utorak, 4. listopada 2022.

Caudalie - moja omiljena hidratantna krema za lice

 

caudalie-vinosource-hidratantna-krema-recenzija-notino_hr

Primijetila sam da posljednjih godina u hladnijem jesenskom i zimskom periodu posežem za Caudalie kremicama i serumima. Tako ni ova godina nije iznimka i imam novu omiljenu kremu za lice, a to je Caudalie Vinosource intenzivna hidratnatna krema za lice.

Prije dvije godine sam se zaljubila u S.O.S serum za lice, još je imao onu staru staklenu, prozirnu ambalažu, moram priznati kako mi je puno ljepša ova nova roza ambalaža. Dakle, pošto sam već koristila serum iz ove linije, imala sam već neke predodžbe, ali i očekivanja od ove kreme.

Krema za lice je namijenjena za normalnu do suhu kožu, osobno imam mješovitu i povremeno dehidriranu kožu, stoga u mjesecima kad krećemo s grijanjem, volim posegnuti za bogatim i hranjivim kremama kakva je ova. 

 
caudalie-hidratantna-krema-za-lice-recenzija-notino_hr

Dakle, krema bi trebala ublažiti crvenilo i zategnutnost kože te bi trebala vratiti vlagu i sjaj koži.  Isto tako, krema se može koristiti u debljem sloju kao maska. Odlično mi hrani kožu, preko noći joj vrati svu vlagu i hidrataciju koju je izgubila tijekom dana.

 Ujutro mi je koža jako mekana i podatna. Osim što je jako ugodna na koži, ne ostavlja za sobom masni trag, ne čepi pore, niti stvara prištiće na koži.  Krema zaključa vlagu čvrsto u koži i stvarno nadoknadi svu dehidriranost. 

Na svu sreću još uvijek nemam crvenila na koži pa tako ne mogu potvrditi umiruje li ga. Odnosno ne mogu reći smanjuje li crvenilo od suhoće i nadraženosti kože kao rezultat suhog i hladnog zraka, ali mi definitivno ublaži crvenilo nakon umivanja kože.


caudalie-vinosource-intenzivna-hidratantna-krema-notino_hr

Odlična je u njezi kože jer u sebi sadrži sastojke poput grožđane vodice, ulje noćurka, ekstrakt vinskog kvasca, skvalan masline, polifenole sjemenki grožđa i Caudalie patent Vinolevure. 
Grožđana vodica zadržava vodu u stanicama kože i isto tako smanjuje osjetljivost kože. 
Ulje noćurka je poznato po svojim svojstvima obnavljanja površinskog sloja kože i sprječavanje dehidracije kože. 
Uz ulje noćurka i ekstrakt vinskog kvasca sprječava dehidraciju i dubinski hidrira kožu. 
Skvalan masline omekšava kožu i pruža joj zaglađen izgled, a polifenoli sjemenki grožđa djeluju antioksidativno na kožu.


caudalie-vinosource-krema-za-lice-notino_hr

Caudalie Vinosource intenzivna krema mi je idealna za ovo razdoblje, kod nas naveliko traje sezona grijanja i za sad mi je krema fenomenalna, ne moram čak ni ispod stavljati serum za lice. Ako mi je kojim čudom ostane do zime, mislim da bi super funkcionirala i sa serumom i uljem za lice. Isprobala sam ju tako nekoliko puta i tada je prava hranjiva bomba, čak i previše za ovo vrijeme. Zato mi je sad idealna za ovo razdoblje, jer sam u ogromnom stresu i poslu i svaki dan padam s nogu...tako da, uvečer jedva funkcioniram i imam taman toliko snage da samo nanesem kremu, bez ikakvih seruma, dodataka i kerefeka.

Svakako preporučujem svima koji se bore sa suhoćom ili dehidriranošću kože, vratit će koži vlagu i sjaj, bez da ju zamasti ili začepi. Ponekad je kod tako hranjivih krema teško napraviti balans bez da čepe pore. Caudalieu je to uspjelo s ovom kremom i od kako ju koristim, nemam problema s kožnim napastima (prištićima).

                     

caudalie-krema-za-lice-recenzija-notino_hr

Sama tekstura kreme je je vrlo lagana i maziva, na prvi dodir djeluje kao da je sorbet krema, ali ipak nije toliko gusta. Za jednu ovako bogatu kremu, iznenađujuće je lagana i ne bih htjela reći rijetka, ali stvarno nije gusta i teška, nego full lagana tekstura kremice. Treba joj koja minutica da se upije u kožu, ali za sobom ostavlja lagani zaštitni sloj.

Tko god je isprobao Vinosource liniju, zna da miriši božanstveno. U ovoj kremi se isprepliću note bergamota, cvijeta mandarine, listova limuna, vodice krastavca i svježe mente. Zajedno je to jedan vrlo privlačan i osvježavajući miris. Miris se ne zadržava na koži, ali obožavam ga osjetiti kad nanosim kremu.

 Krema dolazi u količini od 50 ml i cijena na Notinu je 210,90 kn. Rok za potrošiti kremu je 6 mjeseci po otvaranju.

95% sastojaka je prirodnog podrijetla, isto tako, krema je nekomedogena i naravno, dermatološki je ispitana. Proizvođač navodi kako je krema pogodna i za dan i za noć, međutim, nema spf zaštitu u sebi pa možda bolje da ju koristite samo noću, a preko dana staviti neku spf zaštitu. Za moju kožu je trenutno i prebogata da bi ju nosila preko dana, zato ju i volim preko noći jer kvalitetno napravi svoj posao, nahrani kožu i pripremi ju za novi dan. Na tako nahranjenu i mekanu kožu, puder i šminka predivno sjedaju. 

caudalie-intenzivna-hidratantna-krema-za-lice-notino_hr

Ambalaža je ko većina Caudalijevih krema, premedena staklena teglica s plastičnim poklopcem. Na poklopcu je dizajn grozda, meni jako sladak detalj. Teglica je poprilično teška i načinjena je od matiranog stakla. Kvalitetna izrada i jednostavna dizajn su za mene uvijek win i Caudalie je uvijek jako uočljiv na mom kozmetičkom stolu. Plus, ova teglica je vibrantne crvenkasto-roskaste nijanse, nemoguće ju je ne zamijetiti. 


caudalie-vinosource-hydra-intenzivna-hidratantna-krema-notino_hr

Imam još nekoliko aseva u rukavu, što se tiče branda Caudalie, ali o tome nekom drugom prilikom. Volim Caudalie i baš mi je drago da sam isprobala i ovu kremu i da me nije razočarala.

Koje kreme vi koristite u ovom prijelaznom i hladnijem razdoblju, imate neke preporuke za mene?

 

Hvala svima na čitanju!

Anamarija

 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje


2 komentara:

  1. Caudalie ima zaista izvrsne proizvode, ne sjećam se da mi je neki njihov bio loš pa me ni za kremicu ne čudi da je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je samo jedan njihov proizvod razočarao i to je bio gel za tuširanje, nije mu se miris baš dugo zadržavao na koži...ali sve ostalo što sam probala od parfema, ulja, krema, vodica, sve mi je bilo odlično. :D

      Izbriši