četvrtak, 26. rujna 2019.

Apivita Express maske za lice - Notino

apivita-recenzija-notino_hr

Uvijek, ali uvijek ću prije odabrati njegu kože i preparativu umjesto šminke. Stvarno volim njegovati lice i pazim (većinu vremena) što stavljam na njega. Već sam nekoliko puta napomenula kako imam određene brandove koji me posebno privlače i čije proizvde rado isprobavam. Jedan od njih je i Apivita, stoga vam danas pišem svoje dojmove o Express maskama za lice.


apivita-maske-za-lice-notino_hr


Apivita je grčki brand, koji vjeruje u holistički pristup zdravlju i ljepoti. Njihovi proizvodi se baziraju na prirodnim sastojcima te ne upotrebljavaju slikone, parabene i tome slične sastojke. U doslovnom prijevodu Apivita znači "Život pčela". I zaista, njihovi proizvodi u sebi između ostalog imaju ekstrakte propolisa, med, isto tako imaju cijelu liniju Bee (pčela) proizvoda. Nedavno su izbacili na tržište Aqua Beelicious liniju, koja je dostupna na Notino web shopu i opet kod njih je najjeftinija. Apivita je jedan od malo skupljih brandova, ali kod njih znate da plaćate kvalitetu, a ne lijepu ambalažu i ime branda. Ono što bi još voljela napomenuti je da Apivita brine i o održivom razvoju, što je jako važno jer smo mi ljudi takvi da pretjerano trošimo prirodne resurse, tako da je ovo za svaku pohvalu jer su rijetki brandovi koji misle o takvim stvarima. Pošto sam slaba na maske za lice, morala sam isprobati Apivitine jer je Apivita jako poznata po svojim maskama.

Prva maska o kojoj ću podijeliti svoje dojmove je Beauty Express maska za dubinsko čišćenje lica sa zelenom glinom.

apivita-express-beauty-green-clay-notino_hr

Apivita kaže ovako: "Zelena glina dubinski prodire u pore kako bi se uklonio višak masnoća i prljavština, time eliminirajući mitasere. Propolis pomaže u reguliranju masnoća. Aloe vera, pšenični proteini i eterično ulje lavande daju koži blistavost. Idealna je za masnu/mješovitu kožu."Ono s čime bi se složila je da zaista temeljito očisti kožu i tijekom dana regulira sebum (ali samo taj dan dok se maska koristi). Koža je mekana nakon korištenja i osjećam se jako svježe, a opet opušteno zbog mirisa. Blaga je prema koži, a jako ju dobro očisti, koža mi je nakon čišćenja blistava i ima puniji, osvježeniji izgled i pore su stvarno jako stisnute. Baš, baš ih stisne i na tako očišćenu kožu doslovno je milina nanositi serume i kremice. Što se tiče dubinskog čišćenja pora pa ja nebi baš rekla da je to ono, dubinsko, dubinsko, ali ih očisti jako dobro i tu nemam zamjerke.

apivita-maska-za-dubinsko-ciscenje-koze-notino_hr

Maska je sivkasto zelenkaste boje, teksturom podsjeća na glinu jer je jako gusta, a opet suha teksturom. Malo ju je teže razmazati zbog te gustoće, ali ništa strašno. Na koži se jako brzo suši i nakon što se posuši, stegne kožu, na onaj svojstveni način svim proizvodima koji su obogaćeni glinom. Ova maska dolazi u pakiranju od 50ml i treba je potrošiti u roku od godine dana po otvaranju. Dosta brzo se troši, tako da ćete ju potrošiti i prije roka. Koristim ju jednom do dva put tjedno i vidim samo dobrobiti ove kreme.

Sviđa mi se ovo sjajno pakiranje, padam na male slatke i sjajne tubice. :D Navode kako ova maska u sebi sadrži 91% prirodnih sastojaka. Htjela bi se samo još osvrnuti na miris ove maske, ima divan i blagi biljni miris, koji nije nametljiv. Osjeti se najviše miris lavande, međutim nije jako intenzivan jer ga ublažava aloe vera. Iako u sastojcima ima parfem (nalazi se na dnu sastojaka), moram priznati da miriši prirodno i moj nos ne osjeti nikakve umjetne i sintetičke mirise, već mi je osjećaj kao da mirišim biljke iz njihovog staništa, a ne iz male tubice. Dok držim masku na licu, miris je cijelo vrijeme prisutan i mogu reći da mene miris ove maske jako umiruje i to mi se baš sviđa.

apivita-maska-protiv-bora-notino_hr


Prelazimo na Apivita Express Beauty Grape masku protiv bora za učvršićivanje lica.
Apivita kaže ovako: "Grožđe i kombinacija vitamina A i E pomažu u smanjenju pojave bora i izražajnih linija, istovremeno pružajući jedinstvenu mekoću i revitalizaciju. Maslinovo ulje i prirodno suncokretovo ulje djeluju hidratizirajuće te pospješuju elastičnost i čvrstoću kože."

Znanstveno je dokazano da koža već u dvadesetima gubi na elastičnosti, ja sam već u odmaklim dvadesetima (stari seeee, šmrc), tak da iskreno radim na prevenciji bora, koliko god mogu. Iz toga razloga sam uzela ovu masku s grožđem u nadi da će mi pomoći u hranjenju kože i zadržavanju što njegovanijeg i zdravijeg izgleda kože. Što se tiče hranjenja, nahrani mi kožu i pruži joj vlagu, hidrataciju i lagani plumpy efekt. Međutim, očekivala sam da će ovo biti bogatija maska, mislila sam da će biti gušća teksturom i bogatije hraniti moju koža. Maska je jako lagana i lijepo hrani kožu, ali moja koža ju jako brzo upije, okej, dehidrirana mi je sad koža pa normalno da posrkne u sebe sve što stavim na nju, ali eto, očekivala sam bogatu masku, a ne ovak laganu.

