četvrtak, 8. listopada 2020.

Clinique Cheek Pop rumenila

clinique-cheek-pop-rumenilo-notino_hr

Davnih dana, kad sam kod cura s bloga Kutak sreće vidjela ova rumenila, instantno sam se zaljubila u njih.

Karmen je pisala o nekim drugim nijansa, koje nažalost više nisu dostupne na Notinu, ja pišem o 17 black honey pop i 22 poppy pop nijansama. Sve od njenog posta planiram isprobati Clinique rumenila i dugo nisu bila dostupna, ali nedavno su ih vratili u ponudu, odmah mi je srce zatitralo i znala sam da ću ih naručiti. I evo me, prenosim vam svoje dojmove o ovim ljepotama.

clinique-kozmetika-notino_hr

Clinique cheek pop rumenila dolaze u količini od 3,5 grama baš su malecna i kompaktna. Ambalaža dolazi zapakirana u malene kartonske kutije, na kojim se nalaze razni dezeni cvjetova. Meni je i sama kutijica prekrasna i zasigurno ju neću baciti, dobit će počasno mjesto u ladici sa svim ostalim lijepim kutijama. Sama rumenila dolaze u malim i okruglim pakiranjima, koja su plastična i prozirna. Inače volim lijepa pakiranja, a ne ovako obična, ali pošto su sama rumenila jako prekrasna i imaju reljef cvjetova, mislim da je dobar izbor što nisu pretjerivali s ambalažom. Ovako samo rumenilo dolazi do izražaja i reljef izgleda još efektnije. Reljef imitira cvijet gerbera (jedan od rijetkih cvjetova koje prepoznajem).  

 clinique-cheek-pop-recenzija-notino_hr 

 Neko vrijeme sam samo gledala ova rumenila, bilo mi je žao uništiti reljef, na svu sreću, reljef se zadržava, treba dosta potrošnje da bi ga se uništilo u potpunosti. Ambalaža je napravljena čvrsto i djeluje mi kvalitetno.

Ono što je zajedničko ovim rumenilima je njihova kvaliteta, na mojim obrazima izdrže cijeli radni dan pa i dulje od toga, izblijede samo malo. Napomena, imam normalnu kožu obraza. Rumenila se jednostavno blendaju, nadogradiva su i pigmentirana pa treba biti blage ruke da se nebi pretjeralo. Izuzetno su mekana, ne truse se i izgledaju predivno na koži. Ne ističu teksturu kože i imaju neki satin završetak s mat primjesama. Ne znam to opisati, pružaju taj neki zdravi sjaj, a ujedno naginju k mat završetku.

clinique-black-honey-pop-rumenilo-notino_hr

Nijansa 17 black honey pop u ambalaži izgleda jako tamno i pomalo mrtvački i hladno, međutim, na koži je to neka sasvim druga priča. Ova nijansa je idealna za svakodnevno korištenje, neutralnog je podtona pa mislim da bi je svaki ton kože mogao isfurati na svoj način. Black honey pop je nude nijansa boje mesa s blagim odsjajem. Lijepo naglašava jagodice obraza i kažem, idealna je za svaki dan i sama često posežem za njom.

clinique-black-honey-blush-notino_hr

clinique-black-honey-swatch-notino_hr

clinique-blush-swatch-notino_hr

clinique-black-honey-pop-notino_hr

Nijansa 22 poppy pop je na prvu nijansa za kojom nebi svatko posezao, barem tako izgleda u ambalaži. U ambalaži izgleda crveno poput boje cvjetova maka i mene ova boja asocira na boje koje klaunovi nose na svojim obrazima. Naravno, prije narudžbe sam guglala swatcheve ovih rumenila i čitala recenzije pa sam znala da ovo rumenilo izgleda prekasno na obrazima, bez obzira na intenzivnu boju.

clinique-poppy-pop-notino_hr

Ova nijansa je ružičasta s primjesama koraljne, intenzivna je i ko što sam rekla, treba paziti kako se nanosi jer je jednostavno pretjerati s ovako intenzivnom bojom. Naravno, kod nanošenja nije toliko intenzivna, ali opet, bolje pripaziti. I za ovu nijansu mogu reći da bi je svaki ton kože mogao lijepo isfurati. Jednako lijepo bi pristajala i onima blijede, ala Snjeguljica puti i onima s toplijom puti, a posebice onim srećkovićima koji cijele godine imaju ten i maslinastu put. Na blijedoj koži više vuče na crvenkastu nijasnu, dok onima tamnije puti više dođe koraljna do izražaja. Sve u svemu, prekrasna nijansa i drago mi je da ju imam u kolekciji.

clinique-poppy-pop-rumenilo-notino_hr
 clinique-poppy-pop-blush-notino-hr
clinique-poppy-pop-blush-swatch-notino_hr

clinique-poppy-pop-swatch-notino_hr

clinique-cheek-pop-notino_hr
 
 
clinique-blushes-swatch-notino_hr

 
Drago mi je da sam konačno upecala ova rumenila, koliko prekrasno izgledaju, toliko su i kvalitetna i isplati se uložiti u njih. Hvala i curama s bloga Kutak sreće jer su me uvjerile u kvalitetu ovih mališana. Mislim da bi me mogle "natjerati" i na kupnju by terry rumenila.  Inače, u slučaju da ste propustili recenziju na njihovom blogu, bacite klik na ovaj link Kutak sreće Clinique

Jeste li isprobali Clinique rumenila, kakvi su vaši dojmovi? Sljedeća stvar od Clinique koju si želim priuštiti su njihovi highlighteri, izgledaju jednako prekasno kao i rumenila.
 

Broj komentara: 6:

  1. I ja sam parila oči na njima kod cura! Divno izgledaju. Iako, u posljednje vrijeme se trudim više kupovati samo ono što mi doista treba, a trošiti ono što imam već dugo vremena. 😊 Ova rumenila svakako ostaju na mojoj imaginarnoj wish listi. 😍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ni ja više ne kupujem sumanutno šminku, ko što sam prije kupovala. Kupujem samo ono što mi je nužno od preparative, tako da mi super dođe ova suradnja s Notinom jer mogu probati šminku bez da trošim lovu. :D A rumenila su san snova, možda će jednog dana biti skinuta s tvoje imaginarne liste. :)

      Izbriši
  2. Obje nijanse ti divno stoje i baš mi je drago da si zadovoljna s njima. 🥰 Samo sada dolazimo do problema, a to je da i ja želim ove nijanse iako imam rumenila za dva života. 😅

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. <3 Heheheh, poznato mi je to, puna ladica šminke, ali uvijek si želim nešto novo za isprobavanje. :D

      Izbriši
  3. Nijanse su prekrasne i stvarno ti predivno stoje. Mislim da se sa ovim rumenilima ne može pogriješiti uvijek su dobar izbor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala :) Slažem se, nema greške s njima, a i odlična su stvar za pokloniti nekome, prekrasno izgledaju u panu.

      Izbriši