ponedjeljak, 27. svibnja 2024.

Wish lista 2024

Ne pamtim kad sam zadnji put radila wish listu na blogu, a nekad davno su mi to bili jedni od dražih postova za pisati, gledaš po netu šta želiš, spremaš ih, sastavljaš post, odradiš toliki posao da imaš osjećaj kao da si i kupio sve te stvari. 😂

Međutim, ovaj post pišem jer mi se bliži rođendan i moja obitelj je na sto muka jer ne znaju što bi mi kupili pa sam ja kao dobra kćer/sestra, kakva jesam, odlučila napisati post, sa sve linkovima i slikama, tako da ne mogu fulati. Dakle seko, navali narode, kupi mi sve sa wish liste! 😇

Odmah da napomenem da niti jedna fotografija nije moje vlasništvo, osim fotke L'Erbolario Cedro di Calabria mirisa, sve ostale su skinute s neta i za svaku ću staviti direktan link na stranicu sa koje sam preuzela fotografiju.

E sad kad smo riješili uvodni dio, ovaj post će biti prepun gluposti za kuću, odnosno za kuhinju jer ja moram imati sve i jednu šarenu i kičastu glupost koja izađe na tržište, naći će se ovdje i nešto malo kozmetike, ali zadnjih godina prioriteti i želje su mi se jako promijenile u odnosu na prijašnje godine kad se u ovakvim postovima mogla naći samo kozmetika.

Za početak, hejtam Sinsay jer imam dosta loših iskustava s naručivanjem online, od toga da su mi došle cijele polupane narudžbe, do toga da mi je jedna narudžba došla u potpunosti pogrešna, odnosno zamijenili moju narudžbu s tuđom i ja dobila random stvari koje nisam ni naručila, do toga da u zadnje dvije mi nisu bili u stanju isporučiti sve naručene proizvode. Naravno, jako brzo su mi napravili povrat novca, ali meni nije to to jer da sam htjela pare, ne bi ih u startu trošila. Tako da su mi se jako zamjerili jer sam stvarno puno kupovala kod njih i svaki dan sam bila u aplikaciji, došlo mi ko neka terapija, ali brate mili ne možeš mi u roku 6 mjeseci za*ebati tolike narudžbe. Stoga sam napravila rez i odlučila da više ne naručujem s njihove stranice neko vrijeme, doduše imaju tako lijepe stvari i imam muke, ali ostajem kod odluke. Stoga prva stvar na wish listi je posteljina sa Sinsaya i to ova preslatka na limune. Imam nezdravu opsesiju sa stvarima na limune i bolje da ne znate koliko svega imam u obliku limuna.

A pošto si ju neću sama kupiti, stavljam na listu, dimenzije koje želim su 200*220.

 

Sinsay-komplet-pamucne-posteljine
          Fotografija preuzeta sa Sinsay stranice


Jedna stvar koju nemam, a mogla sam imati da me moja seka nije odgovorila od kupnje je ovaj preslatki stalak za kolače u obliku gljive. Prošle godine je bio dostupan na stranici Home Sweet Home, ali odavno je tamo rasprodan. Uspjela sam ga iskopati na Sheinu.

 

shein-stalak-za-kolace
Fotografija preuzeta sa Shein stranice 

Još jedna stvar na gljive jer nisam normalna je ova preslatka šalica s podmetačem u obliku gljive, znači neodoljivo! Isto dostupno na Sheinu.


shein-salica-oblik-gljive
     Fotografija preuzeta sa Shein stranice 
 

Prelazim na Zara Home, od tamo si želim ovu zdjelu u obliku lista kupusa, gledam ju već mjesecima i ne mogu sama sebi opravdati kupnju jer mi realno ne treba (ko ni 99% ovih stvari s liste), ali taaaako je slatka. Cijena 34,99 €.