Meni se maska i dalje sviđa, al sam se nadala da će mi bore odbacit totalno, barem za 10 godina. Šalu na stranu, hoću reći da je ovo lagana maska, koja pruža laganu hidrataciju. Proizvođač navodi kako ju je nakon 10 minuta potrebno pobrisati ili umiti, ja to ne radim jer moja koža upije svu masku i nakon nje koristim normalno svoje proizvode koje imam u rutini.

apivita-express-beauty-grape-notino_hr


Maska u sebi ima sitne granulice, za koje još nisam skužila od čega su. Granulice nisu grube i razmažu se zajedno s maskom. Maska miriši predivno, ima bogati i slatki miris, ali ja nažaost ne mogu odgonetnuti po čemu miriši, prisutan je miris grožđa, ali ima u sebi još neke biljne arome, koje moj nos ne može dokučiti. Pošto je maska lagana, divno se razmazuje po koži. Za sobom ostavi blagi zaštitni film. U sebi ima 97% prirodnih sastojaka i vjerujem da koristeći ovu masku radim samo dobro svojoj koži. Smanjuje li bore, ne znam jer ih nemam, barem ne izražajnih, ali ne vjerujem da maske/kreme/serumi mogu maknut već postojeće bore, općenito, od bilo kojeg branda, ne samo Apivite, ali ono u što vjerujem je prevencija, ako sad hranimo kožu i pružamo joj najbolju moguću i kvalitetnu njegu (kvalitetnim proizvodima), odgodit ćemo bore i one će biti manje izražajne.

Sve u svemu s guštom koristim ovu masku, ali voljela bi da je baš onako jako bogata, ne znam zašto sam zamislila da će ovo biti gusta tekstura ko recimo u Nivea kreme. XD Maska za učvršćivanje kože lica, ko i ona prethodna s glinom dolazi u količini od 50 ml s rokom trajanja od godine dana. Dolazi u identičnom pakiranju, preslatkoj tubici, ali ova je prekrasne burgundy boje, doslovno vrišti Burgundy vino. :D


Posljednja maska koju sam isprobala je Apivita Express Beauty Orange koja je namijenjena revitalizaciji i posvjetljivanju kože. Ovu masku imam u malenom pakiranju od dvije maske po 8ml. Inače i ove prethodne o kojima sam pisala, možete kupiti u takvim pakiranjima za probu pa ako vam se svide kupite u tubicama ili ako vam se ne svide, jednostavno ne kupite.

Apivita za ovu masku kaže: "Omekšava kožu i vraća blistavost kože zahvaljujući matičnim stanicama naranče i vitaminom C. Hidratizira i vraća živost koži zahvaljujući koenzimom Q10, grčkim medom timijana i hijaluronskom kiselinom. Oživljava i pomlađuje kožu s eteričnim uljem naranče."I ova maska je lagane teksture, ali isto tako lijepo hrani kožu i stvarno joj pruža neki blistavi sjaj. Dosta dugo zadržava vlagu u koži. Moja koža ju kao i prethodnicu upije u potpunosti i na nju isto nanosim ostale kreme jer mi sama po sebi nije dovoljno hranjiva. Dobar je dodatak rutini, a posebice mi se sviđa zbog mirisa, već sam koristila nekoliko proizvoda s narančom u sebi i mogu reći da sam se navukla na takve proizvode. Em što predivno mirišu, em imam dojam da koristim stvarno naranču. Koža mi je nakon korištenja mekana i osjećaj je ko bebina guza. Sporo se troši pa ćete imati ovu jednu o 8 ml za barem dva do tri korištenja.

apivita-notino_hr



Inače sam slaba na sheet maske i takve zapravo najčešće koristim i kupujem, ali moram priznati da sam se uz ove maske vratila korijenima i nekim svojim počecima njege kože. Doduše u početku nisam koristila ovako kvalitetne proizvode, ali mi maska s glinom budi sjećanja na srednju i kak mi je kod prvog korištenja bilo smiješno što mi je koža skroz zategnuta i ne mogu pričat. Ah, dobri stari dani, tad nisam brinula zbog bora. Sad, uz ove proizvode ipak manje brinem oko bora. Slobodno me nazovite taštom, pitat ću ja vas dok ćete dobit bore, e di ste bili dok sam ja tupila o Apiviti i prevenciji. :P


Jeste li isprobali štogod od Apivite, kakvi su dojmovi?

Ko i uvijek, ovo mi nisu jedini proizvodi od Apivite koje sam probala i sigurno neće stati na njima. #skincarejunkie

Hvala vam na čitanju, pusam vas sve!

Green

*proizvodi su mi ustupljeni od strane Notina, što ne utječe na iskrenost ovog posta

2 komentara:

  1. Preporučam ti Apivitim 5-Action Eye Serum, nešto najpredivnije što možeš staviti na okoločno područje, rezultat doslovno vidiš u roku dva tjedna korištenja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tnx na preporuci, budem zapamtila. Trenutno koristim njihovu Aqua Vita i zadovljna sam. :)

      Izbriši