mojoj koži. Lice ću macakat ako treba s 5 preparata u samo jednom dahu, al tijelo je problem namazat jednim losionom. Ima li nas još ovakvih? :D Ljeti uvijek biram neke osvježavajuće after sun losione pa sam tako ovo ljeto kupila Nivea After Sun Moisture losion poslije sunčanja.

nivea-after-sun-losion-za-tijelo-notino_hr

Inače sam prije uvijek kupovala Niveine In-Shower losione poslije sunčanja jer mi je nekako pod tušem lakše i brže nanijeti losion, malo sačekati i isprati ga, ali su mi postali preslabi što se tiče njege pa sam uzela baš standardni losion. Ovaj losion je obogaćen aloe verom i obećava hlađenje kože i vraćanje vlage. Inače, dok se izlažemo suncu i morskoj vodi, koža nam bude isušena i nedostaje joj vlage. Ovaj losion stvarno vraća koži potrebnu vlagu, pruža joj lagano hlađenje, te umiruje kožu. Ima vrlo blagi i osvježavajući miris koji niti malo nije nametljiv, miris se ne zadržava dugo na koži. Losion je poprilično vodenaste i tekuće teksture, zbog toga se brzo upija i lagan je na koži, što je jako bitno u ovim vrućinama jer stvarno ne volim teške stvari na koži od kojih se samo dodatno znojim. Jako sam zadovoljna ovim losionom i već vidim da ću ga kupiti i sljedeće ljeto jer je stvarno idealan za ovo razdoblje, imate moje tople preporuke za ovaj proizvod.

Nakon losiona, obavezno uzimam dezić, inače ne mogu bez toga, a ljeti posebno, dok su nam pazusi na izvol'te i dok se svi znojimo, čak i mi koji nismo toliko skloni znojenju. Osobno, koristim anti perspirante, koji zapravo sprečavaju znojenje i da, znam, to nikako nije zdravo, ali nikako da se odviknem od navike kupovanja upravo ovakvih proizvoda. Vama ću samo napomenuti da nisu zdravi jer ne želim da ispadne da vam preporučam nešto što je u krajnoj linij štetno za vas. Daklem, danas dijelim kratke dojmove o Nivea Pearl & Beauty antiperspirantu.

nivea-anti-perspirant-notino_hr

Nivea navodi kako ovaj antiperspirant pruža zaštitu 48 sati, za ime Boga, brandovi, molim vas prestanite koristiti ove marketinške trikove jer neki ljudi shvaćaju doslovno i ne peru se po 48 sati, što je ljeti "odlična" ideja. Osobno ne vjerujem da drži 48 sati i iskreno, nemam želju provjeravati. Iako ovo je antiperspirant, mogu reći da nije toliko jak, primjerice Rexonini su puno jači i nema šanse da se oznojite ispod pazuha, s ovim se ipak oznojim pa se nadam da nije baš štetan u tolikoj mjeri. Mana ovom proizvodu je što ostavlja bijele fleke na koži pa tako i na odjeći. Stoga ga treba dozirati s oprezom i špricati se s razumne udaljenosti, a ne ko ja, zavučem dezić pod majicu i onda se čudim kak mi pazuh izgleda ko da sam ga posipala brašnom. Inače obožavam slatkasto-puderasti miris ovog proizvoda i koristila sam ga intenzivno u srednjoj školi pa mi budi neka lijepa sjećanja. Nisam mu konstanto vjerna, ali volim ga kupiti s vremena na vrijeme. Dobro štiti od neugodnih mirisa i meni je dobar i ko što sam rekla volim ga iz nekih svojih smiješnih uspomena, ali kao proizvod je sasvim ok.

Prelazimo na njegu ruku, ovisna sam o kremama za ruke i stalno kupujem neke nove, sva sreća da nisu skupe pa mogu imat otvorenih barem 5 krema, koje su raspostranjene po cijeloj kući jer nikad ne znaš kad ćeš morat namazat ruke. Trenutno sam daleko od kuće, radim na sezoni i iskreno, žalim jedino za svojim rukama jer ih stignem namazat samo ujutro i navečer prije spavanje, mislim da bi kupci izbili na živce da ja lagano uzmem kremu i počnem mazat ruke pred njima, al vjerujete, nekad mi dođe da napravim upravo to, koliko mi je koža suha. Bolje da ne znate kak mi izgledaju zanoktice pa spas nalazim u Nivea protective care kremi za ruke.

nivea-procetctive-care-krema-za-ruke-notino_hr

Ova krema dolazi u količini od 75ml i jako je povoljna. Vrlo je lagane teksture i brzo se upija. što je opet idealno za ovo ljetno i znojavo razdoblje. Ima blagi miris i obogaćena je pčelinjim voskom. Dobra je u saniranju suhoće i odradi svoj posao odlično, ali eto u takvim sam uvjetima da svaki dan dođem s isušenom kožom i jadnim znokticama i preko noći to donekle saniram, ali sljedeći dan opet dođem kući "izranjavana" i tako u krug, ne uspijem do kraja sanirat zanoktice. Sve u svemu, jako povoljna i dobra krema, kožu će nahranit, ali za borbu sa tvrdim i suhim zanokticama, treba baš tretman, odnosno proizvod koji je namijenjen za njih.

Za sam kraj ovog posta, podijelit ću kratke dojmove o Nivea urban skin maski za lice. Ovo je detoksicirajuća maska, koja je namijenjana noćnoj rutini. Nivea preporuča da se ova maska nanese prije spavanja i da ju se ostavi da djeluje preko noći. Osobno, jako volim maske koje nije potrebno umivati i koje se koriste preko noći. Ova maska je obogaćena ekstraktom bio zelenog čaja, antioksidantima i oslobađa kožu od vanjskih čimbenika, zato i je naziv urban skin jer naša koža jako trpi zbog vanjskih čimbenika i zagađenja. Maska dolazi u količini od 50ml i treba ju potrošiti u roku od 12 mjeseci.

nivea-urban-skin-maska-notino_hr

nivea-urban-skin-maska-za-lice-notino_hr

Maska je prekrasne mint zelene boje i ako nešto asocira na detoksikaciju, onda je to zelena boja i Nivea je to imala na umu. Sama ambalaža je tamno plave nijanse ponoćnog neba i tako uglavnom izgledaju Niveine noćne linije proizvoda. Maska je gelaste teksture, a ujedno je i malo kao suho/masnjikava, ne znam to opisat, ono kao suho ulje, uljne je teksture, ali je suho, tako je ova maska masnija no što bi to očekivali od gelaste teksture, ali je opet suha i brzo se setira na koži. Ako ju nanesete u debelom sloju, naravno trebat će joj više da se upije, ali ako stavite tanki sloj, koža ju brzo upije. Za sobom ostavi lagani zaštitni film, nježna je prema koži, pruža joj osjećaj hlađenja i njege. Ujutro se budim se nježnom i baršunastom kožom, maska pruža koži njegu i zbog nje koža izgleda mekano i zdravo. Sviđa mi se ova maska, iako u njezi kože lica najčešće posežem za drugim brandovima poput Caudaliea, Nuxea, Olivala, ovu sam kupila iz čiste potrebe jer sam pametnica na sezonu otišla bez ijedne maske za lice. Nije mi žao što sam ju uzela, iako se kosi s mojim snobovskim stavom, da za lice moraju biti samo određeni brandovi.


Tko je pročitao ovaj post do kraja, pričat će :D Stigli smo do kraja, ovo je moja neka osnovna ljetna rutina njege kože i ko što vidite fkt volim Niveu, iako o njoj ne pišem zasebne recenzije, ovo je tek druga na mom blogu. Drago mi je da sam se uhvatila ovog posta jer znam da ipak ljude zanimaju dojmovi i o tek običnim svakodnevnim proizvodima.

Pišite mi, koji proizvodi se nalaze u vašoj rutini?

Hvala vam na čitanju!

Green

Ovaj post je nastao u suradnji s Notinom, što nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost ovog posta.

Nema komentara:

Objavi komentar