 

zara-home-zdjela
                                   
  Fotografija preuzeta sa Zara stranice


Nastavljamo s kupusom, želim si i ove tanjure u obliku lista kupusa, znači top i preslatki, samo vjerujem da su mali i najvjerojatnije bi ih mogla koristiti kao desertne tanjure. Dostupni na Nextu za 27 €.

 

next-tanjuri
                                                    
Fotografija preuzeta s Next stranice


Još jedna stvar s Nexta su ovi ručnici s preslatkim motivom ivančica, je da mi se rozo ne paše u kupaonu, ali tako su slatke pa nek se nađu na listi, cijena 6 €.

 

next-rucnik
                                                
    Fotografija preuzeta s Next stranice 


Svi koji me dobro poznaju, znaju moju opsesiju sa sakupljanjem posudica za sol i papar i to naravno u kičastim oblicima, imam već pravu malu kolekciju, od božićnih patuljaka, gljiva, zečeva, bundeva, limuna do posudica u obliku kukuruza i vidi čuda, naletim na još jedne u obliku kukuruza, toliko su trashy da izazivaju onu ludu agresiju u meni, ono kad vidiš nešto toliko slatko da ga želiš zdrobiti od slatkoće. Ne osuđujte me! 😂 Dostupne na Answear za 24,99 €.

Answear-posudice-za-sol-papar
                       
 Fotografija preuzeta s Answear stranice 

S Answear želim i ovu predivnu šalicu u obliku cvijeta maka, znači šalica je vrhunska i ne želim čuti neko drugo mišljenje, cijena ko i soljenkama 24,99 €.


Answear-salica-cvijet-maka

Fotografija preuzeta s Answear stranice

U opciju dolazi i zdjelica u obliku cvijeta maka, cijena joj je 15,99 €, ali šalica bolje zvuči.

Answear-zdjela-poppy
                       
 Fotografija preuzeta s Answear stranice

Kad zapnem za neki oblik, onda to želim imati u što je više moguće predmeta pa tako kad smo kod makova želim i tanjure u obliku maka, cijena za set od 4 tanjura je 59,99 €, ali samo kad su na akciji, inače su preko 100 eura, majkumu! Dostupno na BestSecret.

BestSecret-tanjuri

 Fotografija preuzeta s BestSecret stranice


Malo se odmičemo od kuhinjskih gluposti, prelazimo na lampe, plan mi je kuću urediti u polumaksimalističkom stilu, znači ono, da ima neku osobnost i da ima „unikatne“ predmete, a opet da nije sva prenatrpana ko ona prave maksimalističke kuće. Za početak, htjela bih ovu lampu u obliku vrane, dostupna je i na Home Sweet Home stranici (doduše, samo jedna na zalihi) i isto tako je dostupna na Shein stranici, cijena joj je nekakvih 30 eura, na akciji.

shein-lampa-vrana

Fotografija preuzeta sa Shein stranice 


Isto tako mi je zapela za oko i ova preslatka u obliku merkata, dostupna na BestSecret stranici, na akciji za 24,99 €.

BestSecret-lampa

Fotografija preuzeta s BestSecret stranice


Ovo znam da mi neće seka kupit jer je bezobrazna (šalim se), bezobrazno kod ovoga je samo cijena, ali ako hoćeš nešto, onda si to i plati. Zaljubila sam se na prvi pogled i znam da se ovo ne sviđa svakome i to je ok, ali meni je predivno i sigurno ću si priuštiti kroz neko dogledno vrijeme, ali neka je zasad tu na wish listi. Radi se o Werns lampi u obliku zmije, cijena 149,99 € i dostupna na Werns stranici.


Werns-lamp

 Fotografija preuzeta s Werns stranice 


Odmah da nastavim sa skupim stvarima, ali kad je nešto ručni i unikatni rad, onda to treba cijeniti i koliko god kukam o skupoći, platit ću jer treba podržavati i cijeniti kreativce i ljude koji izrađuju predmete sa svoje dvije ruke. Uvijek vjerujem da je nešto kvalitetnije izrađeno kad se ne radi o masovnoj proizvodnji. Linderior Luna ogledalo mi je sigurno 3 godine, ako ne i više na wish listi i svake godine kažem da ću si ga kupiti za rođendan i onda svake godine pare potrošim na nepotrebne gluposti i onda se sjetim e pa da, nisam si kupila ogledalo, ajd kao za sljedeći ću rođendan i onda tako u krug i nikad ga zapravo ne kupim, ali hoću jednom. Cijena ovisi o dimenzijama, ja bih ono najveće (80 cm) i mislim da je takvome cijena oko 160 €.

Linderiror-luna-ogledalo

 Fotografija preuzeta s Linderior stranice 

Vraćamo se stvarima koje bi mi moji mogli kupiti, dakle seko, želim si i ovu Lawrence Grey Home vazu, dostupna je na BestSecretu, cijena na akciji 16,99 €.

BestSecret-vaza
Fotografija preuzeta s BestSecret stranice 

Želim si i nastavak Vampirske akademije, to je knjiga, odnosno serijal koji sam obožavala na fakultetu, ne znam ni sama koliko puta sam već pročitala te knjige, nedostaje mi samo treći nastavak – Poljubac sjene, Richelle Mead. Imam komplet od mekog uveza, tako da bih htjela i da je taj treći dio meki uvez, tako da mi se uklapa u kolekciju. To nisu nove knjige i ne mogu se više kupiti po knjižarama, nego na buvljacima/antikvarijatima i tome slično.

Od kozmetike si želim Chantecaille rumenila, ali sam uvijek bila škrta dati pare za njih pa nek se onda i ona nađu na wish listi. Ima ih na Cult beauty po 43 €, u obzir dolaze nijanse Joy (u obliku konja) i Emotion (u obliku pčele).

chantechaille-rumenilo
Fotografija preuzeta s Cult beauty stranice 

L'Erbolario mi je jedan od najdražih brandova i već sam jako puno toga isprobala, njihovi parfemi su mi top i čine veliki većinu moje kolekcije. Htjela bih njihov parfem iz kolekcije Cedro di Calabria ovo zaista nema veze s oblikom limuna, ko sve one kućanske gluposti koje imam, nego samo s mirisom, ovaj parfem miriši božanstveno, čisit kalabrijski limun, već sam imala stvari iz te linije i ovo ljeto želim ponovno mirisati na limune, stoga je ovaj parfem na wish listi.

 

lerbolario-cedro-di-calabria-parfem

I to bi bilo sve što se tiče moje liste želja, sve je tu ono što si stvarno želim, doduše da mi pojedine zdjelice i tanjuri trebaju, ne trebaju, ali eto, smijem ih željeti. Svaka čast svima koji su došli do kraja, a da nisu moja sestra jer znam da će ona cijeli ovaj post pregledati uzduž i poprijeko. 💚

Što se nalazi na vašoj listi želja?

Hvala vam na čitanju i tipkamo se uskoro.

 

Anamarija


2 komentara:

  1. Pripremila sam se na teški kič i kako ću samo pogledati kakvih sve stvari ima, ali sad sam u problemu. Ne mogu prestati misliti o onim kupusima i makovima. 🙈 Wish lista ti je super! A pošto se i meni bliži rođendan baš bi mogla napraviti nešto slično i olakšati muke ukućanima. 🫠 Pozdrav od Karmen! 👋💚

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja mjesecima ne mogu prestati misliti o kupusima i makovima, drago mi je da sam još nekog zarazila! :D Hvala ti, ljudima iz moje okoline je ovo teški kič pa se uvijek dobro osjećam kad mi netko kaže da su zapravo slatke i fora stvari, a ne predmet sprdnje. Ako nisi, definitivno moraš napraviti wish listu, s tim ne možeš fulat i sigurna si da ćeš dobiti nešto što stvarno želiš. :)

      Izbriši