nedjelja, 19. svibnja 2024.

Origins GinZing Glow Boosting gel krema za sjaj i hidrataciju

 

origins-ginzing-glow-boosting-gel-krema-notino_hr

Danas vam tipkam o Origins Ginzing Glow-Boosting gel kremi od koje možete očekivati od svega pomalo, malo zdravog sjaja, malo hidratacije, malo lijepog mirisa i sve to zapakirano u jednoj slatkoj teglici. 


origins-ginzing-glow-krema-za-lice-notino_hr

Dolazi u teglici, koja na sebi ima ombre ekfekt i izgleda lijepo. Ne mogu odgonetnuti na dodir radi li se o zaista čvrstoj plastici ili je tegla staklena, uglavnom kompaktna je i čvrsta i mislim da se neće samo tako razbiti (ako ste šeprtlja poput mene). :D Krema dolazi u pakiranju od 50 ml i potrebno ju je potrošiti u roku 24 mjeseca po otvaranju. Notino ju često ima na sniženju i krema trenutno iznosi oko 29 eura.


Ovo je lagana gel krema koja bi instantno trebala pružati hidrataciju i sjaj koži. Origins krema je obojana i obogaćena mineralima bisera i zaista kad ju nanesete na kožu, odmah se upije i za sobom ostavi sjajni izgled kože. Vrlo je lagana i pruža blagu hidrataciju, tako da uvečer nakon nje nanosim i ulje za dodatnu hidrataciju. 



origins-ginzing-glow-boosting-notino_hr


Krema je vrlo lagana na koži, kod nanošenja ostavlja blagi miris, meni miriši na agrume, miris se ne zadržava dugo na koži. Za sobom ne ostavlja ljepljiv osjećaj. Mojoj koži pruža ugodu i hidrataciju, što mi se osobno sviđa.


Krema je obogaćena kofeinom i ginsengom, koji koži pružaju svježinu i razbuđeni izgled. Krema u sebi ima i fino usitnjene čestice koje izgledaju poput sitnih sedefastih šljokica, a te usitnjene „šljokice“ su zapravo fino mljeveni mineralni biseri, koji koži pružaju prije spomenuti sjaj i divan i zdrav izgled. 


origins-gin-zing-hiratantna-gel-krema-za-sjaj-hirataciju-notino_hr

Proizvođač navodi kako se ova krema treba nanositi ujutro, međutim meni je ovo krema za večernju rutinu jer nema spf u sebi, a preko dana ne izlazim bez spf zaštite na koži jer kako sam starija sve mi je osjetljivija i češće dobivam hiperpigmentacije, tako da što se tiče toga jako pazim. Međutim, kad se probudim umorna (što je u zadnje vrijeme jako često) i kad osjetim da mi koža nije na 100%, onda obavezno prije spf-a nanosim ovu kremu, kako bih dobila taj sjaj kože i općenito zdraviji izgled. Kad se osjećam loše i koža mi loše izgleda, odmah nema tog sjaja i zdravog izgleda pa mi barem onda krema pruži ono što mi možda nedostaje iznutra. 

 

origins-ginzing-gel-krema-notino_hr

U jutarnjoj rutini ju nanosim u jako tankom sloju, čisto da mi pruži taj sjajni izgled kože, dok ju navečer nanosim u naravno puno debljem sloju kako bih dobila što je moguće više hidratacije. Za jutranju rutinu moram napomenuti kako mi se jako dobro slaže s Olival fluidom sa spf-om 50, najprije nanosim Origins Ginzing Glow-Boosting gel kremu, čekam da se dobro upije i nakon toga nanosim fluid. Makeup na sve to zajedno jako lijepo sjeda i sve skupa izgleda ok, koža mi je sjajna i izgleda zdravo. Navečer mi se dobro slaže s uljima, kao što sam rekla nanosim ju u debljem sloju, čekam neko vrijeme da se upije i nakon toga rokam s uljima.

Sve u svemu, sviđa mi se i ovo je jedna solidna kremica ako vam kronično fali sjaja u koži, uz to dobit ćete i laganu hidrataciju i mirišljavu kožu. Najviše mi se sviđa zbog izgleda koji pruža koži, ne mogu se zasititi tog svjetlucavog izgleda kože. Nemojte od nje očekivati vrhunsku hidrataciju, ali vrhunski izgled svakako možete jer će vam koža izgledati top.


Jeste li isprobali štogod branda Origins, kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju, tipkamo se uskoro!

Anamarija

 

*post je nastao u suradnji s Notinom, što ne utječe na moje iskreno mišljenje


1 komentar:

  1. Volim taj zdravi sjajni moment na koži pa vjerujem da bi mi se jako svidjela! :)

    OdgovoriIzbriši