petak, 5. srpnja 2019.

Summer Black Friday Notino Wish Lista

black friday notinohr


Woop, woop!! Notino nam donosi ljetni Black Friday! Akcija nam kreće 08.07.2019., a završava 14.07.2019. bit će 50 odabranih brandova na -20% popusta, što je meni odlično, iskreno ja se razveselim svakom popustu. Šopingiram ko sumanuta, a još dok mogu dobit popust, nema mi kraja. Stvarno bi mi se nekad trebala oduzeti kartica. :D
Stoga je moja malenkost, povodom black fridaya na Notinu, odlučila napraviti ljetnu wish listu jer ju nisam radila dugo, a možda i vas inspiriram na sastavljanje neke liste ili jednostavno podijelite svoje dojmove o ovim dolje proizvodima, ako ste ih isprobali.

Prvo i osnovno Yves Saint Laurent, samo dok si izgovaram ovo u glavi, osjećam se tres chic. :D Gledam već mjesecima njihove ruževe i stvarno se ne mogu odlučiti koji mi se više sviđa i koju liniju bi radije uzela! Na wish listi su mi Yves Saint Lurent Tatouage Couture tekući ruž s ultra mat efektom, nisam se još odlučila za nijansu, ali najradije bih neku vibrantnu ružičastu, onako, pravo ljetnu. Znate da ja jako volim mat ruževe, tako da bi najvjerojatnije kod kupnje se odlučila upravo za ovu liniju. Pogledajte samo tu preslatku bočicu, a još k tome je i ovo jako popularan brand, a u posljednje vrijeme si želim priuštiti i nešto više od samo drogerijskih ruževa, stvarno bi htjela nešto i high end. Tak da mislim da sam odabrala idealan high end brand.


yves-saint-laurent-tatouage-couture-tekuci-ruz-s-ultra-mat-efektom-notino_hr



Iako obožavam mat ruževe, jako me kopka i htjela bi isprobati i njihovu Rouge Volupte Shine Oil liniju, koja je kremasta, sjajna i hidratantna, a ambalažom mi je čak zericu i privlačnija od mat ruževa. Stvarno ima dana, dok ne želim hodat s mat ruževima i dok mi treba nešto svjetlucavo i hidratantno, a opet, kad ćemo šljaštit i hodat rumenih i sjajnih usana, nego ljeti. Kažem, prvo bi kupila mat ruž, a potom bi ovaj hidratantni. Ambalaža je pre, evo, nemam riječi koliko sam očarana. :)
yves-saint-laurent-rouge-volupte-shine-oil-in-stick-hidratantni-ruz-za-usne-notino_hr

Da ne bi ispalo da sam totalno neskromna, poželjela sam si nešto i od drogerijskih brandova. L'Oreal Paris je ne tako davno u svoju ponudu ubacio super ljetne proizvode, za koje čujem da divno mirišu. Isto tako, u videima sam gledala samo pohvale na račun ovog rumenila, tako da, logično, poželjela sam si jedno. Radi se o Wake up & Glow rumenilu pod nazivom Melon Dollar Baby i navodno miriši po lubenici. Nijansa je prekrasna, mislim da je prava ljetna, onako roskasta s malim primjesama koraljne, točno znam da bi mi lijepo pristajala ova nijansa. Jako mi se sviđa i reljef na ovom rumenilu, totalno padam na takve stvari.
loreal-paris-wake-up-glow-melon-dollar-baby-rumenilo-za-sve-tipove-koze-notino_hr


Isto tako, od L'Oreala sam si poželjela i ovu Extraordinary Oil Nutri Gold blagu kremu. Opet sam pala na izgled ambalaže, pogledajte samo tu lijepu zlaćanu nijansu. Iako navode kako je ovo dnevna krema, ja bi ju koristila u noćnoj rutini kao serum ispod bogatije kreme ili samostalno i preko nje neko od mojih voljenih suhih ulja. Nebi ju koristila preko dana (za što je namijenjena) jer nema SPF zaštitu, a bez toga više ne hodam po ovom suncu. Znate ono, dok vidite neke proizvode i imate osjećaj da mirišu božanstveno, tako je meni s ovom kremom.
loreal-paris-extraordinary-oil-nutri-gold-blaga-hranjiva-uljna-krema-notino_hr

I za sam kraj black friday wish liste sam si nadodala jedan Nivea proizvod. Dugi niz godina sam vjerna Nivei i često u njezi tijela koristim upravo njihove proizvode, zaista sam im vjerna jer su dobri, povoljni i znam da me neće iznevjeriti. Kak bi se reklo lito ide mala, odnosno već je došlo pa mi je možda i kasno za ovaj proizvod, ali neka ga, želim ga isprobati. U posljednjih godinu dvije, sam dobila celulita puno više, nego što ga mogu tolerirati. Stvarno se ne sekiram oko toga kolko kila imam, kolko mi dupence nije podignuto i tome slično, ali htjela bi probati nešto za celulit jer sam ga počela dobivat oko koljena, a to je, reklo bi se, loš znak. :D Nego, budimo realni, znam da uz kremu moj celulit neće nestati preko noći, ali duboko vjerujem da uz vježbu i trackanjem kremama, celulit se može znatno smanjiti. Zato bi htjela probat ovu Q10 Plus gel kremu za učvršćivanje tijela protiv celulita jer me Nivea do sad nije razočarala pa se nadam da me neće ni s ovim proizvodom. :)
nivea-q10-plus-gel-za-ucvrscivanje-tijela-protiv-celulita-notino_hr
I to bi bilo sve što sam si poželjela. Super mi je što Notino ima ovu ljetnu black friday akciju, taman će sjest plaća pa mogu u pohode. Loše po moj novčanik je to što je, ko što sam rekla, 50 brandova na akciji, a ja stvarno želim i previše toga. Realno, ne treba mi ništa od svega ovoga, nije mi nužno za život, ali isto tako, svima koji me osuđuju zbog trošenja previše na šminku i kozmetiku ću reći samo jedno, ne pušim, ne izlazim i mislim da mi kupovanje šminke može proći kao porok, čak i puno jeftiniji od onog što pušači potroše na tjednoj bazi, hvala lijepa. :)

Eh, zaboravila sam reći u uvodu, popust od 20% na black fridayu se ne odnosi na već snižene artikle i proizvode koji su na totalnom sniženju.

Što je na vašoj wish listi, imamo li možda koji zajednički proizvod? Veselite li se popustima na Notinu i općenito, volite li kupovati šminku, ko ja? :D

Green

Sve fotografije su vlasništvo Notina, post je napravljen u suradnji s Notinom, sve što je napisano je moje osobno mišljenje i moje preferencije.

Nema komentara:

Objavi komentar