utorak, 10. studenoga 2020.

L'Occitane Aqua Reotier Soothing mask - crni ribiz - Notino

loccitane-maska-za-lice-notino_hr

Ne znam kako vi, ali moji trenutno najteži kožni problemi su maskne i užasno dehidrirana koža. Na sve moguće načine se pokušavam boriti i riješiti tih problema. Dehidraciji sam pokušala doskočiti s L'Occitane Soothing maskom, a kako sam zadovoljna, pročitajte u nastavku.

 Nisu nam bile dovoljne akne uzrokovane stresom ili hormonalne, ne, ne, morale su se pojaviti i maskne. Na Notinu imate brdo proizvoda i savjete kako doskočiti problemu zvanom maskne. Iskreno, ja sam išla drugim putem i želja mi je povratiti blistavost i punoću koži kroz dodatnu njegu jer na svu sreću, trenutno imam samo jednu aktivnu aknu, koja je čisti dokaz da mi maska guši lice. Bez obzira na sve, zdravlje je na prvom mjestu i bez maske nejdem apsolutno nigdje. 

Trenutno sam poprilično zadovoljna rutinom, iako uskoro planiram započeti koristiti i proizvode s aktivnim tvarima, wish me luck. Tako da svaki novi proizvod koji uvodim u rutinu, uvodim postupno i s oprezom jer nikad ne znam kako će mi koža reagirati. Isto tako je bilo i s ovom Loccitane maskom.

loccitane-notino_hr

L'Occitane maska je namijenjena svim tipovima kože, svrha joj je vraćanje blistavosti i elastičnosti koži te bi trebala ukupno uljepšavati izgled kože. Maska u sebi ima crni ribiz i ima bogat miris, koji sam osjetila odmah dok sam otvarala paket. Miriši voćno, slatko, najviše se osjeti bobičasto voće. Osobno mi se miris sviđa, iako imam dojam da je malo preumjetan.

Loccitane Aqua Reotier umirujuća maska dolazi u količini od 75 ml i s rokom trajanja od 6 mjeseci. Dolazi zapakirana u kutijicu, na kojoj se nalaze osnovne informacije i čini mi se da je kutija izrađena od recikliranog papira. Sama maska dolazi u staklenoj teglici, koja je jako teška i kvalitetno izrađena. Teglica je prozirna s plastičnim čepom, u koji je utisnut L'Occitane natpis. Sve u svemu, jednostavne i lijepe linije.


loccitane-recenzija-notino_hr

Što se tiče teksture, maska ima teksturu jogurta i izgledom podsjeća na jogurt, nekad mi dođe da ju pojedem. Maska je lila boje i u sebi ima sitne komadiće ribiza, koji su nježni prema koži i dok nanosim masku, imam osjećaj da stavljam nešto dobro i zdravo na kožu. Maska je bogata i teška i nikad mi ju koža ne upije u cijelosti, uvijek ostane sloj, koji kasnije ili pobrišem blazinicom ili jednostavno tako ostavim i odem spavati s ostacima maske, yolo. Ne radim to često jer proizvođač navodi kako bi se ostaci trebali ukloniti.

Fora s ovom maskom je to što se može staviti u frižider prije nanošenja. Dok ju koristim na taj način pruža odlično razbuđivanje za sva osjetila, a koži pruža plumpy, nahranjen i osvježen izgled. Odmah po nanošenju se upije dosta maske, ono što ostane se polako rastapa u neku uljnu konzistenciju. Iako ova maska izgledom i teksturom oponaša jogurt, ima mazivost maslaca, predivno je nanositi ju na kožu.

Živim za fine i mirišljave maske i nema mi ljepšeg osjećaja, nego izaći ispod tuša, ušuškana u grijanu pidžamu i neka fensi, hranjiva mska na licu. Idealno provedena večer.

Što se tiče hranjivosti, super hrani kožu i pruža joj lijepi izgled. Zadovoljna sam ovom maskom, pruža sve ono što i obećaje, koža mi je mekana i nahranjena. Sporo se troši, tako da će ova teglica potrajati mjesecima. Pomaže mi u borbi s dehidracijom i stvarno je koristan dodatak večernjoj rutini njege kože. Koristim ju nekoliko puta tjedno i sa svakim korištenjem vidim sitne pomake u nahranjenosti kože. Kako je krenula sezona grijanja, ova maska stvarno pomaže kod dehidriranosti kože. Od mene ima ocjenu 4,5, nije čista petica samo radi mirisa, voljela bih da zericu prirodnije miriši.

Na donjoj fotki možete vidjeti koje sve ima sastojke.

loccitane-soothing-mask-notino_hr

 Jeste li isprobali ovu L'Occitane masku? Koja maska je vaš trenutni favorit?

Tipkamo se i hvala na čitanju!

Green

2 komentara